
Σύμφωνα με δημοσιεύματα στο διεθνή τύπο η εταιρεία της Ταϊβάν Evergreen Group, μητρική εταιρεία της Evergreen Line, υπέγραψε μια συμφωνία με την CSBC Corporation για την κατασκευή δέκα πλοίων feeder (2.800 TEU).
H Evergreen δεν αποκάλυψε την αξία της σύμβασης, αλλά πιθανολογείται από αναλυτές ότι το κόστος θα ξεπεράσει τα 400 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ.
Το πρώτο πλοίο έχει προγραμματιστεί να παραδοθεί κατά τη διάρκεια του δεύτερου εξαμήνου του 2017, ενώ η ολοκλήρωση των νέων παραλαβών θα ολοκληρωθεί κατά το πρώτο εξάμηνο του 2018. Τα feeders σχεδιάζεται να πλέουν εντός της Ασίας, σε τακτικές γραμμές στην Άπω Ανατολή και στην Αυστραλία.
Τα 10 containers θα έχουν 211 μέτρα μήκος, 32,8 μέτρα πλάτος και βύθισμα 10 μέτρων. Τα πλοία έχουν σχεδιασθεί για να εξυπηρετούν όχι μόνο τα μεγάλα λιμάνια στις ενδο-ασιατικές συναλλαγές αλλά και στα πιο ‘ρηχά’ λιμάνια της Άπω Ανατολής που πλέον διαδραματίζουν αυξανόμενο ενδιαφέρον για το εμπόριο εντός της Ασίας.
Είναι γεγονός ότι η νέα οικονομική τάξη πραγμάτων και οι εμπορικές συμμαχίες και ελευθερίες που θα αναπτυχθούν εντός των χωρών της ASEAN (Αυστραλία, Νέα Ζηλανδία Κίνα, Ινδία, Ιαπωνία, Νότια Κορέα) θα επιφέρουν μια σημαντική ανάπτυξη των μεταφερόμενων φορτίων στη συγκεκριμένη γεωγραφική περιφέρεια. Αυτή ακριβώς το νέο ρεύμα για τις θαλάσσιες μεταφορές που θα δημιουργηθεί στη συγκεκριμένη αγορά προσπαθεί τάχιστα να εκμεταλλευτεί και να καλύψει ο Όμιλος Evergreen.
ΦΩΤΟ: EPA PHOTO/MITSUBISHI HEAVY INDUSTRIES/files
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ολοκληρώθηκαν την Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2025 οι αρχαιρεσίες της Ένωσης Μαρινών Ελλάδας με την εκλογή των 7 μελών στο Διοικητικό της Συμβούλιο. Αναλυτικά η…
Μια νέα τεχνολογική δοκιμή καυσίμου συνδυάζει για πρώτη φορά αιθανόλη, μεθανόλη και ναυτιλιακό ντίζελ (bunker) σε δίχρονες μηχανές μεγαλης κλιμακας. Η καινοτόμος αυτή προσπάθεια,…
Η υιοθέτηση μιας ενεργειακά διασυνδεδεμένης αρχιτεκτονικής υπόσχεται να μειώσει δραστικά τις εκπομπές και να επαναπροσδιορίσει την αποδοτικότητα των πλοίων. Ο συνδυασμός αυτός αφορά τεχνολογίες…
Ένα ακόμη σημαντικό ορόσημο για την επέκταση του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Atlas Maritime, με επικεφαλής τον κ. Λέοντα Πατίτσα, στο πλαίσιο της…
Καθώς η παγκόσμια ζήτηση για εισαγωγές LNG αυξάνεται με γεωμετρική πρόοδο, οι εξαγωγείς της Βόρειας Αμερικής φαίνονται αποφασισμένοι να συνεχίσουν με το πόδι στο…
Το Τμήμα Κρουαζιέρας του Ομίλου MSC πέτυχε ένα επίτευγμα στο ταξίδι του προς την απανθρακοποίηση, καθώς δύο από τα πλοία του – το «MSC…
Οι επενδύσεις στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας επέτρεψαν στα κράτη που εισάγουν ορυκτά καύσιμα να εξοικονομήσουν περίπου $1,3 τρισ. από το 2010, σύμφωνα με νέα…
Ένα ακόμα ορόσημο στην αναπτυξιακή της πορεία σημείωσε πρόσφατα η ExxonMobil, πραγματοποιώντας ένα σημαντικό βήμα για τη διεθνή επέκταση της αμερικανικής εταιρείας (και) στα……
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ