
Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες ο αναπληρωτής υπουργός Ναυτιλίας θα παραιτηθεί από τη θέση του μετά τη διαφωνία του για το γνωστό θέμα του πρόσφατου μνημονίου. Ο κ. Δρίτσας ήταν μάλλον αρνητικός προς πολλές πολιτικές που ακολουθούσε ο πρωθυπουργός και γι’ αυτό τηρούσε στάση σιγής από την αρχή της υπουργείας του. Στο εξάμηνο που ανέλαβε την ηγεσία της Ακτής Βασιλειάδη λίγες πολιτικές πρωτοβουλίες ανελήφθησαν και ελάχιστα ζητήματα ολοκληρώθηκαν. Πηγές των “ΝΧ” μάλιστα αναφέρουν ότι το υπουργείο θύμιζε την εποχή του Στάθη Γιώτα (1981) όπου οι συντεχνίες και τα συνδικάτα είχαν τόσο δυνατή φωνή στους διαδρόμους του τότε ΥΕΝ που θύμιζε τον Πύργο της Βαβέλ. Ο κ. Δρίτσας προφανώς δεν ήθελε το συγκεκριμένο υπουργείο από την αρχή, αν και βουλευτής Πειραιά, ενώ οι ιδεολογικές του αντιλήψεις μάλλον δεν του επέτρεπαν να αντιληφθεί τη δυναμική και τις ιδιαιτερότητες της ποντοπόρου ναυτιλίας μας.
Όσο για την κινητή χειροβομβίδα της ακτοπλοΐας μας, παρά τις προεκλογικές του δεσμεύσεις, ελάχιστες υπήρξαν οι αποφάσεις που θα μπορούσαν να συνδράμουν στην επίλυση των αναγκών των νησιών μας, ενώ συνεχίζεται η κατασπατάληση χρημάτων σε ορισμένες άγονες γραμμές. Όσο για την παραναυτιλία, ο υπουργός υπήρξε εντελώς ράθυμος, ειδικά την τελευταία περίοδο που φαίνεται ότι αφανίζεται όλο το Σχιστό και το Πέραμα.
Ένα εξάμηνο χαμένο.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ