
Η ινδική Reliance Industries γιόρτασε πριν λίγες μέρες την παράδοση των δύο μεγαλύτερων δεξαμενόπλοιων μεταφοράς αιθανίου στον κόσμο: πρόκειται για τα Ethane Crystal και Ethane Emerald, χωρητικότητας 87.000 κ.μ. το καθένα, τα οποία κατασκευάστηκαν στα ναυπηγεία της Samsung, ενώ η εταιρεία σχεδιάζει τη ναυπήγηση τεσσάρων ακόμη πλοίων.
Μέχρι πρότινος, τα αντίστοιχα δεξαμενόπλοια είχαν χωρητικότητα περίπου 22.000 κ.μ. ενώ η Lloyd’s τα κατέταξε ήδη σε νέα κατηγορία VLEC (Very Large Ethane Carrier).
Τα δύο πλοία θα εκμεταλλεύεται η ιαπωνική MOL για λογαριασμό της Reliance Industries, ενώ προβλέπεται να μεταφέρουν υγροποιημένο αιθάνιο από το Χιούστον των Η.Π.Α., στις εγκαταστάσεις της ινδικής εταιρείας πετροχημικών σε διάφορες περιοχές του πλανήτη.
Να σημειωθεί ότι το αιθάνιο παράγεται στις εγκαταστάσεις της αμερικανικής Enterprise στο Mont Belvieu του Τέξας, μεταφέρεται μέσω αγωγών στις ανατολικές ακτές των ΗΠΑ κι από εκεί στην Ευρώπη, όπου βρίσκονται εγκαταστάσεις της Reliance.
Η παραγωγή αιθανίου στις ΗΠΑ ανέρχεται σε περίπου 6.000.000 τόνους και είναι μεγαλύτερη από την εγχώρια ζήτησης, με αποτέλεσμα οι υπερβάλλουσες ποσότητες να εξάγονται κυρίως στην Ευρώπη, από τις αμερικανικές Sunoco, Enterprise και την ινδική Reliance.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οι σημαντικές προκλήσεις που όμως μπορούν να μετατραπούν σε ευκαιρίες για το ναυτιλιακό κλάδο, αναδείχθηκαν σε πάνελ ομιλητών στο περιθώριο του 27ου Marine Money…
Η METLEN, σε συνεργασία με τις πολυεθνικές Shell και TotalEnergies, κέρδισαν τον διαγωνισμό για την προμήθεια υγροποιημένου φυσικού αερίου στη Βουλγαρία κατά το επόμενο…
Με ιδιαίτερη επιτυχία στέφθηκε το 98ο Παγκόσμιο Συνέδριο του International Propeller Club, που πραγματοποιήθηκε στη Γαλλία και φιλοξενήθηκε στην όμορφη πόλη της Λυών από…
Σε τροχιά εξηλεκτρισμού βρίσκονται οι μεταφορές εσωτερικής ναυσιπλοΐας της Φινλανδίας, καθώς η σκανδιναβική χώρα στοχεύει στην πλήρη ανανέωση του στόλου της με «πράσινα» ferries.…
Αναστάτωση επικρατεί στις τάξεις της Ομάδας των Επτά (G7) έπειτα από τους πρόσφατους περιορισμούς της Κίνας στις εξαγωγές σπάνιων γαιών, με την Ιαπωνία να…
Μετά από ένα δρομολόγιο διάρκειας 20 ημερών, το πρώτο πλοίο της γραμμής τακτικής μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταξύ Ασίας και Ευρώπης, μέσω του Αρκτικού Ωκεανού, προσέγγισε…
Η CMA CGM εξήγγειλε ότι υπέγραψε επιστολή προθέσεων για την κατασκευή έξι containerships διπλού καυσίμου, κατανάλωσης και LNG, στο ναυπηγείο Cochin Shipyard Limited (CSL)…
Καταιγιστικές είναι οι πρόσφατες εξελίξεις στη ναυλαγορά των VLCCs, καθώς ένα «κοκτέιλ» παραγόντων θέτει εκ νέου τους ναύλους σε ανοδική τροχιά. Συγκεκριμένα, τα VLCCs…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ