
Η StealthGas στις 27 Αυγούστου 2015, ανακοίνωσε αποτελέσματα για το β΄ τρίμηνο του 2015 προς ενημέρωση του επενδυτικού κοινού. Συγκεκριμένα στην εταιρεία παραδόθηκαν 5 νεότευκτα eco LPG Carriers συνολικής χωρητικότητας· 25700 cbm από ναυπηγεία της Ιαπωνίας και της Κορέας.
Η εταιρεία είχε έσοδα ναυλώσεων υψηλότερα κατά 0,5% ή 1,69 εκ. σε σχέση με το· β’ τρίμηνο του 2014.
Μικρές μεταβολές υπήρξαν στα έξοδα ταξιδιών λόγω αυξομειώσεων των bunkering costs και λόγω επέκτασης στόλου, χωρίς ανησυχητικές μεταβολές.
Συνολικά για το β’ τρίμηνο 2015 καταγράφει απώλειες 1.3, ενώ εξαμηνιαία παρουσιάζει κέρδη της τάξεως των 4,6 εκ. Μειωμένο χαρακτηρίζεται σε σχέση με το α’ εξάμηνο του 2014, γεγονός που οφείλεται σε αυξημένα έξοδα διαχείρισης, έξοδα λόγω δραστηριότητας 11 πλοίων στην spot αγορά και λόγω εξόδων που προκύπτουν από την πρόσφατη επέκταση του στόλου. Επιπροσθέτως διασφάλισε έσοδα 230 εκ. από ναυλώσεις 1,2,3 μηνών έως και τριετή ναύλωση γυμνού πλοίου με ορίζοντα το 2019 σε ευρωπαϊκή εταιρεία.
Η αξία της μετοχής κυμαίνεται στα 4,5$ καταγράφοντας πτώση 35% από τα μέσα Ιούνη με ανοδική τάση μετά τα μέσα του Αυγούστου.
Σαφώς η διαχρονική παρουσία της εταιρείας, σε συνδυασμό με την επεκτατική πορεία της χώρο της μεταφοράς LPG, την κάνουν να αποτελεί ακόμη μια ασφαλή επενδυτική επιλογή. Μην ξεχνάμε άλλωστε την πρόσφατη τοποθέτηση 33 εκ. τον περασμένο χρόνο έναντι μεριδίου 10%, από τον πολυεκατομμυριούχο της ομώνυμης εταιρείας M. Dell. Σε δήλωση του ο κ. Χ. Βαφειάς τόνισε πως το δεύτερο τρίμηνο του 2015 ήταν ιδιαίτερα δύσκολο δεδομένης της συνολικής κατάστασης σε ένα γενικά αδύναμο μακροοικονομικό περιβάλλον. Συμπληρωματικά, δήλωσε πως η εταιρεία βρίσκεται σε μια φάση ανάπτυξης στόλου πρωτοφανούς για τα μέχρι τώρα δεδομένα της. Σε συνδυασμό με την υψηλή της ρευστότητα ο κ. Βαφειάς δήλωσε ότι η εταιρεία θα καταφέρει εκ νέου να ξεπεράσει οποιοδήποτε επερχόμενο κίνδυνο.
Toυ Ελευθέριου Μαδεντζόγλου
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ο στόλος της εταιρείας Golden Star Ferries της οικογένειας Στεφάνου, ενισχύθηκε πρόσφατα με ένα ακόμη πλοίο, το οποίο και ολοκλήρωσε το παρθενικό του ταξίδι.…
Η τεχνολογία των ημιβυθιζόμενων γερανοφόρων σκαφών (SSCV) αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη σημασία στα μεγάλα υπεράκτια έργα. Αυτό οφείλεται στο ότι συνδυάζει προηγμένες δυνατότητες ανύψωσης…
Η ανάπτυξη μιας νέας γενιάς υποδομών για τον ανεφοδιασμό πλοίων με καθαρή αμμωνία παίρνει σάρκα και οστά στα λιμάνια του Ρότερνταμ και του Βελγίου,…
Έπειτα από μία παρατεταμένη περίοδο κατακόρυφης πτώσης των ναύλων των containerships, η ναυλαγορά εμφάνισε σημάδια ζωής την τελευταία εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο δείκτης World Container…
Ασταμάτητη είναι η πίεση της ΗΠΑ κατά του νέου ρυθμιστικού πλαισίου του IMO, Net-Zero Framework, η ψήφιση του οποίου βρίσκεται στο τελικό στάδιο, με…
Ένα υπηρεσιακό σκάφος που μετέφερε μέλη του πληρώματος για να επιβιβαστούν σε δεξαμενόπλοιο ανατράπηκε στα ανοιχτά της Μοζαμβίκης στις 16 Οκτωβρίου. Σύμφωνα με πληροφορίες,…
Η Επιτροπή Ανταγωνισμού δημοσίευσε την Ενδιάμεση Έκθεση επί της Κλαδικής Έρευνας στην Ακτοπλοΐα, η οποία ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2025. Η Ενδιάμεση Έκθεση παρουσιάζει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ