
Φωτό:ΑΠΕ-ΕΡΑ (MAURIZIO GAMBARINI)
Την ανάγκη τους για υπηρεσίες αυξημένης ταχύτητας από τη liner ναυτιλία εξέφρασαν οι φορτωτές κατά τη διάρκεια του Containerisation International Global Liner Shipping Conference που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στο Αμβούργο.
Όπως ανέφερε ο κ.Robert Gora, ανώτατο στέλεχος της Siemens, αρκετοί φορτωτές είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν αυξημένο ναύλο προκειμένου να λάβουν ταχύτερες υπηρεσίες μεταφοράς στη διαδρομή Ασίας-Ευρώπης.
Ειδικότερα, η μεταφορά door to door από τη Σαγκάη στη Γερμανία δια θαλάσσης διαρκεί 40 ημέρες, σιδηροδρομικά 20-25 ημέρες ενώ τέλος η αεροπορική μεταφορά διαρκεί μόλις 10 ημέρες, αλλά το κόστος της είναι σχεδόν απαγορευτικό.
Παρόλα αυτά, αναφορικά με τη θαλάσσια μεταφορά, οι φορτωτές έχουν αρκετές επιλογές, καθώς οι χρόνοι διαμετακόμισης από λιμάνι σε λιμάνι μπορεί να ποικίλουν ανάλογα με τη ναυτιλιακή εταιρεία από 29 έως 36 ημέρες για τις διαδρομές Σανγκάη-Αμβούργο και Σανγκάη-Ρότερνταμ. Σύμφωνα με υπολογισμούς της βρετανικής Drewry, ο χρόνος μεταφοράς για τη διαδρομή Σαγκάη-Αμβούργο είναι πιθανό να μειωθεί ακόμη και σε 19 ημέρες.
Τα τελευταία χρόνια, λόγω της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης και της εφαρμογής του slow steaming, οι υπηρεσίες μεταφοράς έχουν επιβαρυνθεί χρονικά, γεγονός στο οποίο οι φορτωτές έχουν αναγκαστεί να προσαρμοστούν. Συνεπώς, η ζήτηση για ταχύτερες υπηρεσίες μεταφορών ίσως επικεντρωθεί σε εκείνες τις εταιρείες οι οποίες αντιμετωπίζουν εποχιακές εξάρσεις στη ζήτηση των προϊόντων τους ή σε εταιρείες οι οποίες αντιμετωπίζουν παροδικά ζητήματα αξιοπιστίας των δρομολογίων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Ο Ντ. Τραμπ διατάσσει «πλήρη και απόλυτο αποκλεισμό» των δεξαμενόπλοιων που κινούνται προς και από τη Βενεζουέλα. Ο Ντόναλντ Τραμπ διεμήνυσε χθες Τρίτη ότι…

Σε μια σημαντική κίνηση ανανέωσης του στόλου της, η Hapag-Lloyd υπέγραψε συμβόλαιο με τα κινεζικά ναυπηγεία CIMC Raffles για τη ναυπήγηση οκτώ νέων πλοίων…

Η τεχνολογία των ηλεκτροχημικών κυψελών καυσίμου υδρογόνου μεγάλης ισχύος εξελίσσεται σε καθοριστικό μοχλό του πράσινου μετασχηματισμού της ναυτιλίας, επιτρέποντας εγκαταστάσεις επιπέδου μεγαβάτ σε ποντοπόρα…

Αλλαγή σκυτάλης στην ηγεσία της European Shipowners | ECSA, καθώς ο Mikki Koskinen από τη Φινλανδία εξελέγη νέος Πρόεδρος, με τον Νικόλα Βενιάμη να…

Σημαντικές αλλαγές στο μείγμα των φορτίων που μεταφέρουν τα Capesize καταγράφονται τα τελευταία χρόνια. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Drewry, ενώ οι όγκοι φορτίων που…

Την υπογραφή σύμβασης προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, διάρκειας 21 ετών, με την Google ανακοίνωσε η TotalEnergies, δεσμευόμενη για την παροχή ενός TWh ανανεώσιμης ενέργειας προς…

Η τεχνολογία πλήρους ηλεκτροκίνησης πλοίων, βασισμένη σε συστήματα αποθήκευσης ενέργειας μεγάλης κλίμακας και ηλεκτρική πρόωση υψηλής ισχύος, πέρασε σε νέα ιστορική φάση στις 14…

Την πρώτη ετήσια πτώση από το 2020 καταγράφουν οι παγκόσμιες διά θαλάσσης αποστολές θερμικού άνθρακα, με τον συνολικό όγκο να διαμορφώνεται στους 945 εκατ.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ