
Του Ελευθέριου Μαδεντζόγλου
Τα αποτελέσματα του δευτέρου τριμήνου καθώς και του πρώτου εξαμήνου του 2016 ανακοίνωσε η StealthGas στις 25 Αυγούστου. Η εισηγμένη εταιρεία σημείωσε έσοδα δευτέρου τριμήνου από ναυλώσεις 35,7 εκ $, αυξημένα κατά 3,3 εκ $ σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2015. Για το δεύτερο τρίμηνο η εταιρεία κατέγραψε ζημίες ύψους 1,6 εκ $ ενώ στο εξάμηνο κατέγραψε απώλειες 0,9 εκ $. Παρά τα αυξημένα έσοδα τόσο σε τριμηνιαία όσο και εξαμηνιαία βάση η ζημία οφείλεται κυρίως σε αυξημένα έξοδα που αφορούν χρηματοοικονομικά κόστη και λειτουργικά έξοδα λειτουργίας του στόλου.
Πιο συγκεκριμένα, τα λειτουργικά έξοδα της εταιρείας για το δεύτερο τρίμηνο του 2016 ανήλθαν σε 14,2 εκ $ έναντι 10,3 εκ. $ για το αντίστοιχο τρίμηνο του 2015. Για το πρώτο εξάμηνο του 2016 τα λειτουργικά έξοδα ανήλθαν σε 27,7 εκ $ αυξημένα κατά 6 εκ $ σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2015. Η αύξηση οφείλεται κυρίως στην προσθήκη νέων πλοίων στο στόλο της εταιρείας κατά το τρέχον έτος.
To ενεργητικό της εταιρείας ανέρχεται σε 1,033 δις $ με βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις 92,2 εκ $. Ο στόλος της αποτελείται από 54 πλοία μεταφοράς LPG έπειτα και από την προσθήκη επτά πλοίων στο στόλο με μέσο όρο ηλικίας στόλου τα 9 έτη, ενώ το order book της είναι πλήρως χρηματοδοτούμενο ενώ αναμένεται η παραλαβή τεσσάρων πλοίων μεταφοράς LPG το 2017.
Ο πρόεδρος της StealthGas, Michael Jolliffe, δήλωσε πως η ναυλαγορά στον κλάδο του LPG βρίσκεται σε χαμηλά επίπεδα κατά το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, ωστόσο παραμένει αισιόδοξος καθώς το περιορισμένο orderbook μπορεί να οδηγήσει σε ισορροπία την αγορά παρά το γεγονός πως η διάλυση πλοίων είναι σχετικά περιορισμένη.
Η μετοχή της εταιρείας (Nasdaq:GASS) διαπραγματεύεται στα 3,36 $/μτχ με EPS -0.06/μτχ και ένδειξη Hold/Buy (Nasdaq.com) καθώς η διαχρονική παρουσία της εταιρείας, σε συνδυασμό με την επεκτατική πορεία της στο χώρο της μεταφοράς LPG, την κάνουν να αποτελεί μια ασφαλή επενδυτική επιλογή.
Όπως έχει επισημάνει σε παλαιότερη δήλωση του ο CEO της εταιρείας Χ. Βαφειάς, η εταιρεία δεν παρουσιάζει τα επιθυμητά κέρδη καθώς η τιμή του πετρελαίου κυμαίνεται σε χαμηλά επίπεδα και κάνει το πετρέλαιο ελκυστικότερο έναντι του LPG.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η δραστηριότητα στα διαλυτήρια της Τουρκίας είναι έντονη τους τελευταίους μήνες, και από αυτή δεν λείπουν επίμαχα περιστατικά. Σημειώνεται ότι πρόσφατα πυρκαγιά ξέσπασε σε…
Μια σημαντική επέκταση αναμένεται να πραγματοποιηθεί στο λιμάνι του Λονγκ Μπιτς, στο Λος Άντζελες. Ειδικότερα, η International Transportation Service (ITS) ξεκίνησε τη διαδικασία επέκτασης…
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται εκ νέου με μικρές απώλειες. Ειδικότερα, βάσει…
Το 18ο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας ενέκρινε την Παρασκευή 18 Ιουλίου το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ), επιτυγχάνοντας ένα ισχυρό πλήγμα…
Καθώς εντείνονται οι εκκλήσεις της διεθνούς κοινότητας για την επιτάχυνση της αποανθρακοποίησης της ναυτιλιακής βιομηχανίας, το LNG κερδίζει διαρκώς έδαφος ως μεταβατικό καύσιμο για…
Η ναυπήγηση κρουαζιερόπλοιων φαίνεται πως βρίσκεται πλέον ψηλά στην ατζέντα της Μόσχας, καθώς τα ναυπηγεία της Ρωσίας εντείνουν τις προσπάθειές τους προς αυτή την…
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ