
Σύμφωνα με τις προβλέψεις της ευρωπαϊκής Airbus, όπως αυτές παρουσιάζονται στην τελευταία έκθεσή της που φέρει τον τίτλο «2016-2035 Global Market Forecast», η Κίνα θα χρειαστεί κατά την περίοδο από το 2016 έως και το 2035 συνολικά 5.970 αεροσκάφη νέα αεροσκάφη, επιβατικά αλλά και φορτηγά. Το κόστος αγοράς των νέων αεροσκαφών εκτιμάται ότι ανέρχεται σε 851 δις ευρώ. Τα μεγέθη αυτά αντιπροσωπεύουν το 18% της παγκόσμιας συνολικής ζήτησης, η οποία αναμένεται να κυμανθεί στα επίπεδα των 33.000 νέων αεροσκαφών για την επόμενη εικοσαετία.
Η ανάγκη της Κίνας σε νέα αεροσκάφη, κατά κύριο λόγο επιβατικά, οφείλεται στην αναμενόμενη μεγάλη ανάπτυξης της αεροπορικής της αγοράς, που θα αγγίξει ποσοστά της τάξης του +7% για τα επόμενα 20 χρόνια, αρκετά πάνω δηλαδή από τον εκτιμώμενο παγκόσμιο μέσο όρο ανάπτυξης.
Η αύξηση των αερομεταφορών στην Κίνα, τόσο προς εγχώριους όσο και προς διεθνείς προορισμούς κυρίως προς ΗΠΑ, Ευρώπη και Ασία, αποδίδεται στη σταδιακή βελτίωση του βιοτικού επιπέδου των Κινέζων και την κατά συνέπεια αύξηση της ιδιωτικής κατανάλωσης, η οποία θα οδηγήσει και σε αύξηση των ταξιδιών που θα πραγματοποιούνται, τόσο για αναψυχή όσο και για επαγγελματικούς λόγους.
Η Airbus εκτιμά ότι ενώ σήμερα αντιστοιχούν 0,3 αεροπορικά ταξίδια ανά κάτοικο της Κίνας, μέχρι το 2035 η εικόνα θα έχει αλλάξει δραματικά, με 1,3 ταξίδια να αντιστοιχούν σε κάθε Κινέζο. Πρόκειται για μεγέθη και αναλογίες που σήμερα καταγράφονται στην ευρωπαϊκή αεροπορική αγορά.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA/Greg Baker POOL
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού (ΓΕΝ) αντιναύαρχος Δημήτριος Ελευθέριος Κατάρας ΠΝ, επισκέφθηκε, από 7 έως 13 Οκτωβρίου, τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής μετά από…
Ένα δεξαμενόπλοιο που βρισκόταν σε ναυπηγείο της δυτικής Ινδονησίας για επισκευές τυλίχθηκε στις φλόγες σήμερα το πρωί με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους…
Στην τελετή εγκαινίων του νέου Ογκολογικού Κέντρου στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο «Αττικόν» παρέστη το πρωί ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και στη συνέχεια επισκέφτηκε το…
Η Κίνα αποτελεί τον μεγαλύτερο καταναλωτή αργού πετρελαίου διεθνώς. Καθώς ο οικονομικός γίγαντας της Ασίας επιδιώκει να εξασφαλίσει ενεργειακά αποθέματα, αναδύεται η ανάγκη για…
Atlantas Ship Management (ASM), a leading ship management company headquartered in London, operate a fleet of 40+ vessels and expect this to grow to…
Νέοι ορίζοντες ανοίγονται για την Wah Kwong Maritime Transport στις διά θαλάσσης μεταφορές χύδην ξηρών φορτίων, μέσα από ένα καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο με «άρωμα»…
«Ξεκινώντας με την προμήθεια των νέων οχημάτων που παραλάβαμε σήμερα, ανακοινώνουμε ότι στους επόμενους μήνες το Λιμενικό Σώμα και το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής…
Η Ινδία κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς τη βιώσιμη ναυτιλιακή και ενεργειακή της μετάβαση, αναγνωρίζοντας τρία μεγάλα λιμάνια, το Deendayal (Γκουτζαράτ), το V.O. Chidambaranar…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ