
Τον περασμένο Μάρτιο ολοκληρώθηκε η εξαγορά των ναυπηγείων Lloyd Werft από την Genting Hong Kong, μέλος του Μαλαισιανού ομίλου Genting Group, ενώ από τον περασμένο Ιούλιο τα ναυπηγεία Lloyd Werft μετονομάστηκαν σε MV Werften και πλέον έχουν αρχίσει να υλοποιούνται τα σχέδια του Genting Group για τον εκσυγχρονισμό των ναυπηγείων σε Βίζμαρ, Ρόστοκ και Στράλσουντ.
Σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση του ομίλου MV Werften για τον εκσυγχρονισμό των τριών ναυπηγικών μονάδων θα δοθεί ένα συνολικό ποσό που αγγίζει τα 160 εκατ. ευρώ. Μάλιστα, την περασμένη εβδομάδα ο πρωθυπουργός της Μαλαισίας Najib Razak επισκέφτηκε τις εγκαταστάσεις των γερμανικών ναυπηγείων, τονίζοντας ότι η δέσμευση του μαλαισιανού ομίλου Genting για επενδύσεις θα υλοποιηθεί. Aπό την πλευρά του ο επικεφαλής του ομίλου Genting Group, Tan Sri Lim, επισήμανε ότι μία νέα εποχή αρχίζει για τα γερμανικά ναυπηγεία, με νέες παραγγελίες που θα επιτρέψουν να επανέλθει η ναυπηγική βιομηχανία του ομόσπονδου κρατιδίου του Μεκλεμβούργου-Δυτικής Πομερανίας εκ νέου σε εποχή σταθερότητας με ελπιδοφόρες προοπτικές ανάπτυξης.
Να σημειωθεί ότι για την επόμενη πενταετία ο όμιλος MV Werften έχει δεχτεί συνολικές παραγγελίες για δέκα νέα κρουαζιερόπλοια, της κατηγορίας «Global-Max-Klasse», με μήκος που θα υπερβαίνει τα 340 μέτρα, με πλάτος άνω των 45 μέτρων και με ολική χωρητικότητα που θα αγγίζει τους 201.000 τόνους. Η έναρξη κατασκευής του πρώτου από αυτά τα κρουαζιερόπλοια, που ανήκει στην εταιρεία Star Cruises, εκτιμάται για τα τέλη του 2017, με ημερομηνία παράδοσης το 2020.
Οι απαιτήσεις του ναυπηγικού προγράμματος του ομίλου MV Werften έχουν ως άμεσο αποτέλεσμα την πρόσληψη νέων εργαζομένων. Μάλιστα, μέσα στο επόμενο εξάμηνο προβλέπεται ότι θα προσληφθούν 250 άτομα, ενώ μέχρι το 2021 εκτιμάται ότι ο όμιλος θα διαθέτει συνολικό εργατικό δυναμικό 3.000 ατόμων, από 1.500 που έχει σήμερα.
Φωτό: mv-werften.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ