
Η StealthGas στις 27 Αυγούστου 2015, ανακοίνωσε αποτελέσματα για το β΄ τρίμηνο του 2015 προς ενημέρωση του επενδυτικού κοινού. Συγκεκριμένα στην εταιρεία παραδόθηκαν 5 νεότευκτα eco LPG Carriers συνολικής χωρητικότητας· 25700 cbm από ναυπηγεία της Ιαπωνίας και της Κορέας.
Η εταιρεία είχε έσοδα ναυλώσεων υψηλότερα κατά 0,5% ή 1,69 εκ. σε σχέση με το· β’ τρίμηνο του 2014.
Μικρές μεταβολές υπήρξαν στα έξοδα ταξιδιών λόγω αυξομειώσεων των bunkering costs και λόγω επέκτασης στόλου, χωρίς ανησυχητικές μεταβολές.
Συνολικά για το β’ τρίμηνο 2015 καταγράφει απώλειες 1.3, ενώ εξαμηνιαία παρουσιάζει κέρδη της τάξεως των 4,6 εκ. Μειωμένο χαρακτηρίζεται σε σχέση με το α’ εξάμηνο του 2014, γεγονός που οφείλεται σε αυξημένα έξοδα διαχείρισης, έξοδα λόγω δραστηριότητας 11 πλοίων στην spot αγορά και λόγω εξόδων που προκύπτουν από την πρόσφατη επέκταση του στόλου. Επιπροσθέτως διασφάλισε έσοδα 230 εκ. από ναυλώσεις 1,2,3 μηνών έως και τριετή ναύλωση γυμνού πλοίου με ορίζοντα το 2019 σε ευρωπαϊκή εταιρεία.
Η αξία της μετοχής κυμαίνεται στα 4,5$ καταγράφοντας πτώση 35% από τα μέσα Ιούνη με ανοδική τάση μετά τα μέσα του Αυγούστου.
Σαφώς η διαχρονική παρουσία της εταιρείας, σε συνδυασμό με την επεκτατική πορεία της χώρο της μεταφοράς LPG, την κάνουν να αποτελεί ακόμη μια ασφαλή επενδυτική επιλογή. Μην ξεχνάμε άλλωστε την πρόσφατη τοποθέτηση 33 εκ. τον περασμένο χρόνο έναντι μεριδίου 10%, από τον πολυεκατομμυριούχο της ομώνυμης εταιρείας M. Dell. Σε δήλωση του ο κ. Χ. Βαφειάς τόνισε πως το δεύτερο τρίμηνο του 2015 ήταν ιδιαίτερα δύσκολο δεδομένης της συνολικής κατάστασης σε ένα γενικά αδύναμο μακροοικονομικό περιβάλλον. Συμπληρωματικά, δήλωσε πως η εταιρεία βρίσκεται σε μια φάση ανάπτυξης στόλου πρωτοφανούς για τα μέχρι τώρα δεδομένα της. Σε συνδυασμό με την υψηλή της ρευστότητα ο κ. Βαφειάς δήλωσε ότι η εταιρεία θα καταφέρει εκ νέου να ξεπεράσει οποιοδήποτε επερχόμενο κίνδυνο.
Toυ Ελευθέριου Μαδεντζόγλου
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ