
Οι μέτοχοι της Hapag-Lloyd την περασμένη Παρασκευή έδωσαν οριστικά το πράσινο φως για τη συγχώνευση της γερμανικής ναυτιλιακής εταιρείας μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με την αραβική United Arab Shipping Company (UASC).
Ως αποτέλεσμα της συγχώνευσης η Hapag-Lloyd θα αναδειχθεί ως η πέμπτη μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, από νούμερο έξι που ήταν μέχρι πρότινος.
Καθώς φαίνεται από δηλώσεις Γερμανών αξιωματούχων, όπως του υπουργού Οικονομικών της πόλης-κρατιδίου του Αμβούργου Peter Tschentscher, η διοίκηση και οι μέτοχοι της Hapag-Lloyd δεν σκέπτονται -τουλάχιστον για το άμεσο μέλλον- να προβούν σε νέες εξαγορές.
Άλλωστε η ίδια η διαδικασία συγχώνευσης των δύο εταιρειών απαιτεί αρκετό χρόνο .
Να σημειωθεί ότι κατά τη διάρκεια της ετήσιας Γενικής Συνέλευσης των μετόχων της γερμανικής ναυτιλιακής την περασμένη Παρασκευή 26 Αυγούστου ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Rolf Habben Jansen τόνισε ότι επιθυμία των μετόχων είναι να συνδυαστούν οι δυνατότητες που έχουν οι Hapag-Lloyd και UASC «έτσι ώστε να αντιμετωπιστούν πιο αποτελεσματικά οι τρέχουσες αλλά και οι μελλοντικές προκλήσεις του κλάδου». Για τον ίδιο, η Hapag-Lloyd δεν θα είναι μόνο μία εκ των μεγαλυτέρων ναυτιλιακών εταιρειών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων σε διεθνές επίπεδο, αλλά και μία από τις πλέον ανταγωνιστικές.
Η διαδικασία της συγχώνευσης αναμένεται να ολοκληρωθεί έως τις 31 Μαρτίου 2017, ενώ οι μέτοχοι συμφώνησαν μέσα στους πρώτους έξι μήνες από την ολοκλήρωση της συγχώνευσης να προχωρήσουν και σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους € 354 εκατ. για να εξυπηρετηθούν χρέος αλλά και οι αναγκαίες επενδύσεις για το νέο σχήμα.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA/ALI HAIDER
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Μπορεί να έχει δώσει τη θέση του στο «ξενόφερτο» έλατο, ωστόσο η παρουσία και ο στολισμός του παραδοσιακού καραβιού παραπέμπει στον άρρηκτο δεσμό του…

Η διεύθυνση και το δημοσιογραφικό προσωπικό των Ναυτικών Χρονικών και της εκπαιδευτικής πρωτοβουλίας Isalos.net εύχονται σε όλους τους αναγνώστες τους Χρόνια Πολλά και Καλά…

Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…

Οι τουρκικές αρχές μελετούν τον καταγραφέα ήχου και το μαύρο κουτί του αεροσκάφους τύπου Falcon 50, που συνετρίβη χθες βράδυ νότια της Άγκυρας με…

Δεκατρία έργα χαλκού της Χιλής αξίας $14,8 δισ. αναμένεται να επιτύχουν σημαντικά ορόσημα το 2026, καθώς οι τιμές αυξάνονται λόγω των ανησυχιών για παγκόσμια…

Η πρόσφατη πολιτική επικύρωση από το περιφερειακό συμβούλιο της Niigata για την επαναλειτουργία του πυρηνικού σταθμού Kashiwazaki-Kariwa συνιστά μια τομή για την ενεργειακή στρατηγική…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ