
Ο Έλληνας πλοιοκτήτης Δρ. Νικόλαος Τσάκος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Tsakos Energy Navigation (TEN), επανεξελέγη πρόεδρος της INTERTANKO, της διεθνούς Ενώσεως Ανεξαρτήτων Πλοιοκτητών Δεξαμενοπλοίων, για δύο ακόμα έτη, από τα Μέλη του Συμβουλίου της INTERTANKO που συναντήθηκαν στο Λονδίνο αυτήν την εβδομάδα.
Τα Μέλη του Συμβουλίου της INTERTANKO είχαν ιδιαιτέρως ωφέλιμες συζητήσεις και διάλογο τόσο με τον Γενικό Γραμματέα του ΙΜΟ, Kitack Lim, καθώς και με τον Βρετανό υφυπουργό Μεταφορών, John Hayes, κατά τη διάρκεια των φθινοπωρινών συναντήσεων της Ένωσης.
Ο Γενικός Γραμματέας του ΙΜΟ εξέφρασε την ευαρέσκειά του για τη συμβολή της INTERTANKO στις κανονιστικές διαδικασίες στον ΙΜΟ: «Επιτρέψτε μου να πω, καταρχάς, ότι η συμβολή της INTERTANKO στην κανονιστική διαδικασία στην ΙΜΟ είναι τεράστιας σημασίας εδώ και πολλές δεκαετίες. Η συνεισφορά σας διακρίνεται πάντοτε από σαφήνεια και ακρίβεια και, κατά κανόνα, ωθεί τη διαδικασία προς ένα καλύτερο αποτέλεσμα. Γνωρίζω ότι μιλώ εκ μέρους των κρατών μελών του ΙΜΟ, όταν σας συγχαίρω για μια τέτοια ενεργή και θετική συμβολή. Είναι κάτι που εκτιμάται πάρα πολύ και ανυπομονώ αυτό να συνεχιστεί και στο μέλλον».
Από την πλευρά του και ο John Hayes, του οποίου ο ρόλος ως υφυπουργός Μεταφορών είναι να εποπτεύει τη ναυτιλιακή βιομηχανία, απευθύνθηκε προς το Συμβούλιο της INTERTANKO, αναφερόμενος εν συντομία στον αντίκτυπο του BREXIT. O κ. Hayes δεσμεύτηκε να υπερασπιστεί τη ναυτιλιακή βιομηχανία, ενώ επαίνεσε το ρόλο που παίζει η INTERTANKO σε αυτήν.
Στις συζητήσεις που ακολούθησαν, το Συμβούλιο της INTERTANKO αποφάσισε ότι χάρη στην εξαιρετική ηγεσία του Δρ. Νικόλαου Τσάκου, σε συνδυασμό με τη σκληρή δουλειά της Γραμματείας της Ένωσης, οι εισφορές των Μελών, οι οποίες μειώθηκαν κατά 10% το 2010 και επιπλέον κατά 5% το 2012, θα διατηρηθούν στα ίδια επίπεδα για έναν ακόμη χρόνο.
Ο Δρ. Νικόλαος Τσάκος εξήρε, από την δική του πλευρά, τις προσπάθειες της Γραμματείας, η οποία -τόνισε- ότι μπόρεσε να προσαρμοστεί και να αντιδράσει άμεσα στις ανάγκες και απαιτήσεις των Μελών κατά την διάρκεια των ετών.
Φωτο: ΑΠΕ / ΜΠΕ, Παντελής Σαίτας
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ανάμεικτα ήταν τα συναισθήματα στη ναυλαγορά των LNG carriers την τελευταία εβδομάδα, με τους ναύλους ανατολικά και δυτικά του Σουέζ να καταγράφουν αντίρροπες μεταβολές.…
Η αμερικανική κυβέρνηση επέμεινε ότι οι περιορισμοί τους οποίους επέβαλε το Πεκίνο στις εξαγωγές σπάνιων γαιών θα έχουν αρνητικές συνέπειες για όλον τον κόσμο…
Σημαντικές αναταραχές υφίσταται ο λιμένας της Αμβέρσας-Μπριζ, καθώς η απεργία των πλοηγών έχει φέρει τα πάνω κάτω στις παραδόσεις πετρελαίου στον βελγικό λιμένα. Σύμφωνα…
Η νοτιοκορεατική Hanwha Ocean βρίσκεται στο στόχαστρο του Πεκίνου, το οποίο κατηγορεί τον ναυπηγικό κολοσσό για συμμετοχή στην πρόσφατη έρευνα των ΗΠΑ με στόχο…
Ένα υγραεριοφόρο πλοίο με σημαία Καμερούν εξέπεμψε σήμα κινδύνου έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε σε αυτό την ώρα που έπλεε στα ανοικτά των ακτών…
Η Κάλυμνος αποτελεί τον κατεξοχήν ναυτότοπο του Νοτιοανατολικού Αιγαίου. Ένα νησί με πλούσια θαλασσινή παράδοση και μεγάλη ιστορία στον χώρο της ναυτοσύνης. Ένας δωρικός…
Η αγορά του βωξίτη βρίσκεται αναντίρρητα σε «καλό φεγγάρι», με τη Γουινέα να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Όπως μάλιστα αναφέρει δημοσίευμα του Reuters,…
To πρώτο της φορτίο αργού πετρελαίου στη Συρία απέστειλε η Σαουδική Αραβία, συμβάλλοντας στη ‒μετά τον πόλεμο‒ ανάκαμψή της. Σύμφωνα με δεδομένα της MarineTrafffic,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ