Μετά τα πολύνεκρα ναυάγια μόνο νεότευκτα στην ακτοπλοΐα των Φιλιππίνων επιθυμεί η...

Μετά τα πολύνεκρα ναυάγια μόνο νεότευκτα στην ακτοπλοΐα των Φιλιππίνων επιθυμεί η Μανίλα

88
Μετά τα πολύνεκρα ναυάγια μόνο νεότευκτα στην ακτοπλοΐα των Φιλιππίνων επιθυμεί η Μανίλα

Mετά από τα θλιβερά ναυάγια στις θάλασσες των Φιλιππίνων οι κρατικές αρχές φαίνονται αποφασισμένες να συνδράμουν στην ανανέωση του γηραιού στόλου που εξυπηρετούν με τακτικές ακτοπλοϊκές συνδέσεις τα πολυάριθμα νησιά του ασιατικού κράτους.
Ο αρμόδιος κρατικός φορέας με πρόσφατη Εγκύκλιό του ανακοίνωσε τα κίνητρα που θα ισχύσουν προκειμένου να επιδοτηθούν οι εταιρείες που θα εγκαινιάσουν νεότευκτα πλοία σε γραμμές εσωτερικού.
Όλα τα πλοία που θα επιδοτηθούν θα πρέπει να είναι είτε νεότευκτα ή πολύ πρόσφατης κατασκευής και πιστοποιημένα από νηογνώμονα μέλος του IACS.
Οι επιδοτήσεις που θα δοθούν ουσιαστικά αφορούν την απαγόρευση σε άλλα πλοία να εκτελούν τη συγκεκριμένη διαδρομή ωστόσο η Philippines Interisland Shipping Association επεσήμανε ότι η συγκεκριμένη πολιτική θα εμποδίσει πλοιοκτήτες που ήδη δρομολογούν πλοία σε γραμμές στο να αναπτύξουν τις δραστηριότητες τους ή να προσθέσουν επιπλέον δρομολόγια σε συγκεκριμένες γραμμές .
Η συγκεκριμένη πολιτική σύμφωνα με νομικούς κύκλους της χώρας αντιβαίνει του Δικαίου του Ανταγωνισμού, διότι θα περιορίσει το δικαίωμα σε δρομολόγηση επιπλέον πλοίων, άρα θα περιορίσουν τον ανταγωνισμό. Επιπλέον θα υπάρξουν ειδικές φορολογίες και μειωμένα Λιμενικά Τέλη σε όσα νεότευκτα πλοία εισέλθουν στην αγορά ενώ φλέγοντα θέματα που απασχολούν τους πλοιοκτήτες όπως ο φόρος εισοδήματος ή εισαγωγής δεν θα ανατραπούν.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.