
Το εννεάμηνο του 2016 η ΟΛΑ Α.Ε συνεχίζοντας την ανοδική της πορεία, σημείωσε αύξηση κερδών και αύξηση κύκλου εργασιών, ενώ παράλληλα πέτυχε μείωση εξόδων εξορθολογίζοντας και συμπιέζοντας ακόμα περισσότερο τις δαπάνες της.
Συγκεκριμένα, τα κέρδη προ φόρων της Εταιρείας (EBITDA) αυξήθηκαν σημαντικά ανερχόμενα σε € 301.778.79, έναντι κερδών € 169.518,39 την αντίστοιχη περίοδο του 2015. Να σημειωθεί ότι το ποσό των κερδών EBITDA θα επιβαρυνθεί με ποσό ύψους €33.000,25, το οποίο αφορά αποπληρωμή οφειλών προηγούμενων χρήσεων οι οποίες τακτοποιήθηκαν εντός του 2016.
Ο συνολικός κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 23,90% ανερχόμενος σε € 639.484,51, έναντι € 516.116,33 του εννεαμήνου του 2015, υπερκαλύπτοντας έτσι στο εννεάμηνο, το σύνολο των πωλήσεων της χρήσης του 2015 (€ 561.124,00 ).
Η αύξηση των εσόδων οφείλεται κυρίως στη συναφθείσα συμφωνία με την κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ-SPIECAPAG για παραχώρηση χρήσης έκτασης εντός του λιμένα, με σκοπό την εναπόθεση των σωλήνων για την κατασκευή του αγωγού ΤΑP. H Συμφωνία αυτή ήταν αποτέλεσμα της πολύμηνης διεκδίκησης από πλευράς της ΟΛΑ ΑΕ έναντι του αρχικού αποκλεισμού του λιμένα μας από το σχεδιασμό του αγωγού. Πέρα, όμως, από την υπάρχουσα συμφωνία παραχώρησης, η διοίκηση μέσα στο εννεάμηνο ολοκλήρωσε με επιτυχία και λοιπές προσοδοφόρες δραστηριότητες, οι οποίες απέφεραν επιπλέον έσοδα της τάξης των 32.557,40 € .
Ο Οργανισμός Λιμένος Αλεξανδρούπολης Α.Ε , παρά τις προφανείς και πρωτόγνωρες για τα ελληνικά δεδομένα δυσκολίες, αντιμετωπίζει με επιτυχία την δυσμενή οικονομική συγκυρία, καλύπτοντας το σύνολο των υποχρεώσεών του, σε προμηθευτές και εργαζόμενους.
Η Διοίκηση εκτιμά ότι η θετική πορεία της Εταιρείας θα συνεχισθεί και το επόμενο διάστημα, εκμεταλλευόμενη κάθε ευκαιρία αξιοποίησης του Λιμένα Αλεξανδρούπολης κι επενδύοντας σε υποδομές, οι οποίες θα προσδώσουν επιπλέον προστιθέμενη αξία στις παρεχόμενες υπηρεσίες τόσο του Κεντρικού Λιμένα Αλεξανδρούπολης αλλά και των υπό την εποπτεία του λιμένων (Καμαριώτισσας ,Μάκρης και αλιευτικού καταφυγίου Θερμών).
Φωτό: ola-sa.gr
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ