
H ΙΝΤΕRTANKO σε επιστολή της προς τον Γενικό Διευθυντή του Ομίλου NNPC, αντέδρασε έντονα για τη δημοσιοποίηση της ‘μαύρης λίστας’ που συμπεριλαμβάνει 113 δεξαμενόπλοια στα οποία απαγορεύεται οποιαδήποτε εμπορική δραστηριότητα στα χωρικά ύδατα της χώρας. Στην επιστολή του ο Σύμβουλος του εφοπλιστικού φορέα εκπροσώπησης των ανεξαρτήτων δεξαμενοπλοίων, κ. Michael White , ανέφερε ότι οι απαγορεύσεις αυτές θα πρέπει να αρθούν αμέσως μέχρι να κοινοποιηθούν στους ιδιοκτήτες ή και διαχειριστές οι λόγοι και τα αποδεικτικά στοιχεία για τους οποίους εκδόθηκε η απαγόρευση αλλά και μέχρι το χρονικό σημείο όπου ο ιδιοκτήτης ή ο διαχειριστής θα έχει την ευκαιρία να απαντήσει στις αρμόδιες αρχές.
Η Intertanko δημοσιοποίησε επίσης τη δυσαρέστησή της ως προς τη μη έγκαιρη και πλήρως αποσαφηνισμένη πολιτική που η NNPC και η κυβέρνηση της Νιγηρίας εφαρμόζουν ως προς το θέμα των απαγορεύσεων αλλά και για τις απαιτήσεις που οι κρατικές αρχές θέλουν να εφαρμόσουν αφού πολλά από τα απαγορευμένα’ δεξαμενόπλοια δεν έχουν καταπλεύσει για πολλά χρόνια στη Νιγηρία. Σε αυστηρή γλώσσα η επιστολή της INTERTANKO αναφέρει ότι τόσο ιδιοκτήτες όσο και διαχειριστές είναι δύσκολο να καταλάβουν τις απαιτήσεις που έχουν παραβιαστεί.
Η απόφαση της κρατικής NNPCη οποία κοινοποιήθηκε αιφνίδια στους λιμένες της χώρας την προηγούμενη εβδομάδα έχει θορυβήσει τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Εκπρόσωποι τόσο διαχειριστριών εταιρειών, των Clubs αλλά και έγκριτων νομικών συμβούλων μιλούν για προχειρότητα και βιασύνη εκ μέρους των νιγηριανών αρχών αλλά και ακατανόητη σκοπιμότητα εκ μέρους της κυβέρνησης στην Αμπούτζα.
Φωτο: EPA/STR
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ