
Τα διοικητικά συμβούλια της Britannia και του UK Club προχωρούν ακάθεκτα ως προς τις συζητήσεις συγχώνευσης των δύο σημαντικών αλληλασφαλιστικών οργανισμών. Οι δύο βρετανικοί Όμιλοι θεωρούνται ‘ηγέτες’ στον τομέα τους και μακροχρόνιοι υποστηρικτές του πλαισίου της αμοιβαιότητας Οι συνομιλίες μεταξύ των διαχειριστριών εταιρειών τους Thomas Miller και Tindall Riley, θα κρατήσουν μέχρι το τέλος του έτους ενώ αναμένεται η νέα οργάνωση να μην εισέλθει σε άλλα επιχειρηματικά πεδία και δραστηριότητες. Ήδη αναλυτές και αρθρογράφοι σε διεθνή ΜΜΕ θεωρούν ότι τα δύο σημαντικά Clubs προχωρούν στη συγχώνευση όχι επειδή αντιμετωπίζουν οικονομικό πρόβλημα αλλά για να ανταπεξέλθουν στη νέα τάξη πραγμάτων που διαμορφώνεται σε αυτή την παρατεταμένη κρίση της ναυλαγοράς ξηρού φορτίου. Τα δύο Clubs παραμένουν ισχυρά, με μέλη σημαντικούς και κραταιούς εφοπλιστικούς ομίλους, αλλά ο ανταγωνισμός στον ευρύτερο χώρο και η ανάγκη για υψηλές παροχές υπηρεσιών ασφάλισης και εξυπηρέτησης οδηγούν σε πρωτόγνωρες στρατηγικές αποφάσεις, ακόμα και τους πρωταγωνιστές του χώρου. Σε περίπτωση που συμφωνηθεί η συγχώνευση από τα ΔΣ, ειδικοί παρατηρούν ότι η συγκεκριμένη πρωτοποριακή και ασυνήθιστη απόφαση συνένωσης δυνάμεων θα αλλάξει το χάρτη των ασφαλιστικών οργανισμών. Επίσης θα προκαλέσει αιφνιδιαστική επανεκτίμηση δυνάμεων και αντοχών στα άλλα Clubs, ειδικά της Βρετανίας και της Βόρειας Ευρώπης.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Κυκλοφόρησε η ετήσια ειδική έκδοση της Lloyd’s List με τις 100 προσωπικότητες και σημαντικούς παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια ναυτιλία για το…

Τα τελευταία στοιχεία της Υπηρεσίας Κλιματικής Αλλαγής Copernicus (C3S) της ΕΕ επιβεβαιώνουν μια ανησυχητική κανονικότητα, σύμφωνα με το Reuters. Tο 2025 αναμένεται να καταγραφεί…

Μια τεκτονική αλλαγή συντελείται στον παγκόσμιο ανταγωνισμό για την ηγεμονία στην τεχνητή νοημοσύνη, καθώς το ενδιαφέρον μετατοπίζεται από τα γλωσσικά μοντέλα (LLMs) και τον…

Ένα ακόμα πλοίο-κόσμημα καθελκύστηκε από το ναυπηγείο Fincantieri στην Ιταλία. Πρόκειται για το «Seven Seas Prestige», ένα από τα δύο πολυτελέστατα κρουαζιερόπλοια νέας γενιάς,…

Ο γαλλικός κολοσσός της εφοδιαστικής αλυσίδας, CMA CGM, σχεδιάζει την έκδοση τριετών ομολόγων για τη συγκέντρωση σημαντικών κεφαλαίων. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Reuters,…

Δύο νέες ρήτρες για χρήση στις συμφωνίες αγοραπωλησιών πλοίων, με στόχο να αντιμετωπιστούν κίνδυνοι συμμόρφωσης με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς, υιοθέτησε η BIMCO. Σύμφωνα με…

Την έναρξη της κατασκευής του μελλοντικού τερματικού σταθμού κρουαζιέρας στο λιμάνι της Φιλαδέλφειας ανακοίνωσε πρόσφατα η PhilaPort. Πρόκειται για μια έκταση 16 έικρ δίπλα…

Την περαιτέρω εμβάθυνση του αποτυπώματός της στην ινδική αγορά δρομολογεί η Amazon, ανακοινώνοντας νέο επενδυτικό πλάνο ύψους άνω των $35 δισ. με ορίζοντα το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ