
H Iνδία αναμένει πλέον ότι η ανάπτυξή της δεν θα ξεπεράσει το 7%, το πρώτο εξάμηνο του επόμενου οικονομικού έτους, όπως παρουσιάζουν επίσημοι αναλυτές της κυβέρνησης στο Δελχί, δίνοντας όμως μια πιο αισιόδοξη νότα για την οικονομία από ό,τι πολλοί οικονομολόγοι.
Διεθνείς παρατηρητές είχαν εκφραστεί με ανησυχία μετά από την αιφνίδια κίνηση του Πρωθυπουργού Narendra Μόδι ο οποίος σε μια νύκτα αποφάσισε να καταργήσει τα “μεγάλα” χαρτονομίσματα προσπαθώντας με αυτόν τον τρόπο να πατάξει την παραοικονομία, τη φοροδιαφυγή αλλά και την παράνομη εργασία.
Σχεδόν το 90% των συναλλαγών γίνονταν μέχρι πρόσφατα με μετρητά στην Ινδία, με αποτέλεσμα η κυβέρνηση να αντιμετωπίσει, κατά το τελευταίο διάστημα μια αιφνίδια έλλειψη χαρτονομισμάτων, ειδικά των 500-ρουπίων και 1.000 ρουπίων
Για πολλούς οικονομολόγους η πολιτική αυτή απόφαση θα μπορούσε να επιβραδύνει την ανάπτυξη σε 6,5% έως 7%, καθώς οι μικρές επιχειρήσεις, που είναι η ραχοκοκκαλιά της εθνικής οικονομίας και της απασχόλησης, θα συρρικνωθούν οικονομικά από τη μείωση στη ζήτηση των καταναλωτικών αγαθών αλλά και τη μείωση ή αναπροσαρμογή της αγροτικής παραγωγής.
Η απονομισματοποίηση, όπως ονομάζεται, αφορούσε την κατάργηση το 86% των μετρητών σε κυκλοφορία, και απώτερος σκοπός ήταν η προώθηση της χρήσης των τραπεζικών λογαριασμών και των ψηφιακών συναλλαγών. Οι κυβερνητικοί αξιωματούχοι, που εμπλέκονται στις συζητήσεις του προϋπολογισμού για το οικονομικό έτος 2017/18, αναγνώρισαν ότι η ανάπτυξη στην τρίτη μεγαλύτερη οικονομία της Ασίας θα είναι μικρότερη από το 7,75% που είχε αρχικά προβλέψει το Δελχί για το τρέχον έτος.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ