
Φωτό:ΑΠΕ-ΕΡΑ (MAURIZIO GAMBARINI)
Την ανάγκη τους για υπηρεσίες αυξημένης ταχύτητας από τη liner ναυτιλία εξέφρασαν οι φορτωτές κατά τη διάρκεια του Containerisation International Global Liner Shipping Conference που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στο Αμβούργο.
Όπως ανέφερε ο κ.Robert Gora, ανώτατο στέλεχος της Siemens, αρκετοί φορτωτές είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν αυξημένο ναύλο προκειμένου να λάβουν ταχύτερες υπηρεσίες μεταφοράς στη διαδρομή Ασίας-Ευρώπης.
Ειδικότερα, η μεταφορά door to door από τη Σαγκάη στη Γερμανία δια θαλάσσης διαρκεί 40 ημέρες, σιδηροδρομικά 20-25 ημέρες ενώ τέλος η αεροπορική μεταφορά διαρκεί μόλις 10 ημέρες, αλλά το κόστος της είναι σχεδόν απαγορευτικό.
Παρόλα αυτά, αναφορικά με τη θαλάσσια μεταφορά, οι φορτωτές έχουν αρκετές επιλογές, καθώς οι χρόνοι διαμετακόμισης από λιμάνι σε λιμάνι μπορεί να ποικίλουν ανάλογα με τη ναυτιλιακή εταιρεία από 29 έως 36 ημέρες για τις διαδρομές Σανγκάη-Αμβούργο και Σανγκάη-Ρότερνταμ. Σύμφωνα με υπολογισμούς της βρετανικής Drewry, ο χρόνος μεταφοράς για τη διαδρομή Σαγκάη-Αμβούργο είναι πιθανό να μειωθεί ακόμη και σε 19 ημέρες.
Τα τελευταία χρόνια, λόγω της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης και της εφαρμογής του slow steaming, οι υπηρεσίες μεταφοράς έχουν επιβαρυνθεί χρονικά, γεγονός στο οποίο οι φορτωτές έχουν αναγκαστεί να προσαρμοστούν. Συνεπώς, η ζήτηση για ταχύτερες υπηρεσίες μεταφορών ίσως επικεντρωθεί σε εκείνες τις εταιρείες οι οποίες αντιμετωπίζουν εποχιακές εξάρσεις στη ζήτηση των προϊόντων τους ή σε εταιρείες οι οποίες αντιμετωπίζουν παροδικά ζητήματα αξιοπιστίας των δρομολογίων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ