
Σύσκεψη πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου στη Σάμο, στην οποία συμμετείχαν ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Παναγιώτης Κουρουμπλής, ο υφυπουργός, Νεκτάριος Σαντορινιός, η περιφερειάρχης Βορείου Αιγαίου, Χριστιάνα Καλογήρου, ο αρχηγός του Λιμενικού Σώματος αντιναύαρχος, Σταμάτης Ράπτης, ο δήμαρχος Σάμου, Μιχάλης Αγγελόπουλος, ο αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Σάμου, Νικόλαος Κατρακάζος καθώς και εκπρόσωποι 14 φορέων του νησιού. Η περιφερειάρχης Βορείου Αιγαίου εκφράζοντας τις ιδιαίτερες ευχαριστίες για την προσφορά τους προς τους άνδρες και τις γυναίκες του Λιμενικού Σώματος και το Λιμενάρχη Σάμου, μεταξύ άλλων αναφερόμενη στο ακτοπλοϊκό σημείωσε: «Το ακτοπλοϊκό έχει βελτιωθεί σημαντικά, αποτέλεσμα των ενεργειών που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια και από την προηγούμενη και από τη σημερινή κυβέρνηση». Η κα. Καλογήρου επισήμανε την ανάγκη για ένα Ειδικό Αναπτυξιακό Πρόγραμμα των νησιών, ιδίως ενόψει της προεδρίας της Μάλτας στην Ε.Ε., με στόχο την άρση των ανισοτήτων και τη διευκόλυνση της αναπτυξιακής προσπάθειας και είπε χαρακτηριστικά: «Τα νησιά μας έχουν απόλυτη ανάγκη από ένα Ειδικό Αναπτυξιακό Πρόγραμμα, ιδιαίτερα για τη δύσκολη φάση που έχουμε μπροστά μας». Ο αντιπεριφερειάρχης Σάμου στην τοποθέτησή του ζήτησε από τον υπουργό Ναυτιλίας τη διασύνδεση των νησιών του Βορείου Αιγαίου με τη Θεσσαλονίκη, τονίζοντας την αναπτυξιακή της σημασία. Επίσης, παρουσίασε τα θέματα που απασχολούν τα νησιά της Π.Ε. Σάμου και κατέληξε: «Είναι επιβεβλημένη η παρέμβαση της Πολιτείας ώστε να εξασφαλιστούν οι συνθήκες για τον εξορθολογισμό των ναύλων μεταφοράς οχημάτων και επιβατών από και προς τα νησιά μας». Φωτό: pvaigaiou.gov.gr
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ