
Τα διοικητικά συμβούλια της Britannia και του UK Club προχωρούν ακάθεκτα ως προς τις συζητήσεις συγχώνευσης των δύο σημαντικών αλληλασφαλιστικών οργανισμών. Οι δύο βρετανικοί Όμιλοι θεωρούνται ‘ηγέτες’ στον τομέα τους και μακροχρόνιοι υποστηρικτές του πλαισίου της αμοιβαιότητας Οι συνομιλίες μεταξύ των διαχειριστριών εταιρειών τους Thomas Miller και Tindall Riley, θα κρατήσουν μέχρι το τέλος του έτους ενώ αναμένεται η νέα οργάνωση να μην εισέλθει σε άλλα επιχειρηματικά πεδία και δραστηριότητες. Ήδη αναλυτές και αρθρογράφοι σε διεθνή ΜΜΕ θεωρούν ότι τα δύο σημαντικά Clubs προχωρούν στη συγχώνευση όχι επειδή αντιμετωπίζουν οικονομικό πρόβλημα αλλά για να ανταπεξέλθουν στη νέα τάξη πραγμάτων που διαμορφώνεται σε αυτή την παρατεταμένη κρίση της ναυλαγοράς ξηρού φορτίου. Τα δύο Clubs παραμένουν ισχυρά, με μέλη σημαντικούς και κραταιούς εφοπλιστικούς ομίλους, αλλά ο ανταγωνισμός στον ευρύτερο χώρο και η ανάγκη για υψηλές παροχές υπηρεσιών ασφάλισης και εξυπηρέτησης οδηγούν σε πρωτόγνωρες στρατηγικές αποφάσεις, ακόμα και τους πρωταγωνιστές του χώρου. Σε περίπτωση που συμφωνηθεί η συγχώνευση από τα ΔΣ, ειδικοί παρατηρούν ότι η συγκεκριμένη πρωτοποριακή και ασυνήθιστη απόφαση συνένωσης δυνάμεων θα αλλάξει το χάρτη των ασφαλιστικών οργανισμών. Επίσης θα προκαλέσει αιφνιδιαστική επανεκτίμηση δυνάμεων και αντοχών στα άλλα Clubs, ειδικά της Βρετανίας και της Βόρειας Ευρώπης.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα δεξαμενόπλοιο που βρισκόταν σε ναυπηγείο της δυτικής Ινδονησίας για επισκευές τυλίχθηκε στις φλόγες σήμερα το πρωί με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους…
Στην τελετή εγκαινίων του νέου Ογκολογικού Κέντρου στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο «Αττικόν» παρέστη το πρωί ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και στη συνέχεια επισκέφτηκε το…
Η Κίνα αποτελεί τον μεγαλύτερο καταναλωτή αργού πετρελαίου διεθνώς. Καθώς ο οικονομικός γίγαντας της Ασίας επιδιώκει να εξασφαλίσει ενεργειακά αποθέματα, αναδύεται η ανάγκη για…
Atlantas Ship Management (ASM), a leading ship management company headquartered in London, operate a fleet of 40+ vessels and expect this to grow to…
Νέοι ορίζοντες ανοίγονται για την Wah Kwong Maritime Transport στις διά θαλάσσης μεταφορές χύδην ξηρών φορτίων, μέσα από ένα καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο με «άρωμα»…
«Ξεκινώντας με την προμήθεια των νέων οχημάτων που παραλάβαμε σήμερα, ανακοινώνουμε ότι στους επόμενους μήνες το Λιμενικό Σώμα και το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής…
Η Ινδία κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς τη βιώσιμη ναυτιλιακή και ενεργειακή της μετάβαση, αναγνωρίζοντας τρία μεγάλα λιμάνια, το Deendayal (Γκουτζαράτ), το V.O. Chidambaranar…
Η ανάγκη για αποδοτική χρήση καυσίμου, αυστηρή συμμόρφωση και διαφάνεια στη λειτουργία των πλοίων εγκαινιάζει μια νέα εποχή, όπου η τεχνολογία γίνεται καταλύτης της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ