
Η 25η συνάντηση της Ελληνικής Τεχνικής Επιτροπής του Γαλλικού Νηογνώμονα Bureau Veritas για το τέλος του 2015 πραγματοποιήθηκε στις 25 Νοεμβρίου στο Yacht Club στον Πειραιά. Οι συμμετέχοντες πριν την έναρξη των εργασιών της τεχνικής επιτροπής είχαν την δυνατότητα να ανταλλάξουν απόψεις σχετικά με τα τελευταία νέα και τις εξελίξεις στον χώρο της ναυτιλίας.
Η συνάντηση ξεκίνησε με την παρουσίαση των νέων μελών από τον αντιπρόεδρο της Επιτροπής κ. Αντώνιο Φαράκλα, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Chartworld Shipping Corp., ενώ ο κ. Αναστάσιος Αγγελόπουλος, Marine Chief Executive για την Ελλάδα και την Κύπρο, Γραμματέας της Επιτροπής, καλωσόρισε τα μέλη της Επιτροπής.
Οι τεχνικές παρουσιάσεις ξεκίνησαν με τον κ. Γεώργιο-Παύλο Περαντζάκη, Τεχνικό Διευθυντή της Naftomar Shipping & Trading Co. Ltd. Ο τίτλος της παρουσίασής του ήταν «Τα LPG Gas Carriers. Τι θα θέλατε να ξέρατε για τα LPG carriers και φοβόσασταν να ρωτήσετε». Η παρουσίαση του κ. Περαντζάκη επικεντρώθηκε στον απαραίτητο εξοπλισμό που χρησιμοποιείται σε LPG carriers καθώς και σε όλους τους διαφορετικούς τύπους των δεξαμενών αποθήκευσης LPG.
Από την πλευρά του ο Δρ. Ιωάννης Κοκαράκης, Αντιπρόεδρος του Bureau Veritas υπεύθυνος για την Τεχνολογία και την Επιχειρηματική Ανάπτυξη σε Ελλάδα, Μαύρη Θάλασσα και Μέση Ανατολή, παρουσίασε το θέμα «Προκλήσεις και εφαρμογή της Monitoring, Reporting and Verification (MRV) της ΕΕ». Η παρουσίαση του κ. Κοκαράκη είχε να κάνει με τις συγκεκριμένες πτυχές του κανονισμού MRV της ΕΕ που αφορά στην παρακολούθηση των εκπομπών CO₂ των πλοίων που πιάνουν σε λιμάνια της ΕΕ.
Τέλος, η κα Βάγια Χατζηγιάννη της Minerva Marine Inc. παρουσίασε τις υποχρεώσεις των πλοίων που επισκέπτονται τα λιμάνια των ΗΠΑ, σχετικά με τα συστήματα διαχείρισης έρματος.
Οι εργασίες της τεχνικής επιτροπής ολοκληρώθηκαν με την ομιλία του κ. Διονύση Χριστοδουλόπουλου, Διευθύνοντος Συμβούλου του ελληνικού γραφείου της MAN Diesel & Turbo.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ο στόλος της εταιρείας Golden Star Ferries της οικογένειας Στεφάνου, ενισχύθηκε πρόσφατα με ένα ακόμη πλοίο, το οποίο και ολοκλήρωσε το παρθενικό του ταξίδι.…
Η τεχνολογία των ημιβυθιζόμενων γερανοφόρων σκαφών (SSCV) αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη σημασία στα μεγάλα υπεράκτια έργα. Αυτό οφείλεται στο ότι συνδυάζει προηγμένες δυνατότητες ανύψωσης…
Η ανάπτυξη μιας νέας γενιάς υποδομών για τον ανεφοδιασμό πλοίων με καθαρή αμμωνία παίρνει σάρκα και οστά στα λιμάνια του Ρότερνταμ και του Βελγίου,…
Έπειτα από μία παρατεταμένη περίοδο κατακόρυφης πτώσης των ναύλων των containerships, η ναυλαγορά εμφάνισε σημάδια ζωής την τελευταία εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο δείκτης World Container…
Ασταμάτητη είναι η πίεση της ΗΠΑ κατά του νέου ρυθμιστικού πλαισίου του IMO, Net-Zero Framework, η ψήφιση του οποίου βρίσκεται στο τελικό στάδιο, με…
Ένα υπηρεσιακό σκάφος που μετέφερε μέλη του πληρώματος για να επιβιβαστούν σε δεξαμενόπλοιο ανατράπηκε στα ανοιχτά της Μοζαμβίκης στις 16 Οκτωβρίου. Σύμφωνα με πληροφορίες,…
Η Επιτροπή Ανταγωνισμού δημοσίευσε την Ενδιάμεση Έκθεση επί της Κλαδικής Έρευνας στην Ακτοπλοΐα, η οποία ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2025. Η Ενδιάμεση Έκθεση παρουσιάζει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ