
Από την Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων & Φορέων Ναυτιλίας πήραμε την παρακάτω ανακοίνωση σχετικά με τη συνεχιζόμενη απεργία της ΟΜΥΛΕ και των Ενώσεως Εργαζομένων στον ΟΛΠ, και τα προβλήματα που δημιουργεί στην άφιξη των κρουαζιερόπλοιων αλλά και των επιβατών τους.
«Η Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων & Φορέων Ναυτιλίας (ΕΕΚΦΝ), εν συνεχεία των παρεμβάσεών της προς την κεντρική Διοίκηση, καθώς και τον Οργανισμό Λιμένος Πειραιώς, για το θέμα της απεργίας της ΟΜΥΛΕ και των Ενώσεως Εργαζομένων στον ΟΛΠ, αναφέρει ότι, η κατάσταση που έχει δημιουργηθεί στον λιμένα Πειραιά, ένεκα της αδυναμίας εξυπηρέτησης των κρουαζιεροπλοίων, αλλά και των επιβατών – τουριστών, αναγκάζει τις διαχειρίστριες εταιρείες να εξετάσουν σοβαρά την ματαίωση προσεγγίσεων στον πρώτο λιμένα της Χώρας για χρονικό διάστημα που μπορεί να έχει μεγάλη διάρκεια και να προκαλέσει ακυρώσεις προσεγγίσεων και σε άλλους Ελληνικούς λιμένες. Ήδη, τις τελευταίες ημέρες υπήρξαν ματαιώσεις προσεγγίσεων. Σύμφωνα με τα σημερινά στοιχεία, η μείωση της κίνησης για το 2017 φαίνεται να είναι αισθητή και δεν θα πρέπει η σημερινή κατάσταση στον λιμένα Πειραιά να γίνει αιτία να υπάρξουν πλέον δυσάρεστες εξελίξεις. Παράλληλα, από τις ακυρώσεις προσεγγίσεων κρουαζιεροπλοίων σε λιμένες της Τουρκίας, ένεκα των γεγονότων, φαίνεται ότι οι προτιμήσεις σε μεγάλο βαθμό στρέφονται σε λιμένες της Δυτικής Μεσογείου και Βορείου θαλάσσης. Εμείς, ως φορέας εκπροσώπησης της κρουαζιέρας, προσπαθούμε με κάθε τρόπο να τηρηθούν πολιτικές και να αναληφθούν πρωτοβουλίες για να μην χαθούν τα οφέλη από τη δραστηριότητα του κλάδου αυτού του θαλάσσιου τουρισμού.
Για τον σκοπό αυτό, απευθύνουμε έκκληση προς όλους τους φορείς που έχουν σχέση με την λειτουργία του λιμένα Πειραιά, αλλά και ενδιαφέρον για την κρουαζιέρα (αρμόδια Υπουργεία – Διοίκηση του ΟΛΠ – Εργαζόμενους – ΤΑΙΠΕΔ – Εμπορικό Επιμελητήριο Πειραιά – Δήμο Πειραιά – ακόμη και τη νέα Διοίκηση διαχείρισης του Οργανισμού που πρόκειται να αναλάβει), όπως καταβληθεί κάθε προσπάθεια για να αποκατασταθεί η ομαλότητα στον πρώτο λιμένα της Χώρας γιατί, διαφορετικά το κόστος, όπως πιστεύουμε ότι αντιλαμβάνονται όλοι, θα είναι σοβαρό, τη στιγμή που καταβάλλονται προσπάθειες για να μπορέσει να βγει η Χώρα από την οικονομική κρίση».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ