
Oι ομοσπονδιακές αρχές ασφαλείας των πτήσεων της ΗΠΑ (ΝΤSB) δήλωσαν την Τρίτη 25 Ιουλίου ότι η συντριβή του διαστημοπλοίου Virgin Galactic το 2014 προκλήθηκε τελικά από μια άστοχη ενέργεια του συγκυβερνήτη. Οι ερευνητές έκριναν ότι η αεροναυπηγική εταιρεία που παρέδωσε το διαστημόπλοιο δεν είχε προνοήσει για ειδικές δικλίδες ασφάλειας στο σύστημα ώστε να ξεπεραστεί το σφάλμα του συγκυβερνήτη.
Το διαστημόπλοιο μετά το λάθος του συγκυβερνήτη ενώ προσέγγιζε τη γη, έσπασε στην κυριολεξία πάνω από την έρημο Mojave κατά τη διάρκεια δοκιμαστικής πτήσης. Το ατύχημα σκότωσε το συγκυβερνήτη ενώ τραυματίστηκε σοβαρά ο κυβερνήτης
«Πολλά από τα θέματα ασφάλειας που παρουσιάζονται ως πιθανές αιτίες της καταστροφής δεν προέκυψαν από την καινοτομία της δοκιμαστικής πτήσης εκτόξευσης, αλλά κυρίως από τον ανθρώπινο παράγοντα και τα πιθανά ανθρώπινα λάθη που ήταν ήδη γνωστά σε άλλα μέσα μεταφορών», δήλωσε εκπρόσωπος της ΝΤSB
Η Virgin Galactic πάντως παραμένει απτόητη και έχει προχωρήσει εκ νέου με τα σχέδιά της για διαστημικές- τουριστικές πτήσεις ενώ χτίζει ήδη ένα άλλο σκάφος.
Στελέχη της εταιρείας του Richard Branson έχουν δηλώσει τους τελευταίους μήνες ότι η δέσμευσή της Virgin Galactic για κατασκευή και δρομολόγηση ενός νέου διαστημικού σκάφος δεν έχει ματαιωθεί παρά την συντριβή. Ίδιες πηγές τονίζουν ότι η εταιρεία θα επαναλάβει τις δοκιμαστικές πτήσεις εντός του τρέχοντος έτους. Η εταιρεία οραματίζεται πτήσεις που θα ταξιδεύουν με έξι επιβάτες πάνω από τη Γη προσφέροντας μια μοναδική εμπειρία. Οι πτήσεις θα εκτελούνται πολύ πάνω από τη γραμμή Kármán (Kármán line), η οποία βρίσκεται σε ύψος 100 χιλιόμετρα / 62 μίλια και θεωρείται το ‘όριο’ μεταξύ της ατμόσφαιρας της Γης και του διαστήματος. Σε αυτό το υψόμετρο η ατμόσφαιρα είναι εξαιρετικά αραιή και οι ταχύτητες που πρέπει να αναπτυχθούν απαιτούν ιδιαίτερη σχεδίαση και τεχνολογική ακρίβεια.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Σανάε Τακαΐτσι, μια συντηρητική πολιτικός με εθνικιστικές απόψεις, επικεφαλής του κυβερνώντος ιαπωνικού Φιλελεύθερου Δημοκρατικού Κόμματος, κέρδισε σήμερα, Τρίτη 21 Οκτωβρίου, την ψήφο της…
Για πρώτη φορά μετά τον Νοέμβριο του 2018, η Κίνα δεν εισήγαγε κανένα φορτίο σόγιας από τις ΗΠΑ τον Σεπτέμβριο, την ίδια ώρα που…
Με την αβεβαιότητα να αποτελεί το νέο status quo του διεθνούς εμπορίου και της παγκόσμιας ναυτιλίας, η δραστηριότητα των πλοιοκτητών στη δευτερογενή αγορά bulk…
Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών μεταβολών, πρόσφατη έκθεση του Διεθνούς Οργανισμού Ενέργειας (IEA) σκιαγραφεί τις τελευταίες τάσεις στην παγκόσμια αγορά πετρελαίου. Ειδικότερα, σύμφωνα…
Νέες αναταράξεις προμηνύονται για τις εισαγωγές αργού και τα διυλιστήρια της Κίνας, μετά την επιβολή αμερικανικών κυρώσεων σε έναν από τους πιο κρίσιμους τερματικούς…
Η Ευρωπαϊκή Ένωση, μέσω του διπλωματικού σώματός της, της Ευρωπαϊκής Υπηρεσίας Εξωτερικής Δράσης (ΕΥΕΔ), καλεί τα κράτη-μέλη να υποστηρίξουν μια δήλωση που θα επιτρέπει…
Τα πλοία εναλλακτικών καυσίμων συνιστούν μια πρωτοποριακή ‒πλην αβέβαιη κατά πολλούς‒ λύση για την «καθαρή» ενεργειακή μετάβαση της ναυτιλιακής βιομηχανίας, και ιδιαίτερα στη ναυτιλία…
Ένα ακόμη αεροσκάφος εντάχθηκε στόλο της Olympic Air, σύμφωνα με ανάρτηση της τελευταίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ειδικότερα, η AEGEAN Airlines, μέσω της θυγατρικής…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ