
Το “Πλοίο της Ειρήνης” υποδέχθηκε η διοίκηση του ΟΛΠ Α.Ε. στο λιμάνι του Πειραιά, αποδίδοντας τιμές και δώρα στους διοργανωτές και τον πλοίαρχο του πλοίου.
Το “Πλοίο της Ειρήνης” ταξιδεύει κάθε χρόνο σε πολλές χώρες, μεταφέροντας τους «χιμπακούσα», όπως λέγονται στην Ιαπωνία οι επιζήσαντες από τους βομβαρδισμούς της Χιροσίμα και του Ναγκασάκι (6 και 9 Αυγούστου 1945). Οι «χιμπακούσα» ως πρεσβευτές ειρήνης, διαδίδουν αντιπολεμικά μηνύματα και μοιράζονται τις εμπειρίες τους από τον πυρηνικό όλεθρο και τις συνέπειές του.
Τους επικεφαλής της ξένης αντιπροσωπείας χαιρέτισαν ο αν. υπουργός Ναυτιλίας κ. Θ. Δρίτσας, ο αντιδήμαρχος Πειραιά κ. Α. Αργουδέλλης, ο πρόεδρος του ΟΛΠ Α.Ε. κ.Γιώργος Ανωμερίτης, εκπρόσωποι φορέων και αντιστασιακών οργανώσεων και μαθητές του Ε΄ Γυμνασίου Κερατσινίου.
Μιλώντας προς τους ξένους προσκεκλημένους ο πρόεδρος και δ/νων σύμβουλος του ΟΛΠ Α.Ε. κ. Γιώργος Ανωμερίτης μεταξύ άλλων τόνισε:
“Ανήκω σε μια γενιά που οργανώθηκε και αγωνίσθηκε για έναν κόσμο χωρίς πυρηνικά όπλα. Σ΄αυτόν τον κόσμο, παρότι αποτρέψαμε έναν πυρηνικό όλεθρο δεν αποτρέψαμε τους τοπικούς πολέμους και τους εμφύλιους σπαραγμούς, πίσω από τους οποίους βρίσκονται πάντα τα συμφέροντα των ισχυρών της γης.
Ο πλανήτης μας σήμερα και πάλι απειλείται. Όχι ευθέως από τους κατέχοντες πυρηνική ενέργεια και όπλα. Απειλείται από τους ηγέτες της παγκόσμιας οικονομικής ολιγαρχίας, οι οποίοι μέσω της εικονικής οικονομίας και της χρηματοπιστωτικής τους δύναμης, επιβάλλονται σε πολιτικές ηγεσίες και στις νόθες αγορές, κάνοντας τους φτωχούς λαούς φτωχότερους και τους πλούσιους πλουσιότερους. Η παγκόσμια οικονομία, η ίδια η δημοκρατία, το περιβάλλον, τα πολιτικά και κοινωνικά δικαιώματα των πολιτών, καταπατώνται και συντρίβονται στο όνομα των ολίγων ισχυρών.
Αυτός είναι ο λόγος που τα σημερινά κινήματα πρέπει να οργανωθούν και να αγωνισθούν για τη σημερινή απειλή κατά της ειρήνης και της δημοκρατίας, που είναι η οικονομική εξουσία των δυναστών και δικτατόρων των αγορών”.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η δραστηριότητα στα διαλυτήρια της Τουρκίας είναι έντονη τους τελευταίους μήνες, και από αυτή δεν λείπουν επίμαχα περιστατικά. Σημειώνεται ότι πρόσφατα πυρκαγιά ξέσπασε σε…
Μια σημαντική επέκταση αναμένεται να πραγματοποιηθεί στο λιμάνι του Λονγκ Μπιτς, στο Λος Άντζελες. Ειδικότερα, η International Transportation Service (ITS) ξεκίνησε τη διαδικασία επέκτασης…
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται εκ νέου με μικρές απώλειες. Ειδικότερα, βάσει…
Το 18ο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας ενέκρινε την Παρασκευή 18 Ιουλίου το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ), επιτυγχάνοντας ένα ισχυρό πλήγμα…
Καθώς εντείνονται οι εκκλήσεις της διεθνούς κοινότητας για την επιτάχυνση της αποανθρακοποίησης της ναυτιλιακής βιομηχανίας, το LNG κερδίζει διαρκώς έδαφος ως μεταβατικό καύσιμο για…
Η ναυπήγηση κρουαζιερόπλοιων φαίνεται πως βρίσκεται πλέον ψηλά στην ατζέντα της Μόσχας, καθώς τα ναυπηγεία της Ρωσίας εντείνουν τις προσπάθειές τους προς αυτή την…
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ