
Σύμφωνα με τις προβλέψεις της ευρωπαϊκής Airbus, όπως αυτές παρουσιάζονται στην τελευταία έκθεσή της που φέρει τον τίτλο «2016-2035 Global Market Forecast», η Κίνα θα χρειαστεί κατά την περίοδο από το 2016 έως και το 2035 συνολικά 5.970 αεροσκάφη νέα αεροσκάφη, επιβατικά αλλά και φορτηγά. Το κόστος αγοράς των νέων αεροσκαφών εκτιμάται ότι ανέρχεται σε 851 δις ευρώ. Τα μεγέθη αυτά αντιπροσωπεύουν το 18% της παγκόσμιας συνολικής ζήτησης, η οποία αναμένεται να κυμανθεί στα επίπεδα των 33.000 νέων αεροσκαφών για την επόμενη εικοσαετία.
Η ανάγκη της Κίνας σε νέα αεροσκάφη, κατά κύριο λόγο επιβατικά, οφείλεται στην αναμενόμενη μεγάλη ανάπτυξης της αεροπορικής της αγοράς, που θα αγγίξει ποσοστά της τάξης του +7% για τα επόμενα 20 χρόνια, αρκετά πάνω δηλαδή από τον εκτιμώμενο παγκόσμιο μέσο όρο ανάπτυξης.
Η αύξηση των αερομεταφορών στην Κίνα, τόσο προς εγχώριους όσο και προς διεθνείς προορισμούς κυρίως προς ΗΠΑ, Ευρώπη και Ασία, αποδίδεται στη σταδιακή βελτίωση του βιοτικού επιπέδου των Κινέζων και την κατά συνέπεια αύξηση της ιδιωτικής κατανάλωσης, η οποία θα οδηγήσει και σε αύξηση των ταξιδιών που θα πραγματοποιούνται, τόσο για αναψυχή όσο και για επαγγελματικούς λόγους.
Η Airbus εκτιμά ότι ενώ σήμερα αντιστοιχούν 0,3 αεροπορικά ταξίδια ανά κάτοικο της Κίνας, μέχρι το 2035 η εικόνα θα έχει αλλάξει δραματικά, με 1,3 ταξίδια να αντιστοιχούν σε κάθε Κινέζο. Πρόκειται για μεγέθη και αναλογίες που σήμερα καταγράφονται στην ευρωπαϊκή αεροπορική αγορά.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA/Greg Baker POOL
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Την ανανέωση και επέκταση του στόλου της με τεχνολογικά προηγμένα πλοία προχωρά με αμείωτο ρυθμό η TMS, καθώς την περασμένη εβδομάδα και συγκεκριμένα στις…

Η δραστηριότητα στην αγορά των ανακυκλώσεων επιταχύνεται για τα LNG carriers το 2025, σηματοδοτώντας δομικές αλλαγές για τη συγκεκριμένη αγορά. Σύμφωνα με τη Howe…

Θετική εισήγηση προς τους μετόχους προτίθεται να απευθύνει το ΔΣ της SolGold σχετικά με τη βελτιωμένη προσφορά εξαγοράς από τον βασικό της μέτοχο, την…

Σε επίπεδα-ρεκόρ θα ανέλθει το 2025/26 η παγκόσμια παραγωγή σιτηρών, με το International Grains Council (IGC) να εκτιμά ότι θα καταγραφεί αύξηση 5% σε…

Παρά την αύξηση της παραγωγής από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (ΑΠΕ), η Ελλάδα παραμένει σταθερά ανάμεσα στις ακριβότερες χώρες της Ευρώπης στην προημερήσια αγορά ηλεκτρικής…

Η πλήρως ηλεκτρική πρόωση πλοίων μικρών και μεσαίων αποστάσεων αποτελεί μία από τις πιο ώριμες και άμεσα εφαρμόσιμες τεχνολογίες αποανθρακοποίησης στη ναυτιλία. Έτσι, η Νότια Κορέα…

Η ανάπτυξη νέας γενιάς ναυτιλιακών και ενεργειακών κινητήρων εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την αξιόπιστη προμήθεια μεγάλων χυτών εξαρτημάτων. Τα συγκεκριμένα εξαρτήματα αποτελούν τον…

Το METAVASEA αποτελεί ένα φιλόδοξο πενταετές πρόγραμμα που εμπλέκει περισσότερους από 100 ναυτιλιακούς οργανισμούς από την Ανατολική Μεσόγειο. Πρόκειται για μία πρωτοβουλία, η οποία…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ