
Η ετήσια τριμερής συνάντηση μεταξύ πλοιοκτητών, ναυπηγών και νηογνωμόνων πραγματοποιήθηκε στη Σεούλ της Κορέας, στις 16 και 17 Οκτωβρίου 2015. Στη συνάντηση παραβρέθηκαν πάνω από 100 υψηλόβαθμα στελέχη της βιομηχανίας, συμπεριλαμβανομένων των προέδρων και στελεχών του Round Table Associations (BIMCO , ICS, Intercargo και INTERTANKO).
Η συνάντηση διοργανώθηκε φέτος από την INTERTANKO με την υποστήριξη ναυτιλιακών φορέων και ενώσεων της κορεατικής δημοκρατίας.
Οι παραβρισκόμενοι συμφώνησαν ότι, με τις συνεχιζόμενες δύσκολες συνθήκες στην αγορά, η εστίαση όλων των παραγόντων θα έπρεπε πλέον να είναι να αφορά σε ένα πλαίσιο υψηλών αξιών (ποιότητα και όχι ποσότητα) και στη διαρκή βελτίωση της ναυπηγικής επιστήμης και των προτύπων της επιθεώρησης. Η γραφειοκρατία και η δημιουργία σύνθετων ρυθμιστικών καθεστώτων και αυστηρών χρονοδιαγραμμάτων ενδέχεται να εισάγουν νέους τεχνικούς κινδύνους που χρειάζεται να αντιμετωπιστούν.
Ειδικότερα, οι συμμετέχοντες μεταξύ άλλων:
Εξέφρασαν την ανησυχία με την πιθανότητα ότι η Ballast Water Management Convention θα μπορούσε να τεθεί σε ισχύ πολύ σύντομα. Σήμερα, περισσότερα από 11 χρόνια μετά την έγκριση του κειμένου της Συνθήκης, εξακολουθεί να υπάρχει ελάχιστη εμπιστοσύνη στην ικανότητα του εξοπλισμού ώστε να λειτουργήσει ικανοποιητικά κάτω από πραγματικές συνθήκες . Οι παρούσες εξελίξεις στις ΗΠΑ αφήνουν τους ιδιοκτήτες και τα ναυπηγεία να μην μπορούν να κάνουν μακροπρόθεσμες επενδύσεις και προγραμματισμούς.
Εξέφρασαν την ισχυρή υποστήριξη για διακλαδικές συνεργασίας στη βιομηχανία με σκοπό την ανάπτυξη κατευθυντήριων γραμμών και συνθηκών αυτορρύθμισης για την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο και την ασφάλεια
Συμφώνησαν στην ανάγκη για στήριξη της καλύτερης και αποδοτικότερης χρήσης των υπαρχόντων δεδομένων, στοιχείων και πληροφοριών της βιομηχανίας για τη βελτίωση των επιδόσεων και της ασφάλειας των πλοίων
Εξέφρασαν ανησυχίες σχετικά με την περιβαλλοντική νομοθεσία (ειδικά ως προς τη MARPOL VI) η οποία προκαλεί προβλήματα με την αξιοπιστία και την απόδοση στην πρόωση και κατά τη διάρκεια των ελιγμών των πλοίων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Οι εταιρείες Airbus, Leonardo και Thales ανακοίνωσαν την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου ότι θα συνενώσουν τις δορυφορικές και διαστημικές δραστηριότητές τους, με στόχο να δημιουργήσουν…

Η σπορά των χειμερινών σιτηρών στην Ευρώπη προχωρά με ταχύτατους ρυθμούς, με κινητήριο μοχλό το ξηρότερο κλίμα και τις λιγότερες βροχοπτώσεις συγκριτικά με τα…

Με ταχύτατους ρυθμούς και γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το πρόγραμμα επέκτασης του στόλου της Royal Caribbean. Βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο όμιλος…

Υπό πίεση φαίνεται πως βρίσκονται οι πολιτείες της Δυτικής Ακτής των ΗΠΑ σε ό,τι αφορά τις προμήθειες καυσίμων, μετά την αναστάτωση που έχουν προκαλέσει…

Οι εισαγωγές σόγιας της Κίνας αντιπροσωπεύουν το 60% του παγκόσμιου εμπορίου, επισκιάζοντας όλες τις άλλες αγορές μαζί, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της ναυλομεσιτικής…

Το νησί Σαπιέντζα, στα ανοικτά της νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, και κατ’ ακρίβεια ο βυθός περιμετρικά της, αποτελεί εστία συσσώρευσης διχτυών ψαρέματος, τα οποία κανείς δεν…

Η επενδυτική εταιρεία KKR ανακοίνωσε την έναρξη λειτουργίας της Galaxy Container Solutions, μιας πλατφόρμας μίσθωσης εμπορευματοκιβωτίων, η οποία υποστηρίζεται από κεφάλαια ύψους 500 εκατ.…

Η Union Pacific ανακοίνωσε ότι αναμένει να υποβάλει τα έγγραφα για τη συγχώνευσή της με τη Norfolk Southern, αξίας $85 δισ., στις αρμόδιες ρυθμιστικές…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ