
Στo ιταλικό ναυπηγείo Fincantieri στην Αγκόνα, ναυπηγείται το νέο ποντοπόρο κρουαζιερόπλοιο της Viking Ocean, θυγατρικής εταιρείας της Viking Cruises, που έχει λάβει το όνομα «Viking Sea».
Η Viking Cruises, με τα κεντρικά της γραφεία να βρίσκονται στην Ελβετία, ειδικεύεται σε ποτάμιες κρουαζιέρες. Τα τελευταία, όμως, χρόνια αποφάσισε να εισέλθει δυναμικά και στην αγορά της θαλάσσιας κρουαζιέρας. Ο λόγος είναι οι ισχυρές προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξης του τομέα της κρουαζιέρας, με τις πλέον πρόσφατες εκτιμήσεις των ειδικών να υπολογίζουν σε 24 εκατ. τους επιβάτες που αναμένεται να αγοράσουν υπηρεσίες κρουαζιέρας μέσα στο 2016.
Αυτή την δυναμική της αγοράς κρουαζιέρας καταδεικνύει και το γεγονός ότι ενώ το μακρινό 1980 οι επιβάτες κρουαζιέρας ήταν 1,4 εκατ., το 2006 άγγιξαν τους 15 εκατ., με τα 30 εκατομμύρια να μην μοιάζουν πλέον μακρινός στόχος. Επίσης, ο στόλος των κρουαζιερόπλοιων θα ανέλθει το τρέχον έτος στα 471 πλοία, εκ των οποίων τα 301 αφορούν θαλάσσιες κρουαζιέρες και τα 170 δραστηριοποιούνται σε ποτάμιες κρουαζιέρες.
Η Viking Ocean, λοιπόν, επιχειρεί να αξιοποιήσει το θετικό μομέντουμ της αγοράς. Έτσι, πέρυσι το πρώτο ποντοπόρο κρουαζιερόπλοιο της εταιρείας ξεκίνησε τα δρομολόγιά του το «Viking Star», σε Μεσόγειο και Βόρεια και Βαλτική Θάλασσα, ενώ φέτος σειρά έχει το «Viking Sea» και το 2017 το «Viking Sky».
Το «Viking Sea» έχει μήκος 228 μέτρα και χωρητικότητα 48.000 τόνων. Μπορεί να φιλοξενήσει 940 επιβάτες, τους οποίους θα φροντίζουν 489 μέλη πληρώματος.
Στο εντυπωσιακό βίντεο που ακολουθεί μπορείτε να δείτε την πορεία κατασκευής του «Viking Sea» στα ναυπηγεία Fincantieri στην Ανκόνα.
Μπορείτε να δείτε το βίντεο εδώ.
https://www.youtube.com/watch?v=klCHEHk8WGU
Φωτό: http://www.vikingcruises.com/
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ