
Μετά τη χθεσινή επιστολή του υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής προς την Π.Ν.Ο., στο πλαίσιο της νέας 48ωρης απεργιακής κινητοποίησης των ναυτικών και κλάδων που συνδέονται με τη ναυτιλία, ολοκληρώθηκε η νέα συνάντηση, της διοίκησης της Π.Ν.Ο. και του υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Θοδωρή Δρίτσα.
Στη συνάντηση ο υπουργός τόνισε για μια ακόμη φορά, τα θετικά βήματα που ήδη έχουν γίνει ως προς την επίλυση των διεκδικήσεων των ναυτικών και ειδικότερα στα επείγοντα αιτήματά τους, που αφορούν στο ασφαλιστικό-συνταξιοδοτικό και την αυτοτέλεια του ΝΑΤ και του ΚΕΑΝ, αλλά και όσον αφορά στη ρύθμιση για τις συνθέσεις των πληρωμάτων της ακτοπλοΐας, χωρίς βέβαια να παραβλέπονται επιμέρους αιτήματα, όπως το ζήτημα της ναυτικής εργασίας, του ΓΕΝΕ, του Οίκου του Ναύτου, της ναυτικής εκπαίδευσης και πολλών άλλων.
Ο υπουργός, κάλεσε τους απεργούς ναυτικούς να μην αφήσουν τα προβλήματα των τελευταίων τριάντα χρόνων να δεσμεύσουν την εξέλιξη των δίκαιων και επίκαιρων αιτημάτων τους, στα οποία η κυβέρνηση δε σταμάτησε ούτε στιγμή να προσπαθεί με στόχο την αναζήτηση των καλύτερων δυνατών λύσεων μέσα στο γνωστό ασφυκτικό πλαίσιο που υπάρχει. Οι τελικές λύσεις είναι όντως δύσκολες. Καμιά οριστική απόφαση όμως δεν έχει ληφθεί. Αντίθετα, ήδη, υπάρχουν εξελίξεις και βελτιώσεις θετικές και η προσπάθεια συνεχίζεται
Τόνισε, επίσης, πως η κυβέρνηση έχει κάθε δικαίωμα να ζητά, κατανόηση, χρόνο και δυνατότητα να προχωρήσει τους σχεδιασμούς που έχει ήδη δρομολογήσει, την ίδια στιγμή που αναγνωρίζει και καλεί όλους να αναγνωρίσουν, τόσο τη νομιμότητα της απεργίας, όσο και τη βαρύτητα των αιτημάτων της.
Συνοψίζοντας, ο υπουργός εξέφρασε την αισιοδοξία του πως η συνάντηση αυτή δεν θα αποβεί άκαρπη και κάλεσε τους απεργούς, για μια ακόμη φορά να αξιολογήσουν και να εκτιμήσουν τις θετικές εξελίξεις ως προς τα αιτήματά τους, αλλά και να λάβουν σοβαρά υπόψη τα προβλήματα που έχουν ήδη δημιουργηθεί από την απεργία στα νησιά με τη μεταφορά των προσφύγων.
Φωτο ΑΠΕ/ΜΠΕ, STR
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ