
Και ενώ η διαμάχη μεταξύ υπουργείου Ναυτιλίας και ΟΜΥΛΕ συνεχίζεται η Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων & Φορέων Ναυτιλίας (ΕΕΚΦΝ), κρούει τον κώδωνα του κινδύνου και με την παρακάτω ανακοίνωση δίνει την ουσιαστική διάσταση από την συνεχιζόμενη απεργία των λιμενεργατών
“Η Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων & Φορέων Ναυτιλίας (ΕΕΚΦΝ), κατόπιν της χθεσινής συνάντησης του Υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου με τους εκπροσώπους των εργαζομένων στον ΟΛΠ, όπου και αυτή την φορά απέβει άκαρπη η συζήτηση, κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για την μεγάλη ζημιά στον χώρο της κρουαζιέρας, από την συνεχιζόμενη απεργία των λιμενεργατών.
Επισημαίνει ότι, οι επιπτώσεις στην τοπική κοινωνία της ευρύτερης περιοχής του Πειραιά, στην εθνική οικονομία, τους απασχολούμενους στην λειτουργία του λιμένα, καθώς και πολλούς άλλους του χώρου εξυπηρέτησης της κρουαζιέρας, θα είναι σοβαρές και απρόβλεπτος ο χρόνος διάρκειας απομάκρυνσης των πλοίων από τον Πειραιά, αν οι διαχειρίστριες εταιρείες πάρουν οριστικές αποφάσεις αλλαγών των δρομολογίων, με κατεύθυνση των πλοίων σε άλλους λιμένες.
Μία τέτοια απόφαση, η οποία εκτιμάται ότι δεν θα αργήσει να έρθει, εάν συνεχιστεί η απεργία, υπάρχει κίνδυνος να επηρεάσει και άλλους Ελληνικούς λιμένες των κυκλικών ταξιδίων των κρουαζιεροπλοίων, που έχουν αφετήριο και τερματικό τον λιμένα του Πειραιά – λειτουργούντος ως home port.
Προς αποτροπή ενός τέτοιου σοβαρού δυσάρεστου γεγονότος, η ΕΕΚΦΝ απευθύνει σε όλους τους αρμόδιους φορείς (τον ΟΛΠ, τους εργαζόμενους, τους κυβερνητικούς παράγοντες και το ΤΑΙΠΕΔ), όπως πράξουν ότι είναι δυνατόν για να λήξει η επί μακρόν απεργία στον λιμένα του Πειραιά και να αποκατασταθεί η ομαλότητα στην εξυπηρέτηση των κρουαζιεροπλοίων και των χιλιάδων επισκεπτών – τουριστών”.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η εμπιστοσύνη των πλοιοκτητών στα ναυπηγεία της Κίνας διαφαίνεται αμείωτη. Πρόσφατα, η γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία TT-Line υπέγραψε με το ναυπηγείο CMI Jinling Shipyard επιστολή…
Ύστερα από διαπραγματεύσεις η φήφιση του IMO Net-Zero Framework αναβλήθηκε για ένα έτος. Υπενθυμίζεται ότι, τόσο η Ελλάδα, όσο και η Κύπρος ήταν ανάμεσα…
Ο κ. Ιωάννης Ν. Κοτζιάς, Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Ναυλομεσιτών (Hellenic Shipbrokers Association – HSA), συναντήθηκε με την Υφυπουργό Ναυτιλίας της Κυπριακής Δημοκρατίας, κα…
Ανάμεικτα ήταν τα συναισθήματα στη ναυλαγορά των LNG carriers την τελευταία εβδομάδα, με τους ναύλους ανατολικά και δυτικά του Σουέζ να καταγράφουν αντίρροπες μεταβολές.…
Η αμερικανική κυβέρνηση επέμεινε ότι οι περιορισμοί τους οποίους επέβαλε το Πεκίνο στις εξαγωγές σπάνιων γαιών θα έχουν αρνητικές συνέπειες για όλον τον κόσμο…
Σημαντικές αναταραχές υφίσταται ο λιμένας της Αμβέρσας-Μπριζ, καθώς η απεργία των πλοηγών έχει φέρει τα πάνω κάτω στις παραδόσεις πετρελαίου στον βελγικό λιμένα. Σύμφωνα…
Η νοτιοκορεατική Hanwha Ocean βρίσκεται στο στόχαστρο του Πεκίνου, το οποίο κατηγορεί τον ναυπηγικό κολοσσό για συμμετοχή στην πρόσφατη έρευνα των ΗΠΑ με στόχο…
Ένα υγραεριοφόρο πλοίο με σημαία Καμερούν εξέπεμψε σήμα κινδύνου έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε σε αυτό την ώρα που έπλεε στα ανοικτά των ακτών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ