
Σύμφωνα με το τουρκικό ειδησεογραφικό πρακτορεία Αnadolu στις 16 Ιουλίου ο υπουργός Ενέργειας της Τουρκίας δήλωσε ότι η χώρα του θα μπορούσε να λάβει $ 100 εκατομμύρια από την Ελλάδα μετά από πρόσφατη διαιτητική απόφαση του International Court of Arbitration στο Παρίσι.
Συγκεκριμένα οι διαιτητές αποφάνθηκαν υπέρ της Άγκυρας αναφορικά με διαφορές που προέκυψαν σε θέματα εκμετάλλευσης και μεταφοράς φυσικού αερίου μεταξύ της κρατικής εταιρείας που διαχειρίζεται τους αγωγούς της Τουρκίας BOTAS και της ελληνικής εταιρείας φυσικού αερίου ΔΕΠΑ.
Πριν από τέσσερα χρόνια, η ΔΕΠΑ είχε συμφωνήσει για τη διατύπωση ενός σχεδίου για την αποπληρωμή της αποζημίωσης αλλά οι συνθήκες της χώρας δεν επέτρεψαν την ομαλή ολοκλήρωσή του. Ωστόσο, αξιωματούχοι της BOTAS παρέπεμψαν τη διαφορά στο διαιτητικό δικαστήριο του Παρισιού, όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Ενέργειας της Τουρκίας Τανέρ Γιλντίζ, στους δημοσιογράφους στην πόλη Kayseri, κεντρική Τουρκία πριν λίγες μέρες.
«Παρά το γεγονός ότι λυπούμαστε για την Ελλάδα και τις συνθήκες που η χώρα αντιμετωπίζει σήμερα, ωστόσο πρέπει να δοθεί προτεραιότητα στους πολίτες μας και τις ανάγκες τους», δήλωσε ο υπουργός Γιλντίζ, προσθέτοντας ότι θα διαπραγματευτεί με τους Έλληνες αξιωματούχους για να υπολογίσει το ποσό, το οποίο η Ελλάδα θα πληρώσει στην Τουρκία.
Φωτο: ΕPA, KERIM OKTEN
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Στρατηγικές αμερικανικές επενδύσεις σε ελληνικά λιμάνια και ναυπηγεία δρομολογούνται, μέσα από τις επαφές της Αθήνας με την Ουάσινγκτον, όπως προανήγγειλε ο Υπουργός Ναυτιλίας και…

H Ετήσια Γενική Συνέλευση και οι Εξαμηνιαίες Συνεδριάσεις της INTERCARGO έλαβαν χώρα στην Αθήνα μεταξύ 3 και 4 Νοεμβρίου, σηματοδοτώντας τη διαρκή ανάπτυξη και…

Η τουρκική ναυπηγική βιομηχανία περνά μία από τις πιο δύσκολες καμπές των τελευταίων ετών. Πίσω από τη βιτρίνα των φιλόδοξων αμυντικών προγραμμάτων και την…

Η QatarEnergy συνεχίζει να ενισχύει τη διεθνή παρουσία της, εστιάζοντας στρατηγικά στην αναπτυσσόμενη αγορά ενέργειας της Ινδίας. Πρόσφατα, μάλιστα, ο καταριανός κολοσσός εξασφάλισε ένα…

Η Saronic Ferries, μία εταιρεία με ισχυρή και εδραιωμένη παρουσία στον Σαρονικό Κόλπο επί δεκαετίες, καλωσορίζει το νεότερο απόκτημα του στόλου της, το πορθμείο…

Οι δυτικές κυρώσεις κατά της Ρωσίας και του Ιράν οδηγούν τον όγκο πετρελαίου που αποθηκεύεται σε πλοία σε επίπεδα ρεκόρ, αποτρέποντας τη δημιουργία υπερπροσφοράς…

Καθώς εισερχόμαστε στην τελευταία στροφή του 2025, η Allied επιχειρεί μια ακτινογραφία του στόλου των πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου, διαπιστώνοντας ένα κύμα παραδόσεων αλλά…

Απόλυτη κυριαρχία του LNG στις παραγγελίες πλοίων εναλλακτικών καυσίμων έδειξαν τα δεδομένα της πλατφόρμας Alternative Fuel Insight (AFI) για τον μήνα Οκτώβριο. Σύμφωνα με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ