
Συνάντηση με την διοίκηση της COSCO είχε ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, Γιώργος Χατζημάρκος, με κύριο θέμα τις αρνητικές προβλέψεις που αφορούν την κρουαζιέρα στην Ελλάδα για τη σεζόν του 2017, που κάνουν λόγο για μείωση της τάξης του 30%.
Τα αίτια της πτώσης της ελληνικής κρουαζιέρας αποδίδονται τόσο σε εξωγενείς παράγοντες, όπως οι ταραχές και η αστάθεια σε χώρες της ΝΑ Μεσογείου, που επηρεάζουν αρνητικά την ευρύτερη περιοχή αλλά και την Ελλάδα, όσο και σε εσωτερικούς παράγοντες όπως είναι οι προβληματικές υποδομές στα ελληνικά λιμάνια, η ελλιπής εμπορική εξυπηρέτηση των εταιρειών κρουαζιέρας σε αυτά, αλλά και το αναχρονιστικό, αναποτελεσματικό και δυσλειτουργικό θεσμικό πλαίσιο που διέπει την διαχείριση και λειτουργία των λιμανιών των νησιών μας και εμποδίζει την εξυπηρέτηση του κλάδου.
Η συνάντηση του κ. Χατζημάρκου με την διοίκηση της COSCO, διαχειριστή του λιμανιού του Πειραιά, είχε σκοπό να διερευνηθεί η δυνατότητα ενός πλαισίου συνεργασίας μεταξύ COSCO και Περιφέρειας Ν. Αιγαίου για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας στο Νότιο Αιγαίο και στη χώρα συνολικά.
Η στρατηγική συνεργασία που επιδιώκει η Περιφέρεια Ν. Αιγαίου έχει στο επίκεντρό της τον σχεδιασμό της COSCO για το λιμάνι του Πειραιά, που θέτει στόχο την μετατροπή του στο μεγαλύτερο λιμάνι της Μεσογείου, σε κέντρο της μεσογειακής κρουαζιέρας και home port για τις μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδου.
Τα πιθανά επίπεδα συνεργασίας που συζητήθηκαν στην διάρκεια της συνάντησης είναι τρία: οι δράσεις προβολής της Περιφέρειας και η εναρμόνισή τους με τα σχέδια δράσης της βιομηχανίας της κρουαζιέρας, ο σχεδιασμός νέων τουριστικών προϊόντων και αντίστοιχων προορισμών, ελκυστικών για τους επιβάτες της κρουαζιέρας, που θα απαντούν στη ζήτηση της αγοράς και η αξιοποίηση της προνομιακής σχέσης της COSCO με την τεράστια τουριστική αγορά της Κίνας.
Φωτό: ΑΠΕ ΜΠΕ/STR
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Ο ΑΔΜΗΕ προχωρά στον διαγωνισμό για τα υποβρύχια καλώδια της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κορίνθου-Κω. Το καλωδιακό σύστημα που θα συνδέσει για πρώτη φορά τα Δωδεκάνησα…

Σε μια κίνηση που προκαλεί ανακατατάξεις στον ενεργειακό χάρτη των ΗΠΑ, το Υπουργείο Εσωτερικών ανακοίνωσε την άμεση αναστολή των μισθώσεων για πέντε υπό κατασκευή…

Συνέντευξη της Γεωργίας Μανιάτη, Διοικήτριας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ)

Μπορεί να έχει δώσει τη θέση του στο «ξενόφερτο» έλατο, ωστόσο η παρουσία και ο στολισμός του παραδοσιακού καραβιού παραπέμπει στον άρρηκτο δεσμό του…

Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…

Οι τουρκικές αρχές μελετούν τον καταγραφέα ήχου και το μαύρο κουτί του αεροσκάφους τύπου Falcon 50, που συνετρίβη χθες βράδυ νότια της Άγκυρας με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ