
Η σημαντικότατη εταιρεία παραγωγής χάλυβα της Κίνας, Baosteel, παρουσίασε πριν λίγες μέρες τα σχέδια της για την απόκτηση της Wuhan Iron and Steel. Η νέα εταιρεία που θα προκύψει θα είναι πλέον η δεύτερη μεγαλύτερη χαλυβουργία στον κόσμο, μετά την ArcelorMittal.
Σύμφωνα με ανακοινώσεις που αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα του Χρηματιστήριου της Σαγκάης το βράδυ της Τρίτης και δημοσιοποιήθηκαν από το κινεζικό πρακτορείο Xinhua, η κρατικά ελεγχόμενη Baosteel θα απορροφήσει την Wuhan Iron and Steel όταν το σχέδιο αναδιάρθρωσης της δεύτερης εγκριθεί από τους μετόχους των δύο εισηγμένων εταιρειών. Οι μετοχές των δύο εταιρειών έχουν ανασταλεί από κάθε διαπραγμάτευση από τα τέλη Ιουνίου, λόγω της προγραμματισμένης αναδιάρθρωσης.
Το 2015 η Wuhan Iron and Steel ανακοίνωσε ζημίες ύψους 7, 1,1 δις. δολαρίων ΗΠΑ ενώ τα κέρδη της Baosteel συρρικνώθηκαν κατά περισσότερο από 80 % και “έπεσαν” στα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων 18 ετών.
Μετά τη συγχώνευση, οι δύο εταιρείες όμως θα κατέχουν την πρώτη θέση στην πολυδοκιμαζόμενη χαλυβουργία στην Κίνα και θα επανασχεδιάσουν σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες της εσωτερικής και παγκόσμιας αγοράς τις επιχειρηματικές τους στρατηγικές και την παραγωγική τους ικανότητα.
Η Κίνα σχεδιάζει να μειώσει την παραγωγική ικανότητα χάλυβα κατά 100 εκατομμύρια τόνους με αποτέλεσμα να μειωθεί σε μόλις 150 εκατομμύρια τόνους μέχρι το 2020, σύμφωνα με το σχέδιο της κυβέρνησης το οποίο παρουσίασαν οι αρμόδιες αρχές τον περασμένο Φεβρουάριο.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η δευτερογενής αγορά δεξαμενόπλοιων το 2025 εμφανίζει εξαιρετικά υψηλή κινητικότητα, τροφοδοτούμενη από τις ισχυρές αποδόσεις των ναύλων ως αποτέλεσμα της αύξησης των τονομιλίων λόγω…

Κυκλοφόρησε η ετήσια ειδική έκδοση της Lloyd’s List με τις 100 προσωπικότητες και σημαντικούς παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια ναυτιλία για το…

Τα τελευταία στοιχεία της Υπηρεσίας Κλιματικής Αλλαγής Copernicus (C3S) της ΕΕ επιβεβαιώνουν μια ανησυχητική κανονικότητα, σύμφωνα με το Reuters. Tο 2025 αναμένεται να καταγραφεί…

Μια τεκτονική αλλαγή συντελείται στον παγκόσμιο ανταγωνισμό για την ηγεμονία στην τεχνητή νοημοσύνη, καθώς το ενδιαφέρον μετατοπίζεται από τα γλωσσικά μοντέλα (LLMs) και τον…

Ένα ακόμα πλοίο-κόσμημα καθελκύστηκε από το ναυπηγείο Fincantieri στην Ιταλία. Πρόκειται για το «Seven Seas Prestige», ένα από τα δύο πολυτελέστατα κρουαζιερόπλοια νέας γενιάς,…

Ο γαλλικός κολοσσός της εφοδιαστικής αλυσίδας, CMA CGM, σχεδιάζει την έκδοση τριετών ομολόγων για τη συγκέντρωση σημαντικών κεφαλαίων. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Reuters,…

Δύο νέες ρήτρες για χρήση στις συμφωνίες αγοραπωλησιών πλοίων, με στόχο να αντιμετωπιστούν κίνδυνοι συμμόρφωσης με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς, υιοθέτησε η BIMCO. Σύμφωνα με…

Την έναρξη της κατασκευής του μελλοντικού τερματικού σταθμού κρουαζιέρας στο λιμάνι της Φιλαδέλφειας ανακοίνωσε πρόσφατα η PhilaPort. Πρόκειται για μια έκταση 16 έικρ δίπλα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ