
Η σημαντικότατη εταιρεία παραγωγής χάλυβα της Κίνας, Baosteel, παρουσίασε πριν λίγες μέρες τα σχέδια της για την απόκτηση της Wuhan Iron and Steel. Η νέα εταιρεία που θα προκύψει θα είναι πλέον η δεύτερη μεγαλύτερη χαλυβουργία στον κόσμο, μετά την ArcelorMittal.
Σύμφωνα με ανακοινώσεις που αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα του Χρηματιστήριου της Σαγκάης το βράδυ της Τρίτης και δημοσιοποιήθηκαν από το κινεζικό πρακτορείο Xinhua, η κρατικά ελεγχόμενη Baosteel θα απορροφήσει την Wuhan Iron and Steel όταν το σχέδιο αναδιάρθρωσης της δεύτερης εγκριθεί από τους μετόχους των δύο εισηγμένων εταιρειών. Οι μετοχές των δύο εταιρειών έχουν ανασταλεί από κάθε διαπραγμάτευση από τα τέλη Ιουνίου, λόγω της προγραμματισμένης αναδιάρθρωσης.
Το 2015 η Wuhan Iron and Steel ανακοίνωσε ζημίες ύψους 7, 1,1 δις. δολαρίων ΗΠΑ ενώ τα κέρδη της Baosteel συρρικνώθηκαν κατά περισσότερο από 80 % και “έπεσαν” στα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων 18 ετών.
Μετά τη συγχώνευση, οι δύο εταιρείες όμως θα κατέχουν την πρώτη θέση στην πολυδοκιμαζόμενη χαλυβουργία στην Κίνα και θα επανασχεδιάσουν σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες της εσωτερικής και παγκόσμιας αγοράς τις επιχειρηματικές τους στρατηγικές και την παραγωγική τους ικανότητα.
Η Κίνα σχεδιάζει να μειώσει την παραγωγική ικανότητα χάλυβα κατά 100 εκατομμύρια τόνους με αποτέλεσμα να μειωθεί σε μόλις 150 εκατομμύρια τόνους μέχρι το 2020, σύμφωνα με το σχέδιο της κυβέρνησης το οποίο παρουσίασαν οι αρμόδιες αρχές τον περασμένο Φεβρουάριο.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Το ναυτιλιακό επιχειρείν επιφυλάσσει δυσκολίες με οικονομικές αλλά και γεωπολιτικές διαστάσεις, τις οποίες όλες οι ναυτιλιακές εταιρείες καλούνται, αναπόφευκτα, να αντιμετωπίσουν. Ως αποτέλεσμα, ο…
Αισθητά μειωμένες εμφανίστηκαν το α΄ οκτάμηνο οι παραγγελίες product tankers, δείγμα της αβεβαιότητας που επικρατεί στην αγορά. Στο διάστημα που μεσολάβησε από τον Ιανουάριο…
Αναντίρρητα, η τεχνολογία και τα επιτεύγματά της έχουν σταθεί αρωγοί στην ενίσχυση της ασφάλειας στη ναυτιλία και στις μεταφορές, μέσω των διευκολύνσεων που παρέχουν.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ