
Στo ιταλικό ναυπηγείo Fincantieri στην Αγκόνα, ναυπηγείται το νέο ποντοπόρο κρουαζιερόπλοιο της Viking Ocean, θυγατρικής εταιρείας της Viking Cruises, που έχει λάβει το όνομα «Viking Sea».
Η Viking Cruises, με τα κεντρικά της γραφεία να βρίσκονται στην Ελβετία, ειδικεύεται σε ποτάμιες κρουαζιέρες. Τα τελευταία, όμως, χρόνια αποφάσισε να εισέλθει δυναμικά και στην αγορά της θαλάσσιας κρουαζιέρας. Ο λόγος είναι οι ισχυρές προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξης του τομέα της κρουαζιέρας, με τις πλέον πρόσφατες εκτιμήσεις των ειδικών να υπολογίζουν σε 24 εκατ. τους επιβάτες που αναμένεται να αγοράσουν υπηρεσίες κρουαζιέρας μέσα στο 2016.
Αυτή την δυναμική της αγοράς κρουαζιέρας καταδεικνύει και το γεγονός ότι ενώ το μακρινό 1980 οι επιβάτες κρουαζιέρας ήταν 1,4 εκατ., το 2006 άγγιξαν τους 15 εκατ., με τα 30 εκατομμύρια να μην μοιάζουν πλέον μακρινός στόχος. Επίσης, ο στόλος των κρουαζιερόπλοιων θα ανέλθει το τρέχον έτος στα 471 πλοία, εκ των οποίων τα 301 αφορούν θαλάσσιες κρουαζιέρες και τα 170 δραστηριοποιούνται σε ποτάμιες κρουαζιέρες.
Η Viking Ocean, λοιπόν, επιχειρεί να αξιοποιήσει το θετικό μομέντουμ της αγοράς. Έτσι, πέρυσι το πρώτο ποντοπόρο κρουαζιερόπλοιο της εταιρείας ξεκίνησε τα δρομολόγιά του το «Viking Star», σε Μεσόγειο και Βόρεια και Βαλτική Θάλασσα, ενώ φέτος σειρά έχει το «Viking Sea» και το 2017 το «Viking Sky».
Το «Viking Sea» έχει μήκος 228 μέτρα και χωρητικότητα 48.000 τόνων. Μπορεί να φιλοξενήσει 940 επιβάτες, τους οποίους θα φροντίζουν 489 μέλη πληρώματος.
Στο εντυπωσιακό βίντεο που ακολουθεί μπορείτε να δείτε την πορεία κατασκευής του «Viking Sea» στα ναυπηγεία Fincantieri στην Ανκόνα.
Μπορείτε να δείτε το βίντεο εδώ.
https://www.youtube.com/watch?v=klCHEHk8WGU
Φωτό: http://www.vikingcruises.com/
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ο στόλος της εταιρείας Golden Star Ferries της οικογένειας Στεφάνου, ενισχύθηκε πρόσφατα με ένα ακόμη πλοίο, το οποίο και ολοκλήρωσε το παρθενικό του ταξίδι.…
Η τεχνολογία των ημιβυθιζόμενων γερανοφόρων σκαφών (SSCV) αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη σημασία στα μεγάλα υπεράκτια έργα. Αυτό οφείλεται στο ότι συνδυάζει προηγμένες δυνατότητες ανύψωσης…
Η ανάπτυξη μιας νέας γενιάς υποδομών για τον ανεφοδιασμό πλοίων με καθαρή αμμωνία παίρνει σάρκα και οστά στα λιμάνια του Ρότερνταμ και του Βελγίου,…
Έπειτα από μία παρατεταμένη περίοδο κατακόρυφης πτώσης των ναύλων των containerships, η ναυλαγορά εμφάνισε σημάδια ζωής την τελευταία εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο δείκτης World Container…
Ασταμάτητη είναι η πίεση της ΗΠΑ κατά του νέου ρυθμιστικού πλαισίου του IMO, Net-Zero Framework, η ψήφιση του οποίου βρίσκεται στο τελικό στάδιο, με…
Ένα υπηρεσιακό σκάφος που μετέφερε μέλη του πληρώματος για να επιβιβαστούν σε δεξαμενόπλοιο ανατράπηκε στα ανοιχτά της Μοζαμβίκης στις 16 Οκτωβρίου. Σύμφωνα με πληροφορίες,…
Η Επιτροπή Ανταγωνισμού δημοσίευσε την Ενδιάμεση Έκθεση επί της Κλαδικής Έρευνας στην Ακτοπλοΐα, η οποία ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2025. Η Ενδιάμεση Έκθεση παρουσιάζει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ