
Με το πρώτο τρίμηνο του 2016 να είναι μακράν το χειρότερο των τελευταίων 30 ετών, κυρίως λόγω της μειωμένης τιμής των ημερήσιων ναύλων, οι οποίοι παρέμειναν κάτω του λειτουργικού κόστους, καθώς και λόγω της δραματικής μείωσης της αξίας των πλοίων, η ναυτιλιακή εταιρεία Star Bulk Carriers Corp., συμφερόντων του κ. Πέτρου Παππά, ανακοίνωσε ζημίες στα οικονομικά της αποτελέσματα.
Πιο συγκεκριμένα, η Star Bulk Carriers Corp., ανακοίνωσε πως παρότι ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε $46,3 εκ. παρουσιάζοντας αύξηση 1,8% σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2015, οι καθαρές ζημίες προ φόρων αυξήθηκαν κατά 22% στα $14 εκ., ενώ οι καθαρές ζημίες μετά από φόρους άγγιξαν τα $48,8 εκ., καταγράφοντας αύξηση 21%.
Σε αυτό το πλαίσιο, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Πέτρος Παππάς, ανακοίνωσε πως η στρατηγική της εταιρείας για επαναφορά στην κερδοφορία, βασίζεται σε δύο κύριους άξονες. Ο πρώτος άξονας είναι η υιοθέτηση πρακτικών για μείωση των λειτουργικών εξόδων και αύξηση της αποτελεσματικότητας, στρατηγική η οποία οδήγησε το 2016 σε μείωση των μέσων ημερήσιων λειτουργικών εξόδων ανά πλοίο σε $3.591.
Ο κ. Παππάς, όρισε ως δεύτερο άξονα, τις διαδικασίες διαπραγματεύσεων με τις τράπεζες, οι οποίες θα εξασφαλίσουν την απαραίτητη ρευστότητα στην εταιρεία, τουλάχιστον μέχρι το 2019.
Η Star Bulk ιδρύθηκε από τον Πέτρο Παππά, ενώ τον Ιούνιο του 2014 συγχωνεύτηκε με την Oceanbulk Carriers. Η εταιρεία, διαχειρίζεται στόλο 70 πλοίων, ενώ έχει υπό ναυπήγηση πέντε (5) ακόμα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου.
Φωτό: www.starbulk.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ