
Το δεξαμενόπλοιο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) «Rasheeda», κατηγορίας Q-Max, ένα από τα μεγαλύτερα δεξαμενόπλοια LNG στον κόσμο, αναμένεται να φτάσει στον τερματικό σταθμό South Hook στα τέλη της τρέχουσας εβδομάδας, μεταφέροντας ένα φορτίο 266.000 κυβικών μέτρων υγροποιημένου φυσικού αερίου.
To φορτίο LNG παρελήφθη από το «Rasheeda» από τον λιμένα του Ras Laffan στο Κατάρ και στις 14 Αυγούστου εκτιμάται ότι θα έχει δέσει στον τερματικό σταθμό επαναεριοποίησης, σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε η λιμενική αρχή του Milford Haven στην δυτική Ουαλία.
Να σημειωθεί ότι στις 4 Αυγούστου το επίσης κατηγορίας Q-Max δεξαμενόπλοιο «Al Samriya» παρέδωσε στον τερματικό σταθμό επαναεριοποίησης του South Hook ένα επιπλέον φορτίο LNG, 263.000 κυβικών μέτρων, ενώ στα τέλη Ιουλίου είχε φτάσει ένα ακόμα φορτίο 266.000 κυβικών μέτρων, το οποίο μετέφερε το δεξαμενόπλοιο «Zarga».
Ο τερματικός σταθμός LNG του South Hook, είναι ένας από τους μεγαλύτερους σταθμούς στην Ευρώπη, ανήκει στις εταιρείες Qatar Petroleum, ExxonMobil και Total, και εμφανίζει εφέτος το καλοκαίρι ιδιαίτερα αυξημένη κίνηση, λόγω της μείωσης της παραγωγής φυσικού αερίου στο Ηνωμένο Βασίλειο. Να αναφέρουμε ότι ο σταθμός του South Hook είναι σε θέση να καλύπτει έως και 25% των αναγκών της Βρετανίας σε φυσικό αέριο.
Φωτό: flickr.com/Ade Owens
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σημαντικές απώλειες κατέγραψε σε εβδομαδιαία βάση η ναυλαγορά των containerships, με τους spot ναύλους να υποχωρούν για 14η διαδοχική εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο δείκτης World…
Μια πρόσφατη εξέλιξη που σηματοδοτεί ένα ακόμα βήμα προς την εμπορική αξιοποίηση της αμμωνίας ως εναλλακτικού ναυτιλιακού καυσίμου ήρθε από τη συνεργασία των Kawasaki…
Στην έκθεση Gastech 2025, που διεξήχθη στο Μιλάνο, η Samsung Heavy Industries (SHI) ανακοίνωσε την πρώτη παγκοσμίως έγκριση τύπου (AiP) για υιοθέτηση πυρηνικού αντιδραστήρα…
Ισχυρό πλήγμα υπέστη η αυστραλιανή εταιρεία φυσικού αερίου Santos, μετά το «ναυάγιο» της εξαγοράς της από κοινοπραξία με επικεφαλής τον κολοσσό ADNOC. Συγκεκριμένα, την…
Η προσφορά χωρητικότητας των δεξαμενόπλοιων, σε γενικό πλαίσιο, βρίσκεται σε σχετικά υψηλά επίπεδα, ενώ παράλληλα επεκτείνεται με ταχείς ρυθμούς, ιδίως αν λάβει κανείς υπόψη…
Αναντίρρητα, την τελευταία πενταετία η διεθνής κοινότητα έχει ταλανιστεί από αλλεπάλληλες κρίσεις −γεωπολιτικές, υγειονομικές, ενεργειακές− που έχουν επηρεάσει το σύνολο των βιομηχανιών, με το…
Η αξιοποίηση των εναλλακτικών καυσίμων για την πρόωση των πλοίων γνωρίζει σημαντική πρόοδο τα τελευταία χρόνια, καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης.…
Τα Capesizes συνεχίζουν να κυριαρχούν στην αγορά των πλοίων χύδην ξηρού φορτίου και τον Σεπτέμβριο, με τα κέρδη τους να παραμένουν ανθεκτικά εν μέσω…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ