
Και ενώ η διαμάχη μεταξύ υπουργείου Ναυτιλίας και ΟΜΥΛΕ συνεχίζεται η Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων & Φορέων Ναυτιλίας (ΕΕΚΦΝ), κρούει τον κώδωνα του κινδύνου και με την παρακάτω ανακοίνωση δίνει την ουσιαστική διάσταση από την συνεχιζόμενη απεργία των λιμενεργατών
“Η Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων & Φορέων Ναυτιλίας (ΕΕΚΦΝ), κατόπιν της χθεσινής συνάντησης του Υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου με τους εκπροσώπους των εργαζομένων στον ΟΛΠ, όπου και αυτή την φορά απέβει άκαρπη η συζήτηση, κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για την μεγάλη ζημιά στον χώρο της κρουαζιέρας, από την συνεχιζόμενη απεργία των λιμενεργατών.
Επισημαίνει ότι, οι επιπτώσεις στην τοπική κοινωνία της ευρύτερης περιοχής του Πειραιά, στην εθνική οικονομία, τους απασχολούμενους στην λειτουργία του λιμένα, καθώς και πολλούς άλλους του χώρου εξυπηρέτησης της κρουαζιέρας, θα είναι σοβαρές και απρόβλεπτος ο χρόνος διάρκειας απομάκρυνσης των πλοίων από τον Πειραιά, αν οι διαχειρίστριες εταιρείες πάρουν οριστικές αποφάσεις αλλαγών των δρομολογίων, με κατεύθυνση των πλοίων σε άλλους λιμένες.
Μία τέτοια απόφαση, η οποία εκτιμάται ότι δεν θα αργήσει να έρθει, εάν συνεχιστεί η απεργία, υπάρχει κίνδυνος να επηρεάσει και άλλους Ελληνικούς λιμένες των κυκλικών ταξιδίων των κρουαζιεροπλοίων, που έχουν αφετήριο και τερματικό τον λιμένα του Πειραιά – λειτουργούντος ως home port.
Προς αποτροπή ενός τέτοιου σοβαρού δυσάρεστου γεγονότος, η ΕΕΚΦΝ απευθύνει σε όλους τους αρμόδιους φορείς (τον ΟΛΠ, τους εργαζόμενους, τους κυβερνητικούς παράγοντες και το ΤΑΙΠΕΔ), όπως πράξουν ότι είναι δυνατόν για να λήξει η επί μακρόν απεργία στον λιμένα του Πειραιά και να αποκατασταθεί η ομαλότητα στην εξυπηρέτηση των κρουαζιεροπλοίων και των χιλιάδων επισκεπτών – τουριστών”.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ