
Σύμφωνα με διεθνή δημοσιεύματα, σήμερα ξανάνοιξε η υπόθεση του πλοίου Sage Sagittarius, ενός φορτηγού πλοίου που είχε συγκλονίσει την διεθνή κοινότητα το 2012 όταν ήρθαν στο φως στοιχεία για τρεις θανάτους μελών του πληρώματος, τα αίτια των οποίων ακόμα παραμένουν ανεξιχνίαστα.
Το πλοίο – το οποίο είναι Ιαπωνικών συμφερόντων – είχε γίνει γνωστό στα Μέσα Ενημέρωσης με το όνομα “death ship”, καθώς η αλλοπρόσαλλη και άκρως επιθετική, σύμφωνα με τα ΜΜΕ, συμπεριφορά του Πλοιάρχου, Venancio Salas, έγειρε ερωτήματα από τις Αυστραλιανές αρχές σχετικά με τους μυστήριους θανάτους που έλαβαν χώρα σε αυτό.
Πιο συγκεκριμένα, το πόρισμα της Ιατροδικαστικής έκθεσης που αφορά το ένα θύμα και συγκεκριμένα τον αρχιμάγειρα Cesar Llanto, αναφέρει πως πιθανότατα υπήρξε ανθρωποκτονία και άρα το θύμα δεν ήταν αυτόχειρας, όπως αναφέρεται στην επίσημη απολογία του Πλοιάρχου. Δύο εβδομάδες μετά από την πρώτη πιθανή ανθρωποκτονία, το δεύτερο θύμα, ο Α’ μηχανικός Hector Collado υπέστη κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις μετά από ατύχημα στο μηχανοστάσιο και υπέκυψε τελικά στα τραύματα του, ενώ η παρουσία διάσπαρτων κηλίδων αίματος στο πλοίο μαρτυρά την πιθανότητα συνειδητής πρόθεσης από τη μεριά του δράστη. Το τρίτο θύμα, ο Ιάπωνας επιθεωρητής Kosaku Monji, έπεσε νεκρός μετά από την «ατυχή» είσοδο του στην κορδέλα του σιλό (conveyor belt).
Ο λόγος που ’άνοιξε’ η ξεχασμένη υπόθεση από το 2012, είναι διότι ο πλοίαρχος Venancio Salas εισήλθε ξανά σε Αυστραλιανά ύδατα, έχοντας υπό την πλοιαρχία του νέο πλοίο, το Kypros Sea. Τ πορίσματα της νέας έρευνας θα δημοσιοποιηθούν μέχρι την Παρασκευή.
Photo: Marinetraffic.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με ταχύτατους ρυθμούς προχωρά το ναυπηγικό πρόγραμμα της Royal Caribbean, η οποία κατέγραψε ένα σημαντικό ορόσημο στην κατασκευή ενός ακόμα mega-κρουαζιερόπλοιου. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής…
H ρωσική εταιρεία Transneft που διαχειρίζεται μονοπωλιακά τους αγωγούς πετρελαίου στη Ρωσία προειδοποίησε τις εταιρείες εξόρυξης πετρελαίου ότι είναι πιθανόν μελλοντικά να μειώσουν την…
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς τάσσεται υπέρ της πλήρους διαλεύκανσης της υπόθεσης που ξεσκέπασε η συντονισμένη έφοδος της ευρωπαϊκής εισαγγελίας και ζημιώνει την εικόνα του λιμανιού…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, η Sea Pioneer γιόρτασε στο Ναγκασάκι…
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ