
Οι εξαγωγές της Κίνας πιθανώς να συνεχίσουν την πτωτική τους πορεία, ίσως και σε πιο έντονο ρυθμό από ό,τι σήμερα σύμφωνα με δήλωση στο κινεζικό πρακτορείου ειδήσεων του . L. Guoqiang, διευθυντή του κινεζικού Development Research Center of the State CounciL. O κινέζος αξιωματούχος σε συνέντευξη Τύπου εστιάστηκε στην εμφανή πλέον και συνεχιζόμενη ασθενή εξωτερική ζήτηση και στον προστατευτισμό άλλων κρατών κυρίως της Δύσης, κατά της Κίνας παράγοντες που επιβαρύνουν την οποιαδήποτε αύξηση των εξαγωγών της χώρας. Η αύξηση του κόστους εργασίας στέκεται σημαντικό επίσης εμπόδιο στην παγκόσμια ανταγωνιστικότητα της Κίνας.
Το εξωτερικό εμπόριο της Κίνας παρουσιάζει συνεχιζόμενη και αμείωτη πτώση από το 2015, παρά τον ετήσιο στόχο του Πεκίνου για αύξηση 6%. Το Πεκίνο επιθυμεί την αναθέρμανση των τοπικών βιομηχανιών και για αυτό έθεσε ως νέο στόχο την “ποιοτική” αναγέννηση των εξαγώγιμων προϊόντων της με σκοπό τον έλεγχο των “ακατάλληλων” φορτίων που πλημμυρίζουν τις διεθνείς αγορές. Το νέο στοίχημα έχει χρονοδιάγραμμα μέχρι το 2020 και αφορά την επανεξέταση της συνολικής γραμμής παραγωγής αλλά και των τεχνολογιών που υιοθετούνται από τις βιομηχανίες της Κίνας, ειδικά στην περιφέρεια.
Οι σύγχρονες και τεχνολογικά εξελιγμένες συνθήκες κατασκευής των προϊόντων είναι πλέον απόλυτη προτεραιότητα της κυβέρνησης η οποία βλέπει την πορεία των εξαγωγών της αλλά και τη φήμη των κινεζικών προϊόντων και κατασκευών να “ασθμαίνουν” ανεπανόρθωτα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Οι δυτικές κυρώσεις κατά της Ρωσίας και του Ιράν οδηγούν τον όγκο πετρελαίου που αποθηκεύεται σε πλοία σε επίπεδα ρεκόρ, αποτρέποντας τη δημιουργία υπερπροσφοράς…

Καθώς εισερχόμαστε στην τελευταία στροφή του 2025, η Allied επιχειρεί μια ακτινογραφία του στόλου των πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου, διαπιστώνοντας ένα κύμα παραδόσεων αλλά…

Απόλυτη κυριαρχία του LNG στις παραγγελίες πλοίων εναλλακτικών καυσίμων έδειξαν τα δεδομένα της πλατφόρμας Alternative Fuel Insight (AFI) για τον μήνα Οκτώβριο. Σύμφωνα με…

Το 2025 συνιστά ευρύτερα ένα έτος-ορόσημο για την MSC, έναν από τους ισχυρότερους παράγοντες ‒αν όχι ο ισχυρότερος πλέον‒ της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, και…

Τα εθνικά αεροδρόμια, με βάση δεδομένα που παραθέτει η Insete Intelligence, διαφαίνεται ότι το 2025 ελκύουν συλλογικά αυξημένη επισκεψιμότητα, συγκριτικά με το προηγούμενο έτος.…

Η Adani Enterprises, ναυαρχίδα του ομίλου Adani, εξήγγειλε στις 4 Νοεμβρίου σχέδια για άντληση 250 δισ. ρουπιών ($2,8 δισ.) μέσω rights issue μετοχών, σύμφωνα…

Η παραγωγή καυσίμων από διυλιστήρια της Νιγηρίας εισέρχεται σε νέα κλίμακα. Με την κυβέρνηση της αφρικανικής χώρας να καθιερώνει δασμούς ύψους 15% στις εισαγωγές…

Έπειτα από ένα εύφλεκτο εξάμηνο στις σχέσεις ΗΠΑ και Κίνας, οι Τραμπ και Σι Τζινπίνγκ αποφάσισαν να θάψουν (;) το τσεκούρι του (εμπορικού) πολέμου,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ