
Με την αυξανόμενη δημοτικότητα του κλάδου της κρουαζιέρας και καθώς οι ιδιοκτήτες των superyacht αναζητούν νέες συγκινήσεις, ο τομέας των υποβρυχίων σκαφών αναψυχής αναμένεται να αναπτυχθεί σημαντικά μέσα στα επόμενα χρόνια. Ο νηογνώμονας DNV GL, ο οποίος ασχολείται και με αυτόν τον κλάδο, έχει αναλάβει πρόσφατα ένα νέο πρόγραμμα.
Το Super Yacht Sub 3 είναι ένα καταδυόμενος σκάφος μήκους τριών μέτρων, το οποίο αποτελεί το πιο γνωστό μοντέλο της ολλανδικής U-Boat Worx. Η συγκεκριμένη κατασκευάστρια εταιρεία ειδικεύεται στα υποβρύχια σκάφη τόσο για αναψυχή όσο και για ερευνητικούς σκοπούς.
«Σκοπός μας είναι να κάνουμε τα υποβρύχια σκάφη μας όσο το δυνατόν ασφαλέστερα,πιο ευέλικτα και πιο άνετα. Προκειμένου να εξασφαλιστεί ότι πληρούν τα υψηλότερα πρότυπα ποιότητας και ασφάλειας, συνεργαζόμαστε στενά επι σειρά ετών με τον DNV GL» εξηγεί ο κ. Erik Hasselman, Commercial Director στην U-Boat Worx.
Σύμφωνα με τον κ. Andreas Fischer, DNV GL Inspection Engineer – Pressure & Underwater Technology, τα υποβρύχια σκάφη μπορούν να φτάσουν σε βάθος έως 300 μέτρων, ανοίγοντας έτσι έναν νέο κόσμο για τους πελάτες της κρουαζιέρας, αφού προσφέρουν πρόσβαση σε μέρη στα οποία οι δύτες δεν μπορούν να φτάσουν. «Κάθε μοντέλο σχεδιάζεται ειδικά για τον πελάτη, ενώ πρέπει να γίνουν και οι σχετικοί υπολογισμοί πιέσεων, προκειμένου να ελεγχθεί εάν το σκάφος μπορεί να αντέξει στα βάθη αυτά», προσθέτει.
Ο DNV GL συνεργάζεται στενά με την U-Boat Worx από το στάδιο του σχεδιασμού μέχρι την φάση παραγωγής, προκειμένου να διασφαλισθεί οτι τα σκάφη αυτά συμμορφώνονται πλήρως στα απαραίτητα πρότυπα.
‘Eνα από τα τελευταία έργα του κατασκευαστή, αφορούσε την εγκατάσταση ενός C-Explorer 3 υποβρυχίου σκάφους στο κρουαζιερόπλοιο Crystal Esprit της εταιρείας Crystal Cruises η οποία ανήκει στο Genting Group. « Το C-Explorer 3 αποτελούσε μέρος ενός μεγαλύτερου προγράμματος αναβάθμισης για το πλοίο Crystal Esprit και απαιτούσε πολύ στενή συνεργασία μεταξύ όλων των εμπλεκομένων μερών, ξεκινώντας από την έγκριση των σχεδίων, τον προγραμματισμό των ερευνών και την παρακολούθηση της διαδικασίας στο ναυπηγείο» , αναφέρει ο κ. Jamel Eddine Barhoumi, DNV GL Principal Surveyor και Lead Auditor, του τμήματος Fleet in Service Maritime, ο οποίος εργάστηκε για το συγκεκριμένο έργο στο Sembawang Shipyard στη Σιγκαπούρη.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Αντίρροπες μεταβολές σημείωσαν κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2025 οι εισαγωγές πετρελαίου και φυσικού αερίου της Κίνας. Σύμφωνα με στοιχεία των κινεζικών τελωνείων,…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Οκτωβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών Χρονικών…
Η απαγόρευση εισαγωγής ρωσικού φυσικού αερίου στην Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ), η οποία θα εφαρμοσθεί μέχρι το τέλος του 2027, εγκρίθηκε σήμερα Δευτέρα 20 Οκτωβρίου…
Η κυματική ενέργεια αποτελεί μία από τις ακόμη αναξιοποίητες πηγές θαλάσσιας ανανεώσιμης ενέργειας, ικανή να προσφέρει σταθερή, χαμηλών εκπομπών ηλεκτροπαραγωγή. Η γαλλική νεοφυής επιχείρηση…
O Lloyd’s Register (LR) παρουσίασε τον Οκτώβριο 2025 τον πρώτο ολοκληρωμένο οδηγό πλοήγησης προς την πυρηνική πρόωση στη ναυτιλία, υπό τον τίτλο «Navigating Nuclear Energy in Maritime». Η νέα καθοδήγηση του LR,…
Το Ηνωμένο Βασίλειο και η Τουρκία πρόκειται να εισέλθουν σύντομα σε τρίτο γύρο διαπραγματεύσεων για την εξασφάλιση μιας νέας και «ολοκληρωμένης» συμφωνίας ελεύθερου εμπορίου…
Εκτός Ρωσίας φαίνεται να ωθούν το ρωσικό πετρέλαιο οι αυξανόμενες ουκρανικές επιθέσεις στα διυλιστήρια της χώρας, οι οποίες καθιστούν αναγκαστική την εκτροπή των φορτίων…
Σε μια σαφή επίδειξη εμπιστοσύνης προς την αγορά της Αφρικής, ο παγκόσμιος κολοσσός logistics, DHL Group, ανακοίνωσε ένα επενδυτικό πλάνο που υπερβαίνει τα 300…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ