
H Sharjah Asset Management, o επενδυτικός βραχίονας της κυβέρνησης του Εμιράτου της Sharjah, ανήγγελλε την έναρξη των κατασκευή του νέου βιομηχανικού πάρκου Αl Saja’a Industrial Oasis. Το έργο θεωρείται, ένα από τα μεγαλύτερα βιομηχανικά σχέδια στην περιοχή, και αντανακλά το όραμα του Εμίρη της Σάρζα να δημιουργήσει μια ισχυρή και διαφοροποιημένη οικονομία αλλά και να ενισχύσει περαιτέρω την ανταγωνιστικότητα και την ευημερία του Εμιράτου.
Μετά το Ντουμπάι και το Αμπου Ντάμπι, το μέχρι πρόσφατα «θεοκρατικό» και πιο συντηρητικό εμιράτο των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, επενδύει στη στρατηγική του θέση και επανατοποθετεί τη χώρα στον παγκόσμιο χάρτη της βιομηχανίας και του εμπορίου.
Οι επενδύσεις της Sharjah Asset Management έως σήμερα είναι επικεντρωμένες σε πολλούς τομείς, συμπεριλαμβανομένων των οικονομικών και εμπορικών επενδύσεων, την εφοδιαστική αλυσίδα, την τεχνολογία, τα ακίνητα, τις μεταφορές, αλλά και την παραγωγή και εμπορία πετρελαίου και φυσικού αερίου.
Το νέο πάρκο αντανακλά το όραμα της κυβέρνησης της Sharjah, που επιθυμεί να δρομολογήσει πολλά έργα ανάπτυξης, με στόχο την προώθηση της βιομηχανίας, των ακινήτων αλλά και την προώθηση του εμπορικού τομέα.
Η νέα στρατηγική του Εμιράτου απαντά στην αντιμετώπιση των αυξανόμενων αναγκών των επενδυτών και των ιδιοκτητών στο Εμιράτο, αλλά και την εξυπηρέτηση της συνεχιζόμενης βιομηχανικής επενδυτικής ζήτησης.
Σε στρατηγική τοποθεσία σε κεντρική οδική αρτηρία που συνδέει το Εμιράτο με τα γειτονικά εμιράτα του Ντουμπάι του Αμπου Ντάμπι, της Φουτζέιρα και Ουμ Αλ Κουαγαίν και πολύ κοντά στο διεθνές αεροδρόμιο της Sharjah και το λιμάνι Al Hamriya η νέα Βιομηχανική περιοχή θα περιλαμβάνει 353 οικόπεδα και εκτείνεται σε πάνω από 14 εκατομμύρια τετραγωνικά πόδια.
Η Sharjah μαζί με το Αμπου Ντάμπι, τη Φουτζέιρα και το Ντουμπάι αποτελούν μαζί με ακόμα 3 εμιράτα (Ajman, Ras al-Khaimah, Umm al-Quwain) τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα με πρωτεύουσα και οικονομικό πρωταγωνιστή το Άμπου Ντάμπι αλλά επιχειρηματικό και τουριστικό κέντρο το πιο προοδευτικό Ντουμπάι.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ