
Ο υπουργός μεταφορών της Σιγκαπούρης Lui Tuck Yew ανακοίνωσε την αμετάκλητη απόφασή του να αποχωρήσει από την πολιτική σκηνή της χώρας και να μην συμμετέχει στις προσεχείς εθνικές εκλογές της χώρας. Ο υπουργός Μεταφορών, ο οποίος διατελούσε και αναπληρωτής υπουργός Άμυνας, υπήρξε εξαιρετικά δημοφιλής στη διεθνή ναυτιλιακή σκηνή. Στα 4 χρόνια της θητεία του προώθησε την λιλιπούτεια νήσο σε διεθνή μητρόπολη της ναυτιλίας ακολουθώντας φιλελεύθερες πολιτικές που μείωναν τον κρατικό παρεμβατισμό ενώ καθιστούσαν τη νήσο φορολογικό παράδεισο για διαχειρίστριες και πλοιοκτήτριες εταιρείες. ¨Ένθερμος υποστηρικτής των ιδιωτικών επενδύσεων σε όλους τους κλάδους των μεταφορών ο υπουργός’ πλήρωσε’ το κόστος των ιδιωτικοποιήσεων στα μέσα μαζικής μεταφοράς. Ο υπουργός έλαβε το ρίσκο της ‘ελευθεροποίησης’ της αγοράς σε όλους τους κλάδους των μαζικών μεταφορών της χώρας του λαμβάνοντας τη δυσφορία από πολίτες που δυσανασχετούσαν τόσο για την αύξηση των κομίστρων όσο και για τους έντονους ψιθύρους που αφορούσαν θέματα διαφθοράς και ολογοπωλιακών πρακτικών στα λιμάνια και στις χερσαίες μεταφορές της πόλης- κράτους.
Ο υπουργός είχε διατελέσει αρχηγός του Πολεμικού Ναυτικού της χώρας και φημιζόταν για την αυστηρή πειθαρχία αλλά και το δυναμισμό του ενώ ανέλαβε ένα χαρτοφυλάκιο που ελάχιστοι πολιτικοί επιθυμούσαν να παραλάβουν από τον πρωθυπουργό. Τα θέματα δημοσιών μεταφορών της Σιγκαπούρης αλλά και η θέση της νήσου στο διεθνή χάρτη της ναυτιλιακής και αεροπορικής σκηνής απαιτούσαν όχι μόνο αυξημένα κρατικά κονδύλια αλλά και λεπτούς χειρισμούς. Σύμφωνα με τοπικά και διεθνή πρακτορεία τα αυξανόμενα προβλήματα στα μέσα μαζικής μεταφοράς της νήσου και η ανεξέλεγκτη κατάσταση στο λαθρεμπόριο και στην πειρατεία στις γύρω περιοχές κόστισαν ακριβά στο πολιτικό μέλλον του ριψοκίνδυνου πολιτικού.
ΦΩΤΟ: EPA/STEPHEN MORRISON
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ