
Η γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία Hapag-Lloyd κατέγραψε κατά το τρίτο τρίμηνο του έτους καθαρά κέρδη ύψους 8,2 εκατ. ευρώ, όταν το αντίστοιχο τρίμηνο του 2015 είχε καταγράψει κέρδη 3,2 εκατ. ευρώ, ενώ σε ενοποιημένο επίπεδο το λειτουργικό κέρδος (EBIT) άγγιξε τα 65,6 εκατ. ευρώ (τον προηγούμενο χρόνο είχε ανέλθει σε 80,9 εκατ.). H Hapag-Lloyd είδε κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2016 το λειτουργικό της αποτέλεσμα να ανέρχεται σε 25,9 εκατ. ευρώ, προ δαπανών αναδιάρθρωσης και μη επαναλαμβανόμενων αποτελεσμάτων.
Κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους, η Hapag-Lloyd μετέφερε συνολικά 5,65 εκατ. TEUs, σχεδόν 1,3% περισσότερα σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2015. Ο μέσος ναύλος κατέγραψε σημαντική μείωση, κατά 17,7%, αγγίζοντας τα USD 1,037/TEU. Η μείωση αυτή αποδίδεται εν μέρει στην πτώση των τιμών των καυσίμων, σε συνδυασμό με τη μέτρια αύξηση της ζήτησης.
Ο Rolf Habben Jansen, διευθύνων σύμβουλος της Hapag-Lloyd, με αφορμή την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων του εννεαμήνου, δήλωσε ότι «η αγορά για φέτος και μέχρι σήμερα υπήρξε ιδιαιτέρως δύσκολη, αλλά παρ’ όλ’ αυτά η Hapag-Lloyd κατάφερε μία σχετικά καλή απόδοση, εξέλιξη που υπογραμμίζει την ανταγωνιστικότητά μας, και βεβαίως είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώνουμε καθαρά κέρδη κατά το τρίτο τρίμηνο του έτους». Ο ίδιος προσέθεσε ότι «τα μέχρι στιγμής συνολικά αποτελέσματα του έτους παραμένουν μη ικανοποιητικά, αλλά τα καθαρά κέρδη του τρίτου τριμήνου καταδεικνύουν ότι είμαστε στο σωστό δρόμο και ότι οι προσπάθειές μας για μείωση του κόστους και δημιουργία οικονομιών κλίμακος αποδίδουν».
Για την Hapag-Lloyd κύριος στόχος για τα τρίμηνα που ακολουθούν είναι η περαιτέρω περιστολή του λειτουργικού κόστους, η περαιτέρω εδραίωση της θέσης της εταιρείας στις διεθνείς αγοράς, αλλά πρωτίστως η ολοκλήρωση της συγχώνευσης με την UASC και η διασφάλιση υλοποίησης της νέας συμμαχίας THE Alliance.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA/STEPHEN MORRISON
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με ταχύτατους ρυθμούς προχωρά το ναυπηγικό πρόγραμμα της Royal Caribbean, η οποία κατέγραψε ένα σημαντικό ορόσημο στην κατασκευή ενός ακόμα mega-κρουαζιερόπλοιου. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής…
H ρωσική εταιρεία Transneft που διαχειρίζεται μονοπωλιακά τους αγωγούς πετρελαίου στη Ρωσία προειδοποίησε τις εταιρείες εξόρυξης πετρελαίου ότι είναι πιθανόν μελλοντικά να μειώσουν την…
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς τάσσεται υπέρ της πλήρους διαλεύκανσης της υπόθεσης που ξεσκέπασε η συντονισμένη έφοδος της ευρωπαϊκής εισαγγελίας και ζημιώνει την εικόνα του λιμανιού…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, η Sea Pioneer γιόρτασε στο Ναγκασάκι…
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ