
Όπως όλες οι μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες έτσι και η γερμανική Hapag-Lloyd βρίσκεται αντιμέτωπη με τους σημαντικά χαμηλότερους -σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια- ναύλους της αγοράς. Αυτός είναι και ο κύριος λόγος που ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Rolf Habben Jensen, δηλώνει στη γερμανική εφημερίδα «Welt am Sonntag» ότι η Hapag-Lloyd μελετά την απόκτηση νέων γιγαντιαίων πλοίων, που θα μπορούν να μεταφέρουν μέχρι και 18.000 TEU.
Ο Rolf Habben Jensen τονίζει, βέβαια, ότι η Hapag-Lloyd δεν επιδιώκει απαραίτητα να προβεί η ίδια στην αγορά τέτοιων γιγαντιαίων πλοίων, αλλά μελετά και τη δυνατότητα εκμετάλλευσης τέτοιων πλοίων σε συνεργασία με άλλες ναυτιλιακές εταιρείες.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η δια θαλάσσης μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων βιώνει μία πολυετή κρίση, υποχρεώνοντας μάλιστα τον ηγέτη της συγκεκριμένης αγοράς, τη δανέζικη Maersk, να φτάνει σε μηδενικά κέρδη από ορισμένα δρομολόγια μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων προς ορισμένους λιμένες της Άπω Ανατολής. «Αλλά αυτή είναι μία πραγματικότητα που πλέον αντιμετωπίζουν αρκετές εταιρείες» σημειώνει ο διευθύνων σύμβουλος της Hapag-Lloyd.
Για τον ίδιον είναι σημαντικό η ναυτιλιακή βιομηχανία να προσαρμόσει την προσφερόμενη από μέρους της χωρητικότητα με τα μεγέθη της ζήτησης από την πλευρά της αγοράς. Παράλληλα δηλώνει με έμφαση ότι «αυτό γίνεται ήδη, αλλά γίνεται με πολύ αργούς ρυθμούς».
Σε ό,τι αφορά την Hapag-Lloyd, η εταιρεία έχει ήδη προχωρήσει σε περιορισμό κατά 5% της προσφερόμενης χωρητικότητας του στόλου της.
Φωτό: www.hapag-lloyd.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με ταχύτατους ρυθμούς προχωρά το ναυπηγικό πρόγραμμα της Royal Caribbean, η οποία κατέγραψε ένα σημαντικό ορόσημο στην κατασκευή ενός ακόμα mega-κρουαζιερόπλοιου. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής…
H ρωσική εταιρεία Transneft που διαχειρίζεται μονοπωλιακά τους αγωγούς πετρελαίου στη Ρωσία προειδοποίησε τις εταιρείες εξόρυξης πετρελαίου ότι είναι πιθανόν μελλοντικά να μειώσουν την…
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς τάσσεται υπέρ της πλήρους διαλεύκανσης της υπόθεσης που ξεσκέπασε η συντονισμένη έφοδος της ευρωπαϊκής εισαγγελίας και ζημιώνει την εικόνα του λιμανιού…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, η Sea Pioneer γιόρτασε στο Ναγκασάκι…
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ