
O ρωσικός κολοσσός ανακοίνωσε αποτελέσματα πρώτου εξαμήνου για το 2015 με θετικό πρόσημο. To πετυχημένο επιχειρηματικό μοντέλο της εταιρείας αντανακλάται στις ισχυρές επιδόσεις της, σε συνδυασμό με αναζωπύρωση της αγοράς. Ο όμιλος SCF έως τώρα απασχολεί έναν στόλο 150 πλοίων ναυλωμένων αλλά και ιδιόκτητων, συνολικής χωρητικότητας 12,8 εκατομμυρίων τόνων νεκρού βάρους .
Συγκεκριμένα η Sovcomflot σημείωσε καθαρά κέρδη της τάξης των 216 εκ. δολαρίων αυξημένα κατά 240% έναντι του πρώτου εξαμήνου του 2014, όπως επίσης αυξημένα κατά 11% έσοδα ναυλώσεων σε σχέση με το 2014. Δυο νέα LNG carriers ήρθαν να προστεθούν στον στόλο της, τα οποία είναι ναυλωμένα με μακροπρόθεσμο ορίζοντα από την Royal Dutch Shell.
Στα highlights για την Sovcomflot αξίζει να σημειωθεί το γεγονός πως στην εταιρεία απονεμήθηκε το βραβείο “Deal of the Year “ από την Marine Money για το project χρηματοδότησης δύο βελτιωμένης σχεδίασης LNG Carriers.
Η εταιρεία ολοκλήρωσε επίσης πρόγραμμα εκσυγχρονισμού ορισμένων δεξαμενόπλοιων για τη βελτίωση της αποδοτικότητας των καυσίμων των πλοίων αυτών και την περαιτέρω μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων σύμφωνα με τις διεθνείς νομοθεσίες.
Σε δήλωση του ο κ. Frank διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας τόνισε πως η εταιρεία πέτυχε πολύ σημαντικά αποτελέσματα που υπερβαίνουν τις αρχικές προβλέψεις για την περίοδο. Η Sovcomflot ήταν σε θέση να ωφεληθεί από την προβλεπόμενη αύξηση στην ναυλαγορά δεξαμενόπλοιων σε συνδυασμό με την αποτελεσματική πολιτική ναυλώσεων που βασίζεται σε in-house analytics. Κλείνοντας ο κ. Κ Frank δήλωσε αισιόδοξος για την πορεία της εταιρείας για το δεύτερο εξάμηνο, βασιζόμενος στην καλή διαπραγματευτική ικανότητα και στη θετική σχέση προσφοράς και ζήτησης στους κλάδους που απασχολείται η εταιρεία.
Να σημειώσουμε πως ο όμιλος SCF αποτελεί την μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία της Ρωσίας και είναι παγκόσμιος ηγέτης στη θαλάσσια μεταφορά υδρογονανθράκων. Η εταιρεία δραστηριοποιείται και στη συντήρηση και υποστήριξη υπεράκτιων σταθμών παραγωγής πετρελαίου και φυσικού αερίου. Ορισμένα πλοία του Ομίλου εκτελούν επίσης περίπλοκες εργασίες ρυμούλκησης και γεωφυσικών εργασιών έρευνας σε υπεράκτια κοιτάσματα πετρελαίου και φυσικού αερίου
του Ελευθέριου Μαδεντζόγλου
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…

Οι τουρκικές αρχές μελετούν τον καταγραφέα ήχου και το μαύρο κουτί του αεροσκάφους τύπου Falcon 50, που συνετρίβη χθες βράδυ νότια της Άγκυρας με…

Δεκατρία έργα χαλκού της Χιλής αξίας $14,8 δισ. αναμένεται να επιτύχουν σημαντικά ορόσημα το 2026, καθώς οι τιμές αυξάνονται λόγω των ανησυχιών για παγκόσμια…

Η πρόσφατη πολιτική επικύρωση από το περιφερειακό συμβούλιο της Niigata για την επαναλειτουργία του πυρηνικού σταθμού Kashiwazaki-Kariwa συνιστά μια τομή για την ενεργειακή στρατηγική…

Οι συμβατικές αγορές ναυτιλιακών καυσίμων για πλοία θα αντιμετωπίσουν περιορισμένη αύξηση της ζήτησης το 2026, σε ένα σενάριο που χαρακτηρίζεται από επιβράδυνση της κατανάλωσης…

Το 2025 εξελίχθηκε σε έτος ισχυρών επιδόσεων για τη ναυλαγορά ξηρού χύδην φορτίου συνολικά, ωστόσο ο τομέας των Panamaxes κινήθηκε σε σαφώς χαμηλότερα επίπεδα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ