
Dry
Οι ναύλοι των capes στην περιοχή του Ατλαντικού έχουν βελτιωθεί ως αποτέλεσμα της αύξησης των εξαγωγών της Βραζιλίας ενώ στις διαδρομές μεταξύ Αυστραλίας και Κίνας, οι ναύλοι έχουν μειωθεί. Για χρονοναυλώσεις ενός και δύο ετών τα capes μπορούν να αποκομίσουν ναύλο μέχρι και $10.750 και $11.000 ανά ημέρα αντίστοιχα τόσο για την περιοχή του Ατλαντικού όσο και του Ειρηνικού. Οι ναύλοι στα Panamax στην περιοχή Ατλαντικού και Ειρηνικού έχουν αρχίσει να παρουσιάζουν σημάδια στασιμότητας και μικρής μείωσης. Για χρονοναυλώσεις έξι μηνών στην περιοχή του Ατλαντικού οι ναύλοι στα Panamax μειώθηκαν στα $11.500 ανά ημέρα, ενώ στην περιοχή του Ειρηνικού παρουσίασαν μικρή άνοδο στα $7.350 ανά ημέρα.
Στα Supramaxes οι ναύλοι σε χρονοναυλώσεις έξι μηνών μειώθηκαν κατά $500 και κυμαίνονται για την μεν περιοχή του Ατλαντικού στα $9.500 ανά ημέρα, για την δε περιοχή του Ειρηνικού στα $5.500 ανά ημέρα.
Wet
H παραγωγή σχιστολιθικού πετρελαίου στις Η.Π.Α. θα μπορούσε να αλλάξει τους σχεδιασμούς των μεγάλων παραγωγών κρατών για ισορροπία ζήτησης και προσφοράς στην αγορά του αργού πετρελαίου. Ειδικοί επί της αγοράς ενέργειας αναμένουν αύξηση παραγωγής κατά 500.000 βαρέλια ημερησίως στην παραγωγή πετρελαίου στις Η.Π.Α. μέχρι το τέλος του έτους. Στο μεταξύ τα δεξαμενόπλοια μεταφοράς προϊόντων πετρελαίου ενδέχεται να αντιμετωπίσουν δυσκολίες λόγω της ακύρωσης φορτώσεων αλλά και των μεγάλων καθυστερήσεων που καταγράφονται ως αποτέλεσμα της φωτιάς που ξέσπασε σε ένα από τα μεγαλύτερα διυλιστήρια της Μέσης Ανατολής την προηγούμενη εβδομάδα.
Σε ότι αφορά τα επίπεδα των ναύλων, τα Aframaxes μπορούν να επιτύχουν έσοδα μέχρι και 17.250 / pdpr για χρονοναυλώσεις ενός έτους ενώ οι ναύλοι για τα VLCC κυμαίνονται πέριξ των $30.250 / pdpr για χρονοναυλώσεις ενός έτους.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η εμπιστοσύνη των πλοιοκτητών στα ναυπηγεία της Κίνας διαφαίνεται αμείωτη. Πρόσφατα, η γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία TT-Line υπέγραψε με το ναυπηγείο CMI Jinling Shipyard επιστολή…
Ύστερα από διαπραγματεύσεις η φήφιση του IMO Net-Zero Framework αναβλήθηκε για ένα έτος. Υπενθυμίζεται ότι, τόσο η Ελλάδα, όσο και η Κύπρος ήταν ανάμεσα…
Ο κ. Ιωάννης Ν. Κοτζιάς, Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Ναυλομεσιτών (Hellenic Shipbrokers Association – HSA), συναντήθηκε με την Υφυπουργό Ναυτιλίας της Κυπριακής Δημοκρατίας, κα…
Ανάμεικτα ήταν τα συναισθήματα στη ναυλαγορά των LNG carriers την τελευταία εβδομάδα, με τους ναύλους ανατολικά και δυτικά του Σουέζ να καταγράφουν αντίρροπες μεταβολές.…
Η αμερικανική κυβέρνηση επέμεινε ότι οι περιορισμοί τους οποίους επέβαλε το Πεκίνο στις εξαγωγές σπάνιων γαιών θα έχουν αρνητικές συνέπειες για όλον τον κόσμο…
Σημαντικές αναταραχές υφίσταται ο λιμένας της Αμβέρσας-Μπριζ, καθώς η απεργία των πλοηγών έχει φέρει τα πάνω κάτω στις παραδόσεις πετρελαίου στον βελγικό λιμένα. Σύμφωνα…
Η νοτιοκορεατική Hanwha Ocean βρίσκεται στο στόχαστρο του Πεκίνου, το οποίο κατηγορεί τον ναυπηγικό κολοσσό για συμμετοχή στην πρόσφατη έρευνα των ΗΠΑ με στόχο…
Ένα υγραεριοφόρο πλοίο με σημαία Καμερούν εξέπεμψε σήμα κινδύνου έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε σε αυτό την ώρα που έπλεε στα ανοικτά των ακτών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ