
Η νορβηγική εταιρεία σχεδιασμού και κατασκευής πλοίων Vard, ανακοίνωσε πως έχει εξασφαλίσει συμβόλαια για την κατασκευή δύο RoPax ferries, τα οποία θα χρησιμοποιούν ως καύσιμο υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG). Τα συγκεκριμένα πλοία θα ναυπηγηθούν για λογαριασμό της, επίσης Νορβηγικής, Torghatten Nord AS με τη συνολική αξία της σύμβασης να ανέρχεται σε 66,3 εκατομμύρια ευρώ.
Σύμφωνα με τη Vard, τα συγκεκριμένα πλοία θα σχεδιαστούν έτσι, ώστε να εκτελούν φιλικές προς το περιβάλλον δραστηριότητες στα νορβηγικά φιόρδ, ενώ θα διαθέτουν υβριδικό σύστημα πρόωσης με μπαταρίες, προκειμένου να μειωθεί η κατανάλωση καυσίμων και οι εκπομπές αερίων.
Τα πλοία, τα οποία θα κατασκευαστούν σύμφωνα με το σχεδιαστικό πρότυπο της Vard «Multi Maritime MM 125FD», θα έχουν την ικανότητα να μεταφέρουν περισσότερα από 180 αυτοκίνητα καθώς και 550 επιβάτες και πλήρωμα, έκαστο. Τα RoPax ferries, θα διαθέτουν μήκος 130 μέτρα και πλάτος 20,7 μέτρα.
Σημειώνεται πως η Torghatten Nord AS έχει ήδη ανακοινώσει τη σύναψη πενταετούς χρονοναύλωσης για τα υπό κατασκευή πλοία, με τη νορβηγική κυβέρνηση. Η χρονοναύλωση αναμένεται να ξεκινήσει κατά το 3ο τρίμηνο του 2018 και 4ο τρίμηνο του 2018, αντίστοιχα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η δραστηριότητα στα διαλυτήρια της Τουρκίας είναι έντονη τους τελευταίους μήνες, και από αυτή δεν λείπουν επίμαχα περιστατικά. Σημειώνεται ότι πρόσφατα πυρκαγιά ξέσπασε σε…
Μια σημαντική επέκταση αναμένεται να πραγματοποιηθεί στο λιμάνι του Λονγκ Μπιτς, στο Λος Άντζελες. Ειδικότερα, η International Transportation Service (ITS) ξεκίνησε τη διαδικασία επέκτασης…
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται εκ νέου με μικρές απώλειες. Ειδικότερα, βάσει…
Το 18ο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας ενέκρινε την Παρασκευή 18 Ιουλίου το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ), επιτυγχάνοντας ένα ισχυρό πλήγμα…
Καθώς εντείνονται οι εκκλήσεις της διεθνούς κοινότητας για την επιτάχυνση της αποανθρακοποίησης της ναυτιλιακής βιομηχανίας, το LNG κερδίζει διαρκώς έδαφος ως μεταβατικό καύσιμο για…
Η ναυπήγηση κρουαζιερόπλοιων φαίνεται πως βρίσκεται πλέον ψηλά στην ατζέντα της Μόσχας, καθώς τα ναυπηγεία της Ρωσίας εντείνουν τις προσπάθειές τους προς αυτή την…
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ