
Στη νορβηγική ναυτιλιακή εταιρεία DSD Shipping (DSD – Det Stavangerske Dampskibsselskab AS.) επιβλήθηκε πρόστιμο ύψους $ 2.500.000 μετά την καταδικαστική απόφαση δικαστηρίου της Αλαμπάμα. Το δικαστήριο έκρινε ένοχη την εταιρεία για ενέργειες που παρεμπόδισαν το έργο της δικαιοσύνης, για παραβίαση του Νόμου Πρόληψης Ρύπανσης από Πλοία (ΑΡΡS), καθώς και για υποκίνηση μαρτύρων σε απόκρυψη αληθινής μαρτυρίας.
Από το συνολικό πρόστιμο ποσό $500.000 διατάχθηκε από το δικαστήριο να πληρώσει η εταιρεία προς το ίδρυμα «Dauphin Island Sea Lab Foundation», το οποίο ειδικεύεται στην θαλάσσια έρευνα με στόχο την ενίσχυση των παράκτιων οικοτόπων στον Κόλπο του Μεξικού και του Mobile Bay.
Επιπλέον η DSD επί μία τριετία θα υπόκειται σε συνεχείς ελέγχους για το κατά πόσο τηρεί τα όσα ορίζονται στο Νόμο Πρόληψης Ρύπανσης από Πλοία (ΑΡΡS), ενώ διατάχθηκε να εξασφαλίσει ότι όλα της τα πλοία θα εφαρμόζουν από εδώ και στο εξής τόσο τους αμερικανικούς όσο και τους διεθνείς περιβαλλοντικούς κανονισμούς.
Να σημειωθεί ότι το υπό τη διαχείριση της εταιρείας DSD δεξαμενόπλοιο M/T Stavanger Blossom, χωρητικότητας 105.000 dwt, για την περίοδο από το 2010 έως και το 2014 μετέφερε αργό πετρέλαιο χωρίς να λειτουργεί ο διαχωριστήρας πετρελαίου-νερού, κάτι όμως που όριζε ρητά ο νόμος APPS. Μάλιστα, όπως προκύπτει από το βιβλίο πετρελαίου του δεξαμενοπλοίου, επί τέσσερα έτη το πλήρωμα του M/T Stavanger Blossom απέρριπτε εσκεμμένα πετρέλαιο στην θάλασσα (περίπου 20.000 γαλόνια πετρελαίου), ενώ επιπλέον κατά τους δυόμιση τελευταίους μήνες του 2014 είχε απορρίψει στον ωκεανό συνολικά 270 γαλόνια λάσπης από τις δεξαμενές του πλοίου μέσα σε πλαστικές σακούλες.
Φωτό: www.dsd.no
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η εμπιστοσύνη των πλοιοκτητών στα ναυπηγεία της Κίνας διαφαίνεται αμείωτη. Πρόσφατα, η γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία TT-Line υπέγραψε με το ναυπηγείο CMI Jinling Shipyard επιστολή…
Ύστερα από διαπραγματεύσεις η φήφιση του IMO Net-Zero Framework αναβλήθηκε για ένα έτος. Υπενθυμίζεται ότι, τόσο η Ελλάδα, όσο και η Κύπρος ήταν ανάμεσα…
Ο κ. Ιωάννης Ν. Κοτζιάς, Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Ναυλομεσιτών (Hellenic Shipbrokers Association – HSA), συναντήθηκε με την Υφυπουργό Ναυτιλίας της Κυπριακής Δημοκρατίας, κα…
Ανάμεικτα ήταν τα συναισθήματα στη ναυλαγορά των LNG carriers την τελευταία εβδομάδα, με τους ναύλους ανατολικά και δυτικά του Σουέζ να καταγράφουν αντίρροπες μεταβολές.…
Η αμερικανική κυβέρνηση επέμεινε ότι οι περιορισμοί τους οποίους επέβαλε το Πεκίνο στις εξαγωγές σπάνιων γαιών θα έχουν αρνητικές συνέπειες για όλον τον κόσμο…
Σημαντικές αναταραχές υφίσταται ο λιμένας της Αμβέρσας-Μπριζ, καθώς η απεργία των πλοηγών έχει φέρει τα πάνω κάτω στις παραδόσεις πετρελαίου στον βελγικό λιμένα. Σύμφωνα…
Η νοτιοκορεατική Hanwha Ocean βρίσκεται στο στόχαστρο του Πεκίνου, το οποίο κατηγορεί τον ναυπηγικό κολοσσό για συμμετοχή στην πρόσφατη έρευνα των ΗΠΑ με στόχο…
Ένα υγραεριοφόρο πλοίο με σημαία Καμερούν εξέπεμψε σήμα κινδύνου έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε σε αυτό την ώρα που έπλεε στα ανοικτά των ακτών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ