
Του Ελευθέριου Μαδεντζόγλου
Τα αποτελέσματα του δευτέρου τριμήνου καθώς και του πρώτου εξαμήνου του 2016 ανακοίνωσε η StealthGas στις 25 Αυγούστου. Η εισηγμένη εταιρεία σημείωσε έσοδα δευτέρου τριμήνου από ναυλώσεις 35,7 εκ $, αυξημένα κατά 3,3 εκ $ σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2015. Για το δεύτερο τρίμηνο η εταιρεία κατέγραψε ζημίες ύψους 1,6 εκ $ ενώ στο εξάμηνο κατέγραψε απώλειες 0,9 εκ $. Παρά τα αυξημένα έσοδα τόσο σε τριμηνιαία όσο και εξαμηνιαία βάση η ζημία οφείλεται κυρίως σε αυξημένα έξοδα που αφορούν χρηματοοικονομικά κόστη και λειτουργικά έξοδα λειτουργίας του στόλου.
Πιο συγκεκριμένα, τα λειτουργικά έξοδα της εταιρείας για το δεύτερο τρίμηνο του 2016 ανήλθαν σε 14,2 εκ $ έναντι 10,3 εκ. $ για το αντίστοιχο τρίμηνο του 2015. Για το πρώτο εξάμηνο του 2016 τα λειτουργικά έξοδα ανήλθαν σε 27,7 εκ $ αυξημένα κατά 6 εκ $ σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2015. Η αύξηση οφείλεται κυρίως στην προσθήκη νέων πλοίων στο στόλο της εταιρείας κατά το τρέχον έτος.
To ενεργητικό της εταιρείας ανέρχεται σε 1,033 δις $ με βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις 92,2 εκ $. Ο στόλος της αποτελείται από 54 πλοία μεταφοράς LPG έπειτα και από την προσθήκη επτά πλοίων στο στόλο με μέσο όρο ηλικίας στόλου τα 9 έτη, ενώ το order book της είναι πλήρως χρηματοδοτούμενο ενώ αναμένεται η παραλαβή τεσσάρων πλοίων μεταφοράς LPG το 2017.
Ο πρόεδρος της StealthGas, Michael Jolliffe, δήλωσε πως η ναυλαγορά στον κλάδο του LPG βρίσκεται σε χαμηλά επίπεδα κατά το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, ωστόσο παραμένει αισιόδοξος καθώς το περιορισμένο orderbook μπορεί να οδηγήσει σε ισορροπία την αγορά παρά το γεγονός πως η διάλυση πλοίων είναι σχετικά περιορισμένη.
Η μετοχή της εταιρείας (Nasdaq:GASS) διαπραγματεύεται στα 3,36 $/μτχ με EPS -0.06/μτχ και ένδειξη Hold/Buy (Nasdaq.com) καθώς η διαχρονική παρουσία της εταιρείας, σε συνδυασμό με την επεκτατική πορεία της στο χώρο της μεταφοράς LPG, την κάνουν να αποτελεί μια ασφαλή επενδυτική επιλογή.
Όπως έχει επισημάνει σε παλαιότερη δήλωση του ο CEO της εταιρείας Χ. Βαφειάς, η εταιρεία δεν παρουσιάζει τα επιθυμητά κέρδη καθώς η τιμή του πετρελαίου κυμαίνεται σε χαμηλά επίπεδα και κάνει το πετρέλαιο ελκυστικότερο έναντι του LPG.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Στρατηγικές αμερικανικές επενδύσεις σε ελληνικά λιμάνια και ναυπηγεία δρομολογούνται, μέσα από τις επαφές της Αθήνας με την Ουάσινγκτον, όπως προανήγγειλε ο Υπουργός Ναυτιλίας και…

H Ετήσια Γενική Συνέλευση και οι Εξαμηνιαίες Συνεδριάσεις της INTERCARGO έλαβαν χώρα στην Αθήνα μεταξύ 3 και 4 Νοεμβρίου, σηματοδοτώντας τη διαρκή ανάπτυξη και…

Η τουρκική ναυπηγική βιομηχανία περνά μία από τις πιο δύσκολες καμπές των τελευταίων ετών. Πίσω από τη βιτρίνα των φιλόδοξων αμυντικών προγραμμάτων και την…

Η QatarEnergy συνεχίζει να ενισχύει τη διεθνή παρουσία της, εστιάζοντας στρατηγικά στην αναπτυσσόμενη αγορά ενέργειας της Ινδίας. Πρόσφατα, μάλιστα, ο καταριανός κολοσσός εξασφάλισε ένα…

Η Saronic Ferries, μία εταιρεία με ισχυρή και εδραιωμένη παρουσία στον Σαρονικό Κόλπο επί δεκαετίες, καλωσορίζει το νεότερο απόκτημα του στόλου της, το πορθμείο…

Οι δυτικές κυρώσεις κατά της Ρωσίας και του Ιράν οδηγούν τον όγκο πετρελαίου που αποθηκεύεται σε πλοία σε επίπεδα ρεκόρ, αποτρέποντας τη δημιουργία υπερπροσφοράς…

Καθώς εισερχόμαστε στην τελευταία στροφή του 2025, η Allied επιχειρεί μια ακτινογραφία του στόλου των πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου, διαπιστώνοντας ένα κύμα παραδόσεων αλλά…

Απόλυτη κυριαρχία του LNG στις παραγγελίες πλοίων εναλλακτικών καυσίμων έδειξαν τα δεδομένα της πλατφόρμας Alternative Fuel Insight (AFI) για τον μήνα Οκτώβριο. Σύμφωνα με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ