
Οι μέτοχοι της Hapag-Lloyd την περασμένη Παρασκευή έδωσαν οριστικά το πράσινο φως για τη συγχώνευση της γερμανικής ναυτιλιακής εταιρείας μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με την αραβική United Arab Shipping Company (UASC).
Ως αποτέλεσμα της συγχώνευσης η Hapag-Lloyd θα αναδειχθεί ως η πέμπτη μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, από νούμερο έξι που ήταν μέχρι πρότινος.
Καθώς φαίνεται από δηλώσεις Γερμανών αξιωματούχων, όπως του υπουργού Οικονομικών της πόλης-κρατιδίου του Αμβούργου Peter Tschentscher, η διοίκηση και οι μέτοχοι της Hapag-Lloyd δεν σκέπτονται -τουλάχιστον για το άμεσο μέλλον- να προβούν σε νέες εξαγορές.
Άλλωστε η ίδια η διαδικασία συγχώνευσης των δύο εταιρειών απαιτεί αρκετό χρόνο .
Να σημειωθεί ότι κατά τη διάρκεια της ετήσιας Γενικής Συνέλευσης των μετόχων της γερμανικής ναυτιλιακής την περασμένη Παρασκευή 26 Αυγούστου ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Rolf Habben Jansen τόνισε ότι επιθυμία των μετόχων είναι να συνδυαστούν οι δυνατότητες που έχουν οι Hapag-Lloyd και UASC «έτσι ώστε να αντιμετωπιστούν πιο αποτελεσματικά οι τρέχουσες αλλά και οι μελλοντικές προκλήσεις του κλάδου». Για τον ίδιο, η Hapag-Lloyd δεν θα είναι μόνο μία εκ των μεγαλυτέρων ναυτιλιακών εταιρειών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων σε διεθνές επίπεδο, αλλά και μία από τις πλέον ανταγωνιστικές.
Η διαδικασία της συγχώνευσης αναμένεται να ολοκληρωθεί έως τις 31 Μαρτίου 2017, ενώ οι μέτοχοι συμφώνησαν μέσα στους πρώτους έξι μήνες από την ολοκλήρωση της συγχώνευσης να προχωρήσουν και σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους € 354 εκατ. για να εξυπηρετηθούν χρέος αλλά και οι αναγκαίες επενδύσεις για το νέο σχήμα.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA/ALI HAIDER
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ