
Μετά από τον πρόσφατο αποκλεισμό του λιμανιού του Καλαί από πρώην εργαζομένους ναυτιλιακής εταιρείας, οι αρχές του μεγάλου γαλλικού λιμανιού ανακοίνωσαν ότι τα επιβατηγά πλοία προς Βρετανία αναχωρούν κανονικά , αν και με μικρές καθυστερήσεις. Οι εταιρείες P & O Ferries και DFDS Seaways που δραστηριοποιούνται στη γραμμή Ντόβερ- Καλαί ανακοίνωσαν επίσης ότι τα δρομολόγια λειτουργούν πλέον κανονικά..
Οι χιλιάδες επιβάτες στα λιμάνια του Ντόβερ και Καλαί έμειναν στην κυριολεξία παγιδευμένοι για αρκετές ώρες την Κυριακή 30/8, όταν όλες οι αναχωρήσεις από το γαλλικό λιμάνι ανεστάλησαν λόγω των κινητοποιήσεων συνδικαλιστών
Η συνδικαλιστική δράση πραγματοποιήθηκε από δυσαρεστημένα πρώην μέλη προσωπικού της εταιρείας MyFerryLink, οι οποίοι χρησιμοποίησαν σωσίβιες λέμβους ώστε να εμποδίσουν τον απόπλου των πλοίων.
Η δήμαρχος του Καλαί, Natacha Bouchart, δήλωσε μάλιστα ότι το λιμάνι βρίσκεται σε “ομηρία” στην πιο κρίσιμη μέρα του χρόνου, ως προς την επιβατική κίνηση, αφού η Δευτέρα 31 Αυγούστου είναι αργία για τους Βρετανούς και ημερομηνία μεγάλης επιστροφής τους μετά τις θερινές διακοπές.
Οι πρώην εργαζόμενοι της MyFerryLink διαμαρτύρονται για τις 600 απώλειες θέσεων εργασίας που προκλήθηκαν μετά από την πώληση του πλοίου της MyFerryLink το οποίο συνέδεε το Ντόβερ με το Καλαί..
Οι πρώην εργαζόμενοι έχουν προκαλέσει πολλές καθυστερήσεις στα συγκεκριμένα λιμάνια καθ’ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού, και ειδικά σε μέρες αιχμής. Οι κινητοποιήσεις μαζί με τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η γαλλική ακτοφυλακή ως προς το πρόβλημα των μεταναστών που επιβιβάζονται παράνομα σε λεωφορεία, πλοία και τρένα προς τη Βρετανία δημιούργησε όλο το καλοκαίρι μεγάλο χάος στο Καλαί, με σημαντικές καθυστερήσεις και ακυρώσεις σχεδόν καθημερινά.
Ο πρωθυπουργός της Γαλλίας, Manuel Valls, πρόκειται να επισκεφθεί το γαλλικό λιμάνι σήμερα Δευτέρα, για να επιθεωρήσει την κατάσταση.
Φωτο: EPA/ETIENNE LAURENT
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Στον απόηχο της συμφωνίας κατάπαυσης του πυρός στη Λωρίδα της Γάζας ανάμεσα στο Ισραήλ και τη Χαμάς, τα βλέμματα της διεθνούς ναυτιλιακής κοινότητας στρέφονται…

Ο κυκλώνας Μελίσα αναβαθμίστηκε σήμερα στη μέγιστη κατηγορία 5 στην Καραϊβική, απειλώντας την Τζαμάικα, την Αϊτή και τη Δομινικανή Δημοκρατία με καταστροφικούς ανέμους και…

Ινδικά μέσα ενημέρωσης μεταδίδουν ότι η MSC βρίσκεται ένα βήμα μακριά από τη νηολόγηση ορισμένων από τα πλοία του στόλου της στο εθνικό νηολόγιο.…

Καθώς τα «σύννεφα» υπερπροσφοράς πετρελαίου πυκνώνουν, ασκώντας καθοδικές πιέσεις στις τιμές του αργού, η Ουάσιγκτον προχωρά σε στρατηγικές κινήσεις με γνώμονα την ενεργειακή ασφάλεια…

Μια ομάδα κορυφαίων χρηματοπιστωτικών, ενεργειακών και βιομηχανικών εταιρειών ανακοίνωσε την ίδρυση της Carbon Measures, μιας νέας συμμαχίας με στόχο την προώθηση ενός πιο ακριβούς…

Στο επίκεντρο της πρόσφατης συνεδρίασης του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου βρέθηκε το θέμα της ανταγωνιστικής πράσινης μετάβασης, καθώς και η επιτακτική ανάγκη εντατικοποίησης των συλλογικών προσπαθειών…

Σε νέα εποχή εισέρχεται ο ναυπηγικός κολοσσός της Νότιας Κορέας HD Hyundai, μετά τη στρατηγική αναδιάρθρωση των θυγατρικών του. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου,…

Παρά τον εν εξελίξει εμπορικό πόλεμο ΗΠΑ-Κίνας, η ανθεκτικότητα των κινεζικών εξαγωγών αποδεικνύει πόσο απαραίτητα παραμένουν πολλά από τα προϊόντα της Κίνας, ακόμα και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ