
Από την Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων & Φορέων Ναυτιλίας πήραμε την παρακάτω ανακοίνωση σχετικά με τη συνεχιζόμενη απεργία της ΟΜΥΛΕ και των Ενώσεως Εργαζομένων στον ΟΛΠ, και τα προβλήματα που δημιουργεί στην άφιξη των κρουαζιερόπλοιων αλλά και των επιβατών τους.
«Η Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων & Φορέων Ναυτιλίας (ΕΕΚΦΝ), εν συνεχεία των παρεμβάσεών της προς την κεντρική Διοίκηση, καθώς και τον Οργανισμό Λιμένος Πειραιώς, για το θέμα της απεργίας της ΟΜΥΛΕ και των Ενώσεως Εργαζομένων στον ΟΛΠ, αναφέρει ότι, η κατάσταση που έχει δημιουργηθεί στον λιμένα Πειραιά, ένεκα της αδυναμίας εξυπηρέτησης των κρουαζιεροπλοίων, αλλά και των επιβατών – τουριστών, αναγκάζει τις διαχειρίστριες εταιρείες να εξετάσουν σοβαρά την ματαίωση προσεγγίσεων στον πρώτο λιμένα της Χώρας για χρονικό διάστημα που μπορεί να έχει μεγάλη διάρκεια και να προκαλέσει ακυρώσεις προσεγγίσεων και σε άλλους Ελληνικούς λιμένες. Ήδη, τις τελευταίες ημέρες υπήρξαν ματαιώσεις προσεγγίσεων. Σύμφωνα με τα σημερινά στοιχεία, η μείωση της κίνησης για το 2017 φαίνεται να είναι αισθητή και δεν θα πρέπει η σημερινή κατάσταση στον λιμένα Πειραιά να γίνει αιτία να υπάρξουν πλέον δυσάρεστες εξελίξεις. Παράλληλα, από τις ακυρώσεις προσεγγίσεων κρουαζιεροπλοίων σε λιμένες της Τουρκίας, ένεκα των γεγονότων, φαίνεται ότι οι προτιμήσεις σε μεγάλο βαθμό στρέφονται σε λιμένες της Δυτικής Μεσογείου και Βορείου θαλάσσης. Εμείς, ως φορέας εκπροσώπησης της κρουαζιέρας, προσπαθούμε με κάθε τρόπο να τηρηθούν πολιτικές και να αναληφθούν πρωτοβουλίες για να μην χαθούν τα οφέλη από τη δραστηριότητα του κλάδου αυτού του θαλάσσιου τουρισμού.
Για τον σκοπό αυτό, απευθύνουμε έκκληση προς όλους τους φορείς που έχουν σχέση με την λειτουργία του λιμένα Πειραιά, αλλά και ενδιαφέρον για την κρουαζιέρα (αρμόδια Υπουργεία – Διοίκηση του ΟΛΠ – Εργαζόμενους – ΤΑΙΠΕΔ – Εμπορικό Επιμελητήριο Πειραιά – Δήμο Πειραιά – ακόμη και τη νέα Διοίκηση διαχείρισης του Οργανισμού που πρόκειται να αναλάβει), όπως καταβληθεί κάθε προσπάθεια για να αποκατασταθεί η ομαλότητα στον πρώτο λιμένα της Χώρας γιατί, διαφορετικά το κόστος, όπως πιστεύουμε ότι αντιλαμβάνονται όλοι, θα είναι σοβαρό, τη στιγμή που καταβάλλονται προσπάθειες για να μπορέσει να βγει η Χώρα από την οικονομική κρίση».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Μπορεί να έχει δώσει τη θέση του στο «ξενόφερτο» έλατο, ωστόσο η παρουσία και ο στολισμός του παραδοσιακού καραβιού παραπέμπει στον άρρηκτο δεσμό του…

Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…

Οι τουρκικές αρχές μελετούν τον καταγραφέα ήχου και το μαύρο κουτί του αεροσκάφους τύπου Falcon 50, που συνετρίβη χθες βράδυ νότια της Άγκυρας με…

Δεκατρία έργα χαλκού της Χιλής αξίας $14,8 δισ. αναμένεται να επιτύχουν σημαντικά ορόσημα το 2026, καθώς οι τιμές αυξάνονται λόγω των ανησυχιών για παγκόσμια…

Η πρόσφατη πολιτική επικύρωση από το περιφερειακό συμβούλιο της Niigata για την επαναλειτουργία του πυρηνικού σταθμού Kashiwazaki-Kariwa συνιστά μια τομή για την ενεργειακή στρατηγική…

Οι συμβατικές αγορές ναυτιλιακών καυσίμων για πλοία θα αντιμετωπίσουν περιορισμένη αύξηση της ζήτησης το 2026, σε ένα σενάριο που χαρακτηρίζεται από επιβράδυνση της κατανάλωσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ