
Τα διοικητικά συμβούλια της Britannia και του UK Club προχωρούν ακάθεκτα ως προς τις συζητήσεις συγχώνευσης των δύο σημαντικών αλληλασφαλιστικών οργανισμών. Οι δύο βρετανικοί Όμιλοι θεωρούνται ‘ηγέτες’ στον τομέα τους και μακροχρόνιοι υποστηρικτές του πλαισίου της αμοιβαιότητας Οι συνομιλίες μεταξύ των διαχειριστριών εταιρειών τους Thomas Miller και Tindall Riley, θα κρατήσουν μέχρι το τέλος του έτους ενώ αναμένεται η νέα οργάνωση να μην εισέλθει σε άλλα επιχειρηματικά πεδία και δραστηριότητες. Ήδη αναλυτές και αρθρογράφοι σε διεθνή ΜΜΕ θεωρούν ότι τα δύο σημαντικά Clubs προχωρούν στη συγχώνευση όχι επειδή αντιμετωπίζουν οικονομικό πρόβλημα αλλά για να ανταπεξέλθουν στη νέα τάξη πραγμάτων που διαμορφώνεται σε αυτή την παρατεταμένη κρίση της ναυλαγοράς ξηρού φορτίου. Τα δύο Clubs παραμένουν ισχυρά, με μέλη σημαντικούς και κραταιούς εφοπλιστικούς ομίλους, αλλά ο ανταγωνισμός στον ευρύτερο χώρο και η ανάγκη για υψηλές παροχές υπηρεσιών ασφάλισης και εξυπηρέτησης οδηγούν σε πρωτόγνωρες στρατηγικές αποφάσεις, ακόμα και τους πρωταγωνιστές του χώρου. Σε περίπτωση που συμφωνηθεί η συγχώνευση από τα ΔΣ, ειδικοί παρατηρούν ότι η συγκεκριμένη πρωτοποριακή και ασυνήθιστη απόφαση συνένωσης δυνάμεων θα αλλάξει το χάρτη των ασφαλιστικών οργανισμών. Επίσης θα προκαλέσει αιφνιδιαστική επανεκτίμηση δυνάμεων και αντοχών στα άλλα Clubs, ειδικά της Βρετανίας και της Βόρειας Ευρώπης.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Το ναυτιλιακό επιχειρείν επιφυλάσσει δυσκολίες με οικονομικές αλλά και γεωπολιτικές διαστάσεις, τις οποίες όλες οι ναυτιλιακές εταιρείες καλούνται, αναπόφευκτα, να αντιμετωπίσουν. Ως αποτέλεσμα, ο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ