
Όπως όλες οι μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες έτσι και η γερμανική Hapag-Lloyd βρίσκεται αντιμέτωπη με τους σημαντικά χαμηλότερους -σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια- ναύλους της αγοράς. Αυτός είναι και ο κύριος λόγος που ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Rolf Habben Jensen, δηλώνει στη γερμανική εφημερίδα «Welt am Sonntag» ότι η Hapag-Lloyd μελετά την απόκτηση νέων γιγαντιαίων πλοίων, που θα μπορούν να μεταφέρουν μέχρι και 18.000 TEU.
Ο Rolf Habben Jensen τονίζει, βέβαια, ότι η Hapag-Lloyd δεν επιδιώκει απαραίτητα να προβεί η ίδια στην αγορά τέτοιων γιγαντιαίων πλοίων, αλλά μελετά και τη δυνατότητα εκμετάλλευσης τέτοιων πλοίων σε συνεργασία με άλλες ναυτιλιακές εταιρείες.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η δια θαλάσσης μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων βιώνει μία πολυετή κρίση, υποχρεώνοντας μάλιστα τον ηγέτη της συγκεκριμένης αγοράς, τη δανέζικη Maersk, να φτάνει σε μηδενικά κέρδη από ορισμένα δρομολόγια μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων προς ορισμένους λιμένες της Άπω Ανατολής. «Αλλά αυτή είναι μία πραγματικότητα που πλέον αντιμετωπίζουν αρκετές εταιρείες» σημειώνει ο διευθύνων σύμβουλος της Hapag-Lloyd.
Για τον ίδιον είναι σημαντικό η ναυτιλιακή βιομηχανία να προσαρμόσει την προσφερόμενη από μέρους της χωρητικότητα με τα μεγέθη της ζήτησης από την πλευρά της αγοράς. Παράλληλα δηλώνει με έμφαση ότι «αυτό γίνεται ήδη, αλλά γίνεται με πολύ αργούς ρυθμούς».
Σε ό,τι αφορά την Hapag-Lloyd, η εταιρεία έχει ήδη προχωρήσει σε περιορισμό κατά 5% της προσφερόμενης χωρητικότητας του στόλου της.
Φωτό: www.hapag-lloyd.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Στρατηγικές αμερικανικές επενδύσεις σε ελληνικά λιμάνια και ναυπηγεία δρομολογούνται, μέσα από τις επαφές της Αθήνας με την Ουάσινγκτον, όπως προανήγγειλε ο Υπουργός Ναυτιλίας και…

H Ετήσια Γενική Συνέλευση και οι Εξαμηνιαίες Συνεδριάσεις της INTERCARGO έλαβαν χώρα στην Αθήνα μεταξύ 3 και 4 Νοεμβρίου, σηματοδοτώντας τη διαρκή ανάπτυξη και…

Η τουρκική ναυπηγική βιομηχανία περνά μία από τις πιο δύσκολες καμπές των τελευταίων ετών. Πίσω από τη βιτρίνα των φιλόδοξων αμυντικών προγραμμάτων και την…

Η QatarEnergy συνεχίζει να ενισχύει τη διεθνή παρουσία της, εστιάζοντας στρατηγικά στην αναπτυσσόμενη αγορά ενέργειας της Ινδίας. Πρόσφατα, μάλιστα, ο καταριανός κολοσσός εξασφάλισε ένα…

Η Saronic Ferries, μία εταιρεία με ισχυρή και εδραιωμένη παρουσία στον Σαρονικό Κόλπο επί δεκαετίες, καλωσορίζει το νεότερο απόκτημα του στόλου της, το πορθμείο…

Οι δυτικές κυρώσεις κατά της Ρωσίας και του Ιράν οδηγούν τον όγκο πετρελαίου που αποθηκεύεται σε πλοία σε επίπεδα ρεκόρ, αποτρέποντας τη δημιουργία υπερπροσφοράς…

Καθώς εισερχόμαστε στην τελευταία στροφή του 2025, η Allied επιχειρεί μια ακτινογραφία του στόλου των πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου, διαπιστώνοντας ένα κύμα παραδόσεων αλλά…

Απόλυτη κυριαρχία του LNG στις παραγγελίες πλοίων εναλλακτικών καυσίμων έδειξαν τα δεδομένα της πλατφόρμας Alternative Fuel Insight (AFI) για τον μήνα Οκτώβριο. Σύμφωνα με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ