
Μία ακόμα κινεζική εταιρεία κρουαζιέρας η Diamond Cruise αναμένεται να ξεκινήσει εφέτος τη λειτουργία της, με το πλοίο «Glory of the Seas». Η έτερη εγχώρια κινεζική εταιρεία κρουαζιέρας που δραστηριοποιείται ήδη στις θάλασσες και τα λιμάνια της Κίνας είναι η Bohai Ferry, η οποία εισήλθε στο χώρο της κρουαζιέρας 2014 διατηρώντας παράλληλα τα ακτοπλοϊκά της δρομολόγια.
Νομικώς, η Diamond Cruise ιδρύθηκε το καλοκαίρι του 2015 στις Μπαχάμες, με έδρα όμως την Σαγκάη, και είναι θυγατρική της εταιρείας Tai Hu Cruise Management Company (THCM). Η τελευταία ανήκει στο κινεζικό γραφείο ταξιδίων Suzhou Taihu Travel (ΟΤΙ), με έτος ίδρυσης το 1993.
Η εταιρεία απέκτησε το ναυπηγημένο το 2001 «Explorer», το οποίο παλαιότερα ανήκε στο στόλο της Royal Caribbean, της Celestyal Cruises και νωρίτερα στην εταιρεία Royal Olympic.
Το πλοίο, έχοντας υποστεί εκτεταμένες εργασίες συντήρησης και εκσυγχρονισμού στα ναυπηγεία της Σαγκάης Huarun Dadong, αναμένεται να ξεκινήσει τα δρομολόγιά του τον ερχόμενο Απρίλιο. Το «Glory of the Seas» θα εκτελεί δρομολόγια στις θάλασσες και τα λιμάνια της Κίνας, της Νότιας Κορέας και της Ιαπωνίας, που αποτελούν πόλο έλξης για τους Κινέζους.
Όπως δηλώνει ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Jian Liu «στα σχέδια της Diamond Cruise είναι η αγορά επιπλέον τριών έως πέντε κρουαζιερόπλοιων μέσα στα επόμενα λίγα χρόνια, με στόχο να προσφέρει στους Κινέζους επιβάτες υπηρεσίες προσαρμοσμένες στις υψηλές απαιτήσεις τους».
Φωτό: http://usa.chinadaily.com.cn/
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σημαντικές απώλειες κατέγραψε σε εβδομαδιαία βάση η ναυλαγορά των containerships, με τους spot ναύλους να υποχωρούν για 14η διαδοχική εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο δείκτης World…
Μια πρόσφατη εξέλιξη που σηματοδοτεί ένα ακόμα βήμα προς την εμπορική αξιοποίηση της αμμωνίας ως εναλλακτικού ναυτιλιακού καυσίμου ήρθε από τη συνεργασία των Kawasaki…
Στην έκθεση Gastech 2025, που διεξήχθη στο Μιλάνο, η Samsung Heavy Industries (SHI) ανακοίνωσε την πρώτη παγκοσμίως έγκριση τύπου (AiP) για υιοθέτηση πυρηνικού αντιδραστήρα…
Ισχυρό πλήγμα υπέστη η αυστραλιανή εταιρεία φυσικού αερίου Santos, μετά το «ναυάγιο» της εξαγοράς της από κοινοπραξία με επικεφαλής τον κολοσσό ADNOC. Συγκεκριμένα, την…
Η προσφορά χωρητικότητας των δεξαμενόπλοιων, σε γενικό πλαίσιο, βρίσκεται σε σχετικά υψηλά επίπεδα, ενώ παράλληλα επεκτείνεται με ταχείς ρυθμούς, ιδίως αν λάβει κανείς υπόψη…
Αναντίρρητα, την τελευταία πενταετία η διεθνής κοινότητα έχει ταλανιστεί από αλλεπάλληλες κρίσεις −γεωπολιτικές, υγειονομικές, ενεργειακές− που έχουν επηρεάσει το σύνολο των βιομηχανιών, με το…
Η αξιοποίηση των εναλλακτικών καυσίμων για την πρόωση των πλοίων γνωρίζει σημαντική πρόοδο τα τελευταία χρόνια, καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης.…
Τα Capesizes συνεχίζουν να κυριαρχούν στην αγορά των πλοίων χύδην ξηρού φορτίου και τον Σεπτέμβριο, με τα κέρδη τους να παραμένουν ανθεκτικά εν μέσω…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ