
To εποπτικό συμβούλιο για επενδύσεις σε μεταφορικές υποδομές δημόσιας χρήσης (Ositran) φέρεται να μην είναι ικανοποιημένο από το βαθμό ολοκλήρωσης και την ποιότητα των εργασιών της APM Terminals στην Βόρεια προβλήτα του λιμένα του Callao, η οποία έχει παραχωρηθεί στην εταιρεία.
Η Ositran δήλωσε ότι έχουν ήδη παρατηρηθεί ρωγμές σε ορισμένες από τις λιμενικές υποδομές που έχουν ήδη ολοκληρωθεί στο λιμάνι, ενώ και ο μηχανολογικός εξοπλισμός που έχει τοποθετηθεί δεν ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές που είχαν τεθεί κατά την διάρκεια της διαγωνιστικής διαδικασίας παραχώρησης. Η APM Terminals έχει χρονικό περιθώριο μέχρι τις 11 Οκτωβρίου για να έρθει σε συμφωνία με το υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών για τη συμμόρφωσή της με τις απαιτήσεις των υποδομών αλλιώς υπάρχει ο κίνδυνος να ανακληθεί η παραχώρηση. Σύμφωνα με την APM Terminals οι παρατηρήσεις αφορούν σε υποδομές συνολικού κόστους μικρότερου από 1% του συνολικού προϋπολογισμού, συμπληρώνοντας ότι τέτοια περιστατικά είναι συνήθη σε έργα αυτού του μεγέθους. Παρόλα αυτά μέχρι σήμερα η Ositran δεν έχει πειστεί από τις αιτιάσεις της APM Terminals.
Το περιστατικό έρχεται να προστεθεί σε μία σειρά άλλων γεγονότων τα οποία έχουν φέρει σε δύσκολη θέση την APM Terminals έπειτα μάλιστα και από τις φήμες που υπάρχουν στην αγορά ότι η εταιρεία (θυγατρική της Maersk) έχει αρχίσει να αποχωρεί από λιμάνια, βάζοντας πωλητήριο με σκοπό να ενισχύσει οικονομικά την μητρική εταιρεία η οποία αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα εξαιτίας της άσχημης ναυλαγοράς στον κλάδο των εμπορευματοκιβωτίων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Στρατηγικές αμερικανικές επενδύσεις σε ελληνικά λιμάνια και ναυπηγεία δρομολογούνται, μέσα από τις επαφές της Αθήνας με την Ουάσινγκτον, όπως προανήγγειλε ο Υπουργός Ναυτιλίας και…

H Ετήσια Γενική Συνέλευση και οι Εξαμηνιαίες Συνεδριάσεις της INTERCARGO έλαβαν χώρα στην Αθήνα μεταξύ 3 και 4 Νοεμβρίου, σηματοδοτώντας τη διαρκή ανάπτυξη και…

Η τουρκική ναυπηγική βιομηχανία περνά μία από τις πιο δύσκολες καμπές των τελευταίων ετών. Πίσω από τη βιτρίνα των φιλόδοξων αμυντικών προγραμμάτων και την…

Η QatarEnergy συνεχίζει να ενισχύει τη διεθνή παρουσία της, εστιάζοντας στρατηγικά στην αναπτυσσόμενη αγορά ενέργειας της Ινδίας. Πρόσφατα, μάλιστα, ο καταριανός κολοσσός εξασφάλισε ένα…

Η Saronic Ferries, μία εταιρεία με ισχυρή και εδραιωμένη παρουσία στον Σαρονικό Κόλπο επί δεκαετίες, καλωσορίζει το νεότερο απόκτημα του στόλου της, το πορθμείο…

Οι δυτικές κυρώσεις κατά της Ρωσίας και του Ιράν οδηγούν τον όγκο πετρελαίου που αποθηκεύεται σε πλοία σε επίπεδα ρεκόρ, αποτρέποντας τη δημιουργία υπερπροσφοράς…

Καθώς εισερχόμαστε στην τελευταία στροφή του 2025, η Allied επιχειρεί μια ακτινογραφία του στόλου των πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου, διαπιστώνοντας ένα κύμα παραδόσεων αλλά…

Απόλυτη κυριαρχία του LNG στις παραγγελίες πλοίων εναλλακτικών καυσίμων έδειξαν τα δεδομένα της πλατφόρμας Alternative Fuel Insight (AFI) για τον μήνα Οκτώβριο. Σύμφωνα με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ