
Η ετήσια τριμερής συνάντηση μεταξύ πλοιοκτητών, ναυπηγών και νηογνωμόνων πραγματοποιήθηκε στη Σεούλ της Κορέας, στις 16 και 17 Οκτωβρίου 2015. Στη συνάντηση παραβρέθηκαν πάνω από 100 υψηλόβαθμα στελέχη της βιομηχανίας, συμπεριλαμβανομένων των προέδρων και στελεχών του Round Table Associations (BIMCO , ICS, Intercargo και INTERTANKO).
Η συνάντηση διοργανώθηκε φέτος από την INTERTANKO με την υποστήριξη ναυτιλιακών φορέων και ενώσεων της κορεατικής δημοκρατίας.
Οι παραβρισκόμενοι συμφώνησαν ότι, με τις συνεχιζόμενες δύσκολες συνθήκες στην αγορά, η εστίαση όλων των παραγόντων θα έπρεπε πλέον να είναι να αφορά σε ένα πλαίσιο υψηλών αξιών (ποιότητα και όχι ποσότητα) και στη διαρκή βελτίωση της ναυπηγικής επιστήμης και των προτύπων της επιθεώρησης. Η γραφειοκρατία και η δημιουργία σύνθετων ρυθμιστικών καθεστώτων και αυστηρών χρονοδιαγραμμάτων ενδέχεται να εισάγουν νέους τεχνικούς κινδύνους που χρειάζεται να αντιμετωπιστούν.
Ειδικότερα, οι συμμετέχοντες μεταξύ άλλων:
Εξέφρασαν την ανησυχία με την πιθανότητα ότι η Ballast Water Management Convention θα μπορούσε να τεθεί σε ισχύ πολύ σύντομα. Σήμερα, περισσότερα από 11 χρόνια μετά την έγκριση του κειμένου της Συνθήκης, εξακολουθεί να υπάρχει ελάχιστη εμπιστοσύνη στην ικανότητα του εξοπλισμού ώστε να λειτουργήσει ικανοποιητικά κάτω από πραγματικές συνθήκες . Οι παρούσες εξελίξεις στις ΗΠΑ αφήνουν τους ιδιοκτήτες και τα ναυπηγεία να μην μπορούν να κάνουν μακροπρόθεσμες επενδύσεις και προγραμματισμούς.
Εξέφρασαν την ισχυρή υποστήριξη για διακλαδικές συνεργασίας στη βιομηχανία με σκοπό την ανάπτυξη κατευθυντήριων γραμμών και συνθηκών αυτορρύθμισης για την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο και την ασφάλεια
Συμφώνησαν στην ανάγκη για στήριξη της καλύτερης και αποδοτικότερης χρήσης των υπαρχόντων δεδομένων, στοιχείων και πληροφοριών της βιομηχανίας για τη βελτίωση των επιδόσεων και της ασφάλειας των πλοίων
Εξέφρασαν ανησυχίες σχετικά με την περιβαλλοντική νομοθεσία (ειδικά ως προς τη MARPOL VI) η οποία προκαλεί προβλήματα με την αξιοπιστία και την απόδοση στην πρόωση και κατά τη διάρκεια των ελιγμών των πλοίων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Μπορεί να έχει δώσει τη θέση του στο «ξενόφερτο» έλατο, ωστόσο η παρουσία και ο στολισμός του παραδοσιακού καραβιού παραπέμπει στον άρρηκτο δεσμό του…

Η διεύθυνση και το δημοσιογραφικό προσωπικό των Ναυτικών Χρονικών και της εκπαιδευτικής πρωτοβουλίας Isalos.net εύχονται σε όλους τους αναγνώστες τους Χρόνια Πολλά και Καλά…

Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…

Οι τουρκικές αρχές μελετούν τον καταγραφέα ήχου και το μαύρο κουτί του αεροσκάφους τύπου Falcon 50, που συνετρίβη χθες βράδυ νότια της Άγκυρας με…

Δεκατρία έργα χαλκού της Χιλής αξίας $14,8 δισ. αναμένεται να επιτύχουν σημαντικά ορόσημα το 2026, καθώς οι τιμές αυξάνονται λόγω των ανησυχιών για παγκόσμια…

Η πρόσφατη πολιτική επικύρωση από το περιφερειακό συμβούλιο της Niigata για την επαναλειτουργία του πυρηνικού σταθμού Kashiwazaki-Kariwa συνιστά μια τομή για την ενεργειακή στρατηγική…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ