
Η StealthGas στις 27 Αυγούστου 2015, ανακοίνωσε αποτελέσματα για το β΄ τρίμηνο του 2015 προς ενημέρωση του επενδυτικού κοινού. Συγκεκριμένα στην εταιρεία παραδόθηκαν 5 νεότευκτα eco LPG Carriers συνολικής χωρητικότητας· 25700 cbm από ναυπηγεία της Ιαπωνίας και της Κορέας.
Η εταιρεία είχε έσοδα ναυλώσεων υψηλότερα κατά 0,5% ή 1,69 εκ. σε σχέση με το· β’ τρίμηνο του 2014.
Μικρές μεταβολές υπήρξαν στα έξοδα ταξιδιών λόγω αυξομειώσεων των bunkering costs και λόγω επέκτασης στόλου, χωρίς ανησυχητικές μεταβολές.
Συνολικά για το β’ τρίμηνο 2015 καταγράφει απώλειες 1.3, ενώ εξαμηνιαία παρουσιάζει κέρδη της τάξεως των 4,6 εκ. Μειωμένο χαρακτηρίζεται σε σχέση με το α’ εξάμηνο του 2014, γεγονός που οφείλεται σε αυξημένα έξοδα διαχείρισης, έξοδα λόγω δραστηριότητας 11 πλοίων στην spot αγορά και λόγω εξόδων που προκύπτουν από την πρόσφατη επέκταση του στόλου. Επιπροσθέτως διασφάλισε έσοδα 230 εκ. από ναυλώσεις 1,2,3 μηνών έως και τριετή ναύλωση γυμνού πλοίου με ορίζοντα το 2019 σε ευρωπαϊκή εταιρεία.
Η αξία της μετοχής κυμαίνεται στα 4,5$ καταγράφοντας πτώση 35% από τα μέσα Ιούνη με ανοδική τάση μετά τα μέσα του Αυγούστου.
Σαφώς η διαχρονική παρουσία της εταιρείας, σε συνδυασμό με την επεκτατική πορεία της χώρο της μεταφοράς LPG, την κάνουν να αποτελεί ακόμη μια ασφαλή επενδυτική επιλογή. Μην ξεχνάμε άλλωστε την πρόσφατη τοποθέτηση 33 εκ. τον περασμένο χρόνο έναντι μεριδίου 10%, από τον πολυεκατομμυριούχο της ομώνυμης εταιρείας M. Dell. Σε δήλωση του ο κ. Χ. Βαφειάς τόνισε πως το δεύτερο τρίμηνο του 2015 ήταν ιδιαίτερα δύσκολο δεδομένης της συνολικής κατάστασης σε ένα γενικά αδύναμο μακροοικονομικό περιβάλλον. Συμπληρωματικά, δήλωσε πως η εταιρεία βρίσκεται σε μια φάση ανάπτυξης στόλου πρωτοφανούς για τα μέχρι τώρα δεδομένα της. Σε συνδυασμό με την υψηλή της ρευστότητα ο κ. Βαφειάς δήλωσε ότι η εταιρεία θα καταφέρει εκ νέου να ξεπεράσει οποιοδήποτε επερχόμενο κίνδυνο.
Toυ Ελευθέριου Μαδεντζόγλου
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Ο Ντ. Τραμπ διατάσσει «πλήρη και απόλυτο αποκλεισμό» των δεξαμενόπλοιων που κινούνται προς και από τη Βενεζουέλα. Ο Ντόναλντ Τραμπ διεμήνυσε χθες Τρίτη ότι…

Σε μια σημαντική κίνηση ανανέωσης του στόλου της, η Hapag-Lloyd υπέγραψε συμβόλαιο με τα κινεζικά ναυπηγεία CIMC Raffles για τη ναυπήγηση οκτώ νέων πλοίων…

Η τεχνολογία των ηλεκτροχημικών κυψελών καυσίμου υδρογόνου μεγάλης ισχύος εξελίσσεται σε καθοριστικό μοχλό του πράσινου μετασχηματισμού της ναυτιλίας, επιτρέποντας εγκαταστάσεις επιπέδου μεγαβάτ σε ποντοπόρα…

Αλλαγή σκυτάλης στην ηγεσία της European Shipowners | ECSA, καθώς ο Mikki Koskinen από τη Φινλανδία εξελέγη νέος Πρόεδρος, με τον Νικόλα Βενιάμη να…

Σημαντικές αλλαγές στο μείγμα των φορτίων που μεταφέρουν τα Capesize καταγράφονται τα τελευταία χρόνια. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Drewry, ενώ οι όγκοι φορτίων που…

Την υπογραφή σύμβασης προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, διάρκειας 21 ετών, με την Google ανακοίνωσε η TotalEnergies, δεσμευόμενη για την παροχή ενός TWh ανανεώσιμης ενέργειας προς…

Η τεχνολογία πλήρους ηλεκτροκίνησης πλοίων, βασισμένη σε συστήματα αποθήκευσης ενέργειας μεγάλης κλίμακας και ηλεκτρική πρόωση υψηλής ισχύος, πέρασε σε νέα ιστορική φάση στις 14…

Την πρώτη ετήσια πτώση από το 2020 καταγράφουν οι παγκόσμιες διά θαλάσσης αποστολές θερμικού άνθρακα, με τον συνολικό όγκο να διαμορφώνεται στους 945 εκατ.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ