
Μετά από τον πρόσφατο αποκλεισμό του λιμανιού του Καλαί από πρώην εργαζομένους ναυτιλιακής εταιρείας, οι αρχές του μεγάλου γαλλικού λιμανιού ανακοίνωσαν ότι τα επιβατηγά πλοία προς Βρετανία αναχωρούν κανονικά , αν και με μικρές καθυστερήσεις. Οι εταιρείες P & O Ferries και DFDS Seaways που δραστηριοποιούνται στη γραμμή Ντόβερ- Καλαί ανακοίνωσαν επίσης ότι τα δρομολόγια λειτουργούν πλέον κανονικά..
Οι χιλιάδες επιβάτες στα λιμάνια του Ντόβερ και Καλαί έμειναν στην κυριολεξία παγιδευμένοι για αρκετές ώρες την Κυριακή 30/8, όταν όλες οι αναχωρήσεις από το γαλλικό λιμάνι ανεστάλησαν λόγω των κινητοποιήσεων συνδικαλιστών
Η συνδικαλιστική δράση πραγματοποιήθηκε από δυσαρεστημένα πρώην μέλη προσωπικού της εταιρείας MyFerryLink, οι οποίοι χρησιμοποίησαν σωσίβιες λέμβους ώστε να εμποδίσουν τον απόπλου των πλοίων.
Η δήμαρχος του Καλαί, Natacha Bouchart, δήλωσε μάλιστα ότι το λιμάνι βρίσκεται σε “ομηρία” στην πιο κρίσιμη μέρα του χρόνου, ως προς την επιβατική κίνηση, αφού η Δευτέρα 31 Αυγούστου είναι αργία για τους Βρετανούς και ημερομηνία μεγάλης επιστροφής τους μετά τις θερινές διακοπές.
Οι πρώην εργαζόμενοι της MyFerryLink διαμαρτύρονται για τις 600 απώλειες θέσεων εργασίας που προκλήθηκαν μετά από την πώληση του πλοίου της MyFerryLink το οποίο συνέδεε το Ντόβερ με το Καλαί..
Οι πρώην εργαζόμενοι έχουν προκαλέσει πολλές καθυστερήσεις στα συγκεκριμένα λιμάνια καθ’ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού, και ειδικά σε μέρες αιχμής. Οι κινητοποιήσεις μαζί με τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η γαλλική ακτοφυλακή ως προς το πρόβλημα των μεταναστών που επιβιβάζονται παράνομα σε λεωφορεία, πλοία και τρένα προς τη Βρετανία δημιούργησε όλο το καλοκαίρι μεγάλο χάος στο Καλαί, με σημαντικές καθυστερήσεις και ακυρώσεις σχεδόν καθημερινά.
Ο πρωθυπουργός της Γαλλίας, Manuel Valls, πρόκειται να επισκεφθεί το γαλλικό λιμάνι σήμερα Δευτέρα, για να επιθεωρήσει την κατάσταση.
Φωτο: EPA/ETIENNE LAURENT
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ