
O ρωσικός κολοσσός ανακοίνωσε αποτελέσματα πρώτου εξαμήνου για το 2015 με θετικό πρόσημο. To πετυχημένο επιχειρηματικό μοντέλο της εταιρείας αντανακλάται στις ισχυρές επιδόσεις της, σε συνδυασμό με αναζωπύρωση της αγοράς. Ο όμιλος SCF έως τώρα απασχολεί έναν στόλο 150 πλοίων ναυλωμένων αλλά και ιδιόκτητων, συνολικής χωρητικότητας 12,8 εκατομμυρίων τόνων νεκρού βάρους .
Συγκεκριμένα η Sovcomflot σημείωσε καθαρά κέρδη της τάξης των 216 εκ. δολαρίων αυξημένα κατά 240% έναντι του πρώτου εξαμήνου του 2014, όπως επίσης αυξημένα κατά 11% έσοδα ναυλώσεων σε σχέση με το 2014. Δυο νέα LNG carriers ήρθαν να προστεθούν στον στόλο της, τα οποία είναι ναυλωμένα με μακροπρόθεσμο ορίζοντα από την Royal Dutch Shell.
Στα highlights για την Sovcomflot αξίζει να σημειωθεί το γεγονός πως στην εταιρεία απονεμήθηκε το βραβείο “Deal of the Year “ από την Marine Money για το project χρηματοδότησης δύο βελτιωμένης σχεδίασης LNG Carriers.
Η εταιρεία ολοκλήρωσε επίσης πρόγραμμα εκσυγχρονισμού ορισμένων δεξαμενόπλοιων για τη βελτίωση της αποδοτικότητας των καυσίμων των πλοίων αυτών και την περαιτέρω μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων σύμφωνα με τις διεθνείς νομοθεσίες.
Σε δήλωση του ο κ. Frank διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας τόνισε πως η εταιρεία πέτυχε πολύ σημαντικά αποτελέσματα που υπερβαίνουν τις αρχικές προβλέψεις για την περίοδο. Η Sovcomflot ήταν σε θέση να ωφεληθεί από την προβλεπόμενη αύξηση στην ναυλαγορά δεξαμενόπλοιων σε συνδυασμό με την αποτελεσματική πολιτική ναυλώσεων που βασίζεται σε in-house analytics. Κλείνοντας ο κ. Κ Frank δήλωσε αισιόδοξος για την πορεία της εταιρείας για το δεύτερο εξάμηνο, βασιζόμενος στην καλή διαπραγματευτική ικανότητα και στη θετική σχέση προσφοράς και ζήτησης στους κλάδους που απασχολείται η εταιρεία.
Να σημειώσουμε πως ο όμιλος SCF αποτελεί την μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία της Ρωσίας και είναι παγκόσμιος ηγέτης στη θαλάσσια μεταφορά υδρογονανθράκων. Η εταιρεία δραστηριοποιείται και στη συντήρηση και υποστήριξη υπεράκτιων σταθμών παραγωγής πετρελαίου και φυσικού αερίου. Ορισμένα πλοία του Ομίλου εκτελούν επίσης περίπλοκες εργασίες ρυμούλκησης και γεωφυσικών εργασιών έρευνας σε υπεράκτια κοιτάσματα πετρελαίου και φυσικού αερίου
του Ελευθέριου Μαδεντζόγλου
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ