
Όχι μία, ούτε δύο αλλά τρεις γερμανικές ναυπηγοεπισκευαστικές μονάδες αποφασίζουν να ενώσουν τις δυνάμεις τους και να συνεργαστούν, δημιουργώντας μία νέα συμμαχία που θα φέρει την ονομασία «German Dry Docks Group». Οι εταιρείες που αποφάσισαν να συμμαχήσουν, βρίσκονται στην ευρύτερη περιοχή του Μπρεμερχάφεν και είναι οι εξής: German Dry Docks (GDD), BREDO Dockgesellschaft (BREDO) και Mützelfeldwerft.
Το νέο επιχειρηματικό σχήμα, που θα αρχίσει να παρέχει τις ναυπηγοεπισκευαστικές υπηρεσίες του από την 1η Φεβρουαρίου 2017, έχει θέσει ως στόχο να μειωθεί το κόστος λειτουργίας των συνεργαζόμενων μονάδων του και βέβαια να επωφεληθούν και οι πελάτες των τριών συνεργαζόμενων επιχειρήσεων, που πλέον θα μπορούν με μεγαλύτερη άνεση να επιλέγουν τον επιθυμητό για τους ίδιους χρόνο και τόπο της επισκευής των πλοίων τους.
Οι τρεις ναυπηγοεπισκευαστικές μονάδες θα διατηρήσουν την αυτονομία τους, ενώ επικεφαλής της συμμαχίας θα τεθούν οι Guido Försterling (GDD) και Dirk Harms (BREDO). Όπως σημειώνει ο Försterling, η συνένωση των δυνάμεων των τριών εταιρειών θα επιτρέψει όχι μόνο τη μεταφορά τεχνογνωσίας μεταξύ τους αλλά και την δυνατότητα προσφοράς άκρως ανταγωνιστικών τιμών, στέλνοντας ένα «ισχυρό μήνυμα στον διεθνή ανταγωνισμό». Από την πλευρά του ο Dirk Harms δηλώνει ότι «κεντρικό στοιχείο της στρατηγικής είναι η συνεργασία» μεταξύ των τριών αυτόνομων επιχειρήσεων προς όφελος των επιχειρήσεων αλλά και των πελατών τους.
Να σημειωθεί ότι στο νέο όμιλο που δημιουργείται, τον German Dry Docks Group, θα ανήκουν, επίσης, και ναυπηγοεπισκευαστικές μονάδες σε Γερμανία αλλά και Ολλανδία. Συνολικά, εννέα μονάδες θα βρίσκονται υπό την ομπρέλα του.
Φωτό: germandrydocks-magazine.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ