
Σύμφωνα με τις προβλέψεις της ευρωπαϊκής Airbus, όπως αυτές παρουσιάζονται στην τελευταία έκθεσή της που φέρει τον τίτλο «2016-2035 Global Market Forecast», η Κίνα θα χρειαστεί κατά την περίοδο από το 2016 έως και το 2035 συνολικά 5.970 αεροσκάφη νέα αεροσκάφη, επιβατικά αλλά και φορτηγά. Το κόστος αγοράς των νέων αεροσκαφών εκτιμάται ότι ανέρχεται σε 851 δις ευρώ. Τα μεγέθη αυτά αντιπροσωπεύουν το 18% της παγκόσμιας συνολικής ζήτησης, η οποία αναμένεται να κυμανθεί στα επίπεδα των 33.000 νέων αεροσκαφών για την επόμενη εικοσαετία.
Η ανάγκη της Κίνας σε νέα αεροσκάφη, κατά κύριο λόγο επιβατικά, οφείλεται στην αναμενόμενη μεγάλη ανάπτυξης της αεροπορικής της αγοράς, που θα αγγίξει ποσοστά της τάξης του +7% για τα επόμενα 20 χρόνια, αρκετά πάνω δηλαδή από τον εκτιμώμενο παγκόσμιο μέσο όρο ανάπτυξης.
Η αύξηση των αερομεταφορών στην Κίνα, τόσο προς εγχώριους όσο και προς διεθνείς προορισμούς κυρίως προς ΗΠΑ, Ευρώπη και Ασία, αποδίδεται στη σταδιακή βελτίωση του βιοτικού επιπέδου των Κινέζων και την κατά συνέπεια αύξηση της ιδιωτικής κατανάλωσης, η οποία θα οδηγήσει και σε αύξηση των ταξιδιών που θα πραγματοποιούνται, τόσο για αναψυχή όσο και για επαγγελματικούς λόγους.
Η Airbus εκτιμά ότι ενώ σήμερα αντιστοιχούν 0,3 αεροπορικά ταξίδια ανά κάτοικο της Κίνας, μέχρι το 2035 η εικόνα θα έχει αλλάξει δραματικά, με 1,3 ταξίδια να αντιστοιχούν σε κάθε Κινέζο. Πρόκειται για μεγέθη και αναλογίες που σήμερα καταγράφονται στην ευρωπαϊκή αεροπορική αγορά.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA/Greg Baker POOL
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Το ναυτιλιακό επιχειρείν επιφυλάσσει δυσκολίες με οικονομικές αλλά και γεωπολιτικές διαστάσεις, τις οποίες όλες οι ναυτιλιακές εταιρείες καλούνται, αναπόφευκτα, να αντιμετωπίσουν. Ως αποτέλεσμα, ο…
Αισθητά μειωμένες εμφανίστηκαν το α΄ οκτάμηνο οι παραγγελίες product tankers, δείγμα της αβεβαιότητας που επικρατεί στην αγορά. Στο διάστημα που μεσολάβησε από τον Ιανουάριο…
Αναντίρρητα, η τεχνολογία και τα επιτεύγματά της έχουν σταθεί αρωγοί στην ενίσχυση της ασφάλειας στη ναυτιλία και στις μεταφορές, μέσω των διευκολύνσεων που παρέχουν.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ