
Ο Έλληνας πλοιοκτήτης Δρ. Νικόλαος Τσάκος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Tsakos Energy Navigation (TEN), επανεξελέγη πρόεδρος της INTERTANKO, της διεθνούς Ενώσεως Ανεξαρτήτων Πλοιοκτητών Δεξαμενοπλοίων, για δύο ακόμα έτη, από τα Μέλη του Συμβουλίου της INTERTANKO που συναντήθηκαν στο Λονδίνο αυτήν την εβδομάδα.
Τα Μέλη του Συμβουλίου της INTERTANKO είχαν ιδιαιτέρως ωφέλιμες συζητήσεις και διάλογο τόσο με τον Γενικό Γραμματέα του ΙΜΟ, Kitack Lim, καθώς και με τον Βρετανό υφυπουργό Μεταφορών, John Hayes, κατά τη διάρκεια των φθινοπωρινών συναντήσεων της Ένωσης.
Ο Γενικός Γραμματέας του ΙΜΟ εξέφρασε την ευαρέσκειά του για τη συμβολή της INTERTANKO στις κανονιστικές διαδικασίες στον ΙΜΟ: «Επιτρέψτε μου να πω, καταρχάς, ότι η συμβολή της INTERTANKO στην κανονιστική διαδικασία στην ΙΜΟ είναι τεράστιας σημασίας εδώ και πολλές δεκαετίες. Η συνεισφορά σας διακρίνεται πάντοτε από σαφήνεια και ακρίβεια και, κατά κανόνα, ωθεί τη διαδικασία προς ένα καλύτερο αποτέλεσμα. Γνωρίζω ότι μιλώ εκ μέρους των κρατών μελών του ΙΜΟ, όταν σας συγχαίρω για μια τέτοια ενεργή και θετική συμβολή. Είναι κάτι που εκτιμάται πάρα πολύ και ανυπομονώ αυτό να συνεχιστεί και στο μέλλον».
Από την πλευρά του και ο John Hayes, του οποίου ο ρόλος ως υφυπουργός Μεταφορών είναι να εποπτεύει τη ναυτιλιακή βιομηχανία, απευθύνθηκε προς το Συμβούλιο της INTERTANKO, αναφερόμενος εν συντομία στον αντίκτυπο του BREXIT. O κ. Hayes δεσμεύτηκε να υπερασπιστεί τη ναυτιλιακή βιομηχανία, ενώ επαίνεσε το ρόλο που παίζει η INTERTANKO σε αυτήν.
Στις συζητήσεις που ακολούθησαν, το Συμβούλιο της INTERTANKO αποφάσισε ότι χάρη στην εξαιρετική ηγεσία του Δρ. Νικόλαου Τσάκου, σε συνδυασμό με τη σκληρή δουλειά της Γραμματείας της Ένωσης, οι εισφορές των Μελών, οι οποίες μειώθηκαν κατά 10% το 2010 και επιπλέον κατά 5% το 2012, θα διατηρηθούν στα ίδια επίπεδα για έναν ακόμη χρόνο.
Ο Δρ. Νικόλαος Τσάκος εξήρε, από την δική του πλευρά, τις προσπάθειες της Γραμματείας, η οποία -τόνισε- ότι μπόρεσε να προσαρμοστεί και να αντιδράσει άμεσα στις ανάγκες και απαιτήσεις των Μελών κατά την διάρκεια των ετών.
Φωτο: ΑΠΕ / ΜΠΕ, Παντελής Σαίτας
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ