
Πραγματοποιήθηκε στην πόλη Ελσφλέθ στην Κάτω Σαξονία ένα ενδιαφέρον συνέδριο σχετικά με την ελκυστικότητα της γερμανικής σημαίας. Εκεί παρουσιάστηκαν και τα επίσημα στοιχεία της Ομοσπονδιακής Ναυτιλιακής και Υδρογραφικής Υπηρεσίας της Γερμανίας, σύμφωνα με τα οποία σε μόλις 339 ανέρχονται τα πλοία που πλέουν υπό γερμανική σημαία στις θάλασσες όλου του κόσμου. Υπάρχουν και επιπλέον 2.342 πλοία που ανήκουν σε γερμανικών συμφερόντων ναυτιλιακές εταιρείες, τα οποία, όμως, έχουν υψώσει ξένη σημαία.
Στο συνέδριο συζητήθηκαν οι τρόποι και οι αποφάσεις που πρέπει να ληφθούν για να καταστεί η γερμανική σημαία εκ νέου ελκυστική για τους Γερμανούς πλοιοκτήτες. Να σημειωθεί ότι ενώ στις αρχές του χρόνου ψηφίστηκε από το Γερμανικό Κοινοβούλιο ο νόμος 18/6679, ο οποίος θέτει σε εφαρμογή μέτρα προς ενίσχυση της ναυτιλιακής βιομηχανίας της χώρας μέσω σημαντικών φοροελαφρύνσεων, εκπρόσωποι γερμανικών ναυτιλιακών εταιρειών κατά τη διάρκεια του συνεδρίου εξέφρασαν την άποψη ότι η γερμανική κυβέρνηση πρέπει να κινηθεί ακόμα πιο ενεργά προς την κατεύθυνση ενίσχυσης της γερμανικής σημαίας. Διαφορετικά υπάρχει ο κίνδυνος, όπως επισήμαναν πολλοί από τους ομιλητές, να μειωθεί και άλλο ο αριθμός των υπό γερμανική σημαία εμπορικών πλοίων.
Φωτό: wessels.de
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Σε τροχιά υλοποίησης τίθενται δύο έργα αναβάθμισης λιμενικών υποδομών στη Σούδα Χανίων και στη Λευκάδα, τα οποία εντάχθηκαν στο Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου…

Σαν σήμερα, πριν 142 χρόνια γεννήθηκε ο Ευγένιος Ευγενίδης. Με αφορμή την επέτειο γέννησης του Ευγένιου Ευγενίδη, τα Ναυτικά Χρονικά αφιερώνουν μερικές γραμμές στον…

Πλήγμα για τις εξαγωγές σιτηρών της Ουκρανίας από τη Μαύρη Θάλασσα αποτελούν οι σφοδρές ρωσικές επιθέσεις σε λιμενικές εγκαταστάσεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι ουκρανικοί…

Οι αλλεπάλληλες επιχειρήσεις των ΗΠΑ που έβαλαν στο στόχαστρο πλοία φορτωμένα πετρέλαιο της Βενεζουέλας απειλούν να προκαλέσουν ασφυξία στην οικονομία της, ενώ τροφοδοτούν την επωδό της…

Η τεχνολογία θαλάσσιας μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) αποτελεί κρίσιμο κρίκο στην αλυσίδα δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα (Carbon Capture and Storage – CCS),…

Καθώς η υποβοήθηση πρόωσης από τον άνεμο έχει πλέον καθιερωθεί ως τεχνικά ώριμη λύση στη ναυτιλία, η εφαρμογή προηγμένων αεροδυναμικών τεχνολογιών, όπως τα αυτόνομα…

Η τεχνολογία του υγροποιημένου υδρογόνου αποκτά κομβικό ρόλο στη μετάβαση της Ευρώπης σε ένα καθαρό και ασφαλές ενεργειακό σύστημα. Αυτό οφείλεται στο ότι το…

Με ορμή διαφαίνεται πως θα εισέλθουν στο 2026 τα VLCCs, καθώς οι προοπτικές για τα θεμελιώδη μεγέθη προσφοράς και ζήτησης θα ευνοήσουν τη ναυλαγορά.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ