
Του Ελευθέριου Μαδεντζόγλου
Σε αναπροσαρμογή των οικονομικών προβλέψεων προέβη ο Όμιλος Maersk λόγω μεταβολών στη ναυλαγορά των containers που επηρέασαν την Maersk Line, (μέλος του Ομίλου).
Συγκεκριμένα, οι συνθήκες της αγοράς σε παγκόσμιο επίπεδο ήταν ασθενέστερες από ό, τι ο Όμιλος είχε προβλέψει με άμεσο αποτέλεσμα την επιδείνωση των εσόδων για το τρίτο τρίμηνο του 2015.
Οι αρχικές προσδοκίες, προέβλεπαν για το τρίτο τρίμηνο σε επίπεδο Ομίλου έσοδα 778 εκ $ τα οποία τελικά διαμορφώθηκαν 662 εκ $.
Ως αποτέλεσμα ο Όμιλος επαναπροσδιορίζει τα έσοδα στόχο για το 2015 από 4 δις δολάρια ΗΠΑ (με συνεισφορά 2,2 δις δολάρια ΗΠΑ από την Maersk Line), σε 3,4 δις δολάρια ΗΠΑ (με συνεισφορά από την Maersk Line 1,6 δις δολάρια ΗΠΑ).
Όσον αφορά τον Όμιλο γενικότερα, θετική πορεία παρουσιάζει η Maersk Drilling με βελτιωμένα οικονομικά αποτελέσματα και συνεισφορά στο συνολικό αποτέλεσμα του Ομίλου έως τώρα κατά πολύ μεγαλύτερη από το 2014. Συμπληρωματικά, η APM Terminals του Ομίλου πραγματοποίησε για το πρώτο εξάμηνο του 2015 έσοδα 161 εκ δολαρίων ΗΠΑ μειωμένα κατά 27% σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2014.
Τέλος σύμφωνα με πρόσφατο δημοσίευμα ο Όμιλος ανακοίνωσε μείωση εργατικού δυναμικού για την Maersk Oil, την πετρελαϊκή μονάδα του ομίλου, κατά 12 % στο πλαίσιο στόχου για μείωση των εξόδων της μονάδας κατά 20%. Επί του συγκεκριμένου θέματος, ο διευθύνων σύμβουλος της Maersk Oil, Jacob Thomasen δήλωσε σε διεθνή πρακτορεία ειδήσεων πως οι οικονομικές πιέσεις θα συνεχιστούν και το 2016 και πρέπει η Maersk Oil να παραμείνει επικεντρωμένη στο κόστος με παράλληλη αύξηση μεριδίου αγοράς.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ