
Η σημαντικότατη εταιρεία παραγωγής χάλυβα της Κίνας, Baosteel, παρουσίασε πριν λίγες μέρες τα σχέδια της για την απόκτηση της Wuhan Iron and Steel. Η νέα εταιρεία που θα προκύψει θα είναι πλέον η δεύτερη μεγαλύτερη χαλυβουργία στον κόσμο, μετά την ArcelorMittal.
Σύμφωνα με ανακοινώσεις που αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα του Χρηματιστήριου της Σαγκάης το βράδυ της Τρίτης και δημοσιοποιήθηκαν από το κινεζικό πρακτορείο Xinhua, η κρατικά ελεγχόμενη Baosteel θα απορροφήσει την Wuhan Iron and Steel όταν το σχέδιο αναδιάρθρωσης της δεύτερης εγκριθεί από τους μετόχους των δύο εισηγμένων εταιρειών. Οι μετοχές των δύο εταιρειών έχουν ανασταλεί από κάθε διαπραγμάτευση από τα τέλη Ιουνίου, λόγω της προγραμματισμένης αναδιάρθρωσης.
Το 2015 η Wuhan Iron and Steel ανακοίνωσε ζημίες ύψους 7, 1,1 δις. δολαρίων ΗΠΑ ενώ τα κέρδη της Baosteel συρρικνώθηκαν κατά περισσότερο από 80 % και “έπεσαν” στα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων 18 ετών.
Μετά τη συγχώνευση, οι δύο εταιρείες όμως θα κατέχουν την πρώτη θέση στην πολυδοκιμαζόμενη χαλυβουργία στην Κίνα και θα επανασχεδιάσουν σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες της εσωτερικής και παγκόσμιας αγοράς τις επιχειρηματικές τους στρατηγικές και την παραγωγική τους ικανότητα.
Η Κίνα σχεδιάζει να μειώσει την παραγωγική ικανότητα χάλυβα κατά 100 εκατομμύρια τόνους με αποτέλεσμα να μειωθεί σε μόλις 150 εκατομμύρια τόνους μέχρι το 2020, σύμφωνα με το σχέδιο της κυβέρνησης το οποίο παρουσίασαν οι αρμόδιες αρχές τον περασμένο Φεβρουάριο.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού (ΓΕΝ) αντιναύαρχος Δημήτριος Ελευθέριος Κατάρας ΠΝ, επισκέφθηκε, από 7 έως 13 Οκτωβρίου, τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής μετά από…
Ένα δεξαμενόπλοιο που βρισκόταν σε ναυπηγείο της δυτικής Ινδονησίας για επισκευές τυλίχθηκε στις φλόγες σήμερα το πρωί με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους…
Στην τελετή εγκαινίων του νέου Ογκολογικού Κέντρου στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο «Αττικόν» παρέστη το πρωί ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και στη συνέχεια επισκέφτηκε το…
Η Κίνα αποτελεί τον μεγαλύτερο καταναλωτή αργού πετρελαίου διεθνώς. Καθώς ο οικονομικός γίγαντας της Ασίας επιδιώκει να εξασφαλίσει ενεργειακά αποθέματα, αναδύεται η ανάγκη για…
Atlantas Ship Management (ASM), a leading ship management company headquartered in London, operate a fleet of 40+ vessels and expect this to grow to…
Νέοι ορίζοντες ανοίγονται για την Wah Kwong Maritime Transport στις διά θαλάσσης μεταφορές χύδην ξηρών φορτίων, μέσα από ένα καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο με «άρωμα»…
«Ξεκινώντας με την προμήθεια των νέων οχημάτων που παραλάβαμε σήμερα, ανακοινώνουμε ότι στους επόμενους μήνες το Λιμενικό Σώμα και το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής…
Η Ινδία κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς τη βιώσιμη ναυτιλιακή και ενεργειακή της μετάβαση, αναγνωρίζοντας τρία μεγάλα λιμάνια, το Deendayal (Γκουτζαράτ), το V.O. Chidambaranar…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ