
Το λιμάνι του Gothenburg ανακοίνωσε στις 2 Σεπτεμβρίου 2016 ότι προχώρησε στον πρώτο ανεφοδιασμό καυσίμου LNG σε πλοίο.
Η αντιπρόεδρος και επικεφαλής των εμπορικών δραστηριοτήτων του Energy Port του Gothenburg δήλωσε : “’Έχουμε εργαστεί αποφασιστικά για μεγάλο χρονικό διάστημα προκειμένου να εξασφαλίσουμε τις συνθήκες ώστε ένα πλοίο να μπορέσει να εφοδιαστεί με LNG ως καύσιμο στο Gothenburg. Πλέον έχουμε καταφέρει να επιτύχουμε τη φιλοδοξία μας και είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με το αποτέλεσμα.”
H συγκεκριμένη δραστηριότητα αφορά τον ανεφοδιασμό του νεόδμητου δεξαμενόπλοιου M/T Ternsund με καύσιμο LNG από το πλοίο ανεφοδιασμού Coral Energy.
Σύμφωνα με τον κ. Claes Möller, Fleet Manager στην εταιρεία Tärntank Ship Management AB, η οποία διαχειρίζεται το πλοίο, κάτι τέτοιο σηματοδοτεί μια νέα αφετηρία για εκείνους. Προαναγγέλλει την έναρξη μιας νέας εποχής πιο σύγχρονης και σημαντικά καθαρότερης ναυτιλίας. “Επιλέγοντας το LNG σαν καύσιμο, πρόκειται να πληρούμε και με το παραπάνω τις σημερινές και μελλοντικές περιβαλλοντικές απαιτήσεις” σημείωσε.
Το λιμάνι δηλώνει ότι αναμένει πλέον ο ανεφοδιασμός να συμβαίνει ανά τακτά διαστήματα, αφού περίπου 10 νεότευκτα πλοία κινούμενα με καύσιμο LNG λέγεται ότι κατευθύνονται από τα ναυπηγεία τους προς το λιμάνι. Τα συγκεκριμένα πλοία ανήκουν σε Σουηδικές εταιρείες διαχείρισης δεξαμενόπλοιων και ακολουθούν διαδρομές που περνούν από το Gothenburg.
Ως ένα κίνητρο για τους operators ώστε να στραφούν στο LNG σαν καύσιμο, το λιμάνι του Gothenburg προσφέρει ακόμη μία έκπτωση της τάξης του 30% σε λιμενικά τέλη για πλοία που κινούνται με LNG.
Φωτο: Gothenburg Port
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η απόφαση της ιταλικής Επιτροπής Ανταγωνισμού (AGCM) να επιβάλει βαρύτατο πρόστιμο ύψους 256 εκατ. ευρώ στη Ryanair σηματοδοτεί μια νέα όξυνση στη διαμάχη μεταξύ…

Η υπογραφή των συμβάσεων μελέτης και κατασκευής μεταξύ του Υπουργείου Δημοσίων Έργων του Κουβέιτ και της China Communications Construction Company (CCCC), στις 22 Δεκεμβρίου,…

Η Γουινέα αναδεικνύεται στον αδιαφιλονίκητο ρυθμιστή της αγοράς των Capesizes, με τις εξαγωγές βωξίτη να καταγράφουν ιστορικό ρεκόρ στους 175 εκατ. τόνους (+22%) το…

Συνέντευξη του Μιχάλη Κουρτέση, Managing Director του ομίλου εταιρειών SeaHawk

Η εικόνα στη ναυτιλία τακτικών γραμμών φαίνεται να μεταβάλλεται δραστικά, καθώς πλέον κολοσσοί της αγοράς εγκαταλείπουν σταδιακά την πολιτική της αποφυγής και επανέρχονται εκ…

Ο ΑΔΜΗΕ προχωρά στον διαγωνισμό για τα υποβρύχια καλώδια της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κορίνθου-Κω. Το καλωδιακό σύστημα που θα συνδέσει για πρώτη φορά τα Δωδεκάνησα…

Σε μια κίνηση που προκαλεί ανακατατάξεις στον ενεργειακό χάρτη των ΗΠΑ, το Υπουργείο Εσωτερικών ανακοίνωσε την άμεση αναστολή των μισθώσεων για πέντε υπό κατασκευή…

Συνέντευξη της Γεωργίας Μανιάτη, Διοικήτριας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ)
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ