
Με την αυξανόμενη δημοτικότητα του κλάδου της κρουαζιέρας και καθώς οι ιδιοκτήτες των superyacht αναζητούν νέες συγκινήσεις, ο τομέας των υποβρυχίων σκαφών αναψυχής αναμένεται να αναπτυχθεί σημαντικά μέσα στα επόμενα χρόνια. Ο νηογνώμονας DNV GL, ο οποίος ασχολείται και με αυτόν τον κλάδο, έχει αναλάβει πρόσφατα ένα νέο πρόγραμμα.
Το Super Yacht Sub 3 είναι ένα καταδυόμενος σκάφος μήκους τριών μέτρων, το οποίο αποτελεί το πιο γνωστό μοντέλο της ολλανδικής U-Boat Worx. Η συγκεκριμένη κατασκευάστρια εταιρεία ειδικεύεται στα υποβρύχια σκάφη τόσο για αναψυχή όσο και για ερευνητικούς σκοπούς.
«Σκοπός μας είναι να κάνουμε τα υποβρύχια σκάφη μας όσο το δυνατόν ασφαλέστερα,πιο ευέλικτα και πιο άνετα. Προκειμένου να εξασφαλιστεί ότι πληρούν τα υψηλότερα πρότυπα ποιότητας και ασφάλειας, συνεργαζόμαστε στενά επι σειρά ετών με τον DNV GL» εξηγεί ο κ. Erik Hasselman, Commercial Director στην U-Boat Worx.
Σύμφωνα με τον κ. Andreas Fischer, DNV GL Inspection Engineer – Pressure & Underwater Technology, τα υποβρύχια σκάφη μπορούν να φτάσουν σε βάθος έως 300 μέτρων, ανοίγοντας έτσι έναν νέο κόσμο για τους πελάτες της κρουαζιέρας, αφού προσφέρουν πρόσβαση σε μέρη στα οποία οι δύτες δεν μπορούν να φτάσουν. «Κάθε μοντέλο σχεδιάζεται ειδικά για τον πελάτη, ενώ πρέπει να γίνουν και οι σχετικοί υπολογισμοί πιέσεων, προκειμένου να ελεγχθεί εάν το σκάφος μπορεί να αντέξει στα βάθη αυτά», προσθέτει.
Ο DNV GL συνεργάζεται στενά με την U-Boat Worx από το στάδιο του σχεδιασμού μέχρι την φάση παραγωγής, προκειμένου να διασφαλισθεί οτι τα σκάφη αυτά συμμορφώνονται πλήρως στα απαραίτητα πρότυπα.
‘Eνα από τα τελευταία έργα του κατασκευαστή, αφορούσε την εγκατάσταση ενός C-Explorer 3 υποβρυχίου σκάφους στο κρουαζιερόπλοιο Crystal Esprit της εταιρείας Crystal Cruises η οποία ανήκει στο Genting Group. « Το C-Explorer 3 αποτελούσε μέρος ενός μεγαλύτερου προγράμματος αναβάθμισης για το πλοίο Crystal Esprit και απαιτούσε πολύ στενή συνεργασία μεταξύ όλων των εμπλεκομένων μερών, ξεκινώντας από την έγκριση των σχεδίων, τον προγραμματισμό των ερευνών και την παρακολούθηση της διαδικασίας στο ναυπηγείο» , αναφέρει ο κ. Jamel Eddine Barhoumi, DNV GL Principal Surveyor και Lead Auditor, του τμήματος Fleet in Service Maritime, ο οποίος εργάστηκε για το συγκεκριμένο έργο στο Sembawang Shipyard στη Σιγκαπούρη.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ