
H Iνδία αναμένει πλέον ότι η ανάπτυξή της δεν θα ξεπεράσει το 7%, το πρώτο εξάμηνο του επόμενου οικονομικού έτους, όπως παρουσιάζουν επίσημοι αναλυτές της κυβέρνησης στο Δελχί, δίνοντας όμως μια πιο αισιόδοξη νότα για την οικονομία από ό,τι πολλοί οικονομολόγοι.
Διεθνείς παρατηρητές είχαν εκφραστεί με ανησυχία μετά από την αιφνίδια κίνηση του Πρωθυπουργού Narendra Μόδι ο οποίος σε μια νύκτα αποφάσισε να καταργήσει τα “μεγάλα” χαρτονομίσματα προσπαθώντας με αυτόν τον τρόπο να πατάξει την παραοικονομία, τη φοροδιαφυγή αλλά και την παράνομη εργασία.
Σχεδόν το 90% των συναλλαγών γίνονταν μέχρι πρόσφατα με μετρητά στην Ινδία, με αποτέλεσμα η κυβέρνηση να αντιμετωπίσει, κατά το τελευταίο διάστημα μια αιφνίδια έλλειψη χαρτονομισμάτων, ειδικά των 500-ρουπίων και 1.000 ρουπίων
Για πολλούς οικονομολόγους η πολιτική αυτή απόφαση θα μπορούσε να επιβραδύνει την ανάπτυξη σε 6,5% έως 7%, καθώς οι μικρές επιχειρήσεις, που είναι η ραχοκοκκαλιά της εθνικής οικονομίας και της απασχόλησης, θα συρρικνωθούν οικονομικά από τη μείωση στη ζήτηση των καταναλωτικών αγαθών αλλά και τη μείωση ή αναπροσαρμογή της αγροτικής παραγωγής.
Η απονομισματοποίηση, όπως ονομάζεται, αφορούσε την κατάργηση το 86% των μετρητών σε κυκλοφορία, και απώτερος σκοπός ήταν η προώθηση της χρήσης των τραπεζικών λογαριασμών και των ψηφιακών συναλλαγών. Οι κυβερνητικοί αξιωματούχοι, που εμπλέκονται στις συζητήσεις του προϋπολογισμού για το οικονομικό έτος 2017/18, αναγνώρισαν ότι η ανάπτυξη στην τρίτη μεγαλύτερη οικονομία της Ασίας θα είναι μικρότερη από το 7,75% που είχε αρχικά προβλέψει το Δελχί για το τρέχον έτος.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού (ΓΕΝ) αντιναύαρχος Δημήτριος Ελευθέριος Κατάρας ΠΝ, επισκέφθηκε, από 7 έως 13 Οκτωβρίου, τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής μετά από…
Ένα δεξαμενόπλοιο που βρισκόταν σε ναυπηγείο της δυτικής Ινδονησίας για επισκευές τυλίχθηκε στις φλόγες σήμερα το πρωί με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους…
Στην τελετή εγκαινίων του νέου Ογκολογικού Κέντρου στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο «Αττικόν» παρέστη το πρωί ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και στη συνέχεια επισκέφτηκε το…
Η Κίνα αποτελεί τον μεγαλύτερο καταναλωτή αργού πετρελαίου διεθνώς. Καθώς ο οικονομικός γίγαντας της Ασίας επιδιώκει να εξασφαλίσει ενεργειακά αποθέματα, αναδύεται η ανάγκη για…
Atlantas Ship Management (ASM), a leading ship management company headquartered in London, operate a fleet of 40+ vessels and expect this to grow to…
Νέοι ορίζοντες ανοίγονται για την Wah Kwong Maritime Transport στις διά θαλάσσης μεταφορές χύδην ξηρών φορτίων, μέσα από ένα καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο με «άρωμα»…
«Ξεκινώντας με την προμήθεια των νέων οχημάτων που παραλάβαμε σήμερα, ανακοινώνουμε ότι στους επόμενους μήνες το Λιμενικό Σώμα και το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής…
Η Ινδία κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς τη βιώσιμη ναυτιλιακή και ενεργειακή της μετάβαση, αναγνωρίζοντας τρία μεγάλα λιμάνια, το Deendayal (Γκουτζαράτ), το V.O. Chidambaranar…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ