
Φωτό:ΑΠΕ-ΕΡΑ (ΟΡΕΣΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ)
Η εταιρεία τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Yang Ming Lines επιλέγει το λιμάνι του Πειραιά και ειδικότερα την Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά Α.Ε., θυγατρική εταιρεία της COSCO η οποία διαχειρίζεται τους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ, ως κέντρο μεταφόρτωσης εμπορευματοκιβωτίων για την ευρύτερη περιοχή της Μεσογείου και της Μαύρης Θάλασσας. Την εταιρεία πρακτορεύει η Arkas Hellas S.A. η οποία έχει αναλάβει σημαντικές πρωτοβουλίες στο πλαίσιο της στρατηγικής για την περαιτέρω ανάπτυξη του μεγαλύτερου λιμανιού της χώρας. Στις 4 Μαΐου θα αφιχθεί στις εγκαταστάσεις της ΣΕΠ Α.Ε. το πρώτο πλοίο που θα εγκαινιάσει τη συνεργασία ανάμεσα στις εταιρείες, το οποίο έχει χωρητικότητα 15.000 TEU. Συνολικά 4 πλοία της Yang Ming Lines θα προσεγγίζουν σε εβδομαδιαία βάση τον τερματικό σταθμό της ΣΕΠ Α.Ε.
Να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με τα στοιχεία Απριλίου, η Yang Ming Lines είναι η 14η μεγαλύτερη εταιρεία θαλάσσιας μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο με μεταφορική ικανότητα 478.020 TEU, ενώ έχει στα σκαριά ένα σημαντικό ναυπηγικό πρόγραμμα για την περαιτέρω ενίσχυση του στόλου της.
Η Arkas Hellas S.A. αποτελεί θυγατρική της Arkas Holding και διαθέτει γραφεία στα δύο μεγαλύτερα λιμάνια της χώρας, Πειραιά και Θεσσαλονίκη. Στην Arkas Holding ανήκει και η Arkas Line, η μεγαλύτερη τουρκικών συμφερόντων εταιρεία τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Η Arkas Line καταλαμβάνει την 27η θέση σε όρους χωρητικότητας σε παγκόσμια κλίμακα και διαθέτει στόλο 43 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το Ro-Ro segment, ως γνωστόν, χαρακτηρίζεται παραδοσιακά από μηχανοστάσιο στην πρύμνη, κάτω από το κύριο κατάστρωμα. Η διάταξη αυτή διευκολύνει την απευθείας μετάδοση ισχύος…
Απώλειες κατέγραψε η ναυλαγορά των LNG carriers την περασμένη εβδομάδα, με τους ναύλους να υποχωρούν ελαφρά. Σύμφωνα με έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
«Ανοιχτή πληγή» αποτελεί η δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ (και) για την παγκόσμια αγορά πετροχημικών, η οποία προσπαθεί ακόμη να ανακάμψει από τους σκοπέλους των…
Στον «πυρετό» της ανάπτυξης λιμενικών υποδομών της ασιατικής υποηπείρου εντάσσεται πλέον και το Μπανγκλαντές, με το πλάνο της χώρας για τη δημιουργία λιμένα βαθέων…
Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία αποανθρακοποίησης του κλάδου της κρουαζιέρας κατεγράφη πρόσφατα στα ναυπηγεία της ιταλικής Fincantieri. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Η πορεία της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς την αποανθρακοποίηση συνιστά ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Τη σκυτάλη από τον πρόεδρο Τραμπ παίρνει το Μεξικό αναφορικά με την επιβολή δασμών, καθώς ανακοίνωσε δασμούς ύψους 50% στις εισαγωγές αυτοκινήτων από την…
Η επέκταση των δραστηριοτήτων της JERA σε διεθνές επίπεδο συνεχίζεται με ταχύτατους ρυθμούς, με τον ιαπωνικό κολοσσό ενέργειας να πραγματοποιεί νέα «στάση», αυτή τη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ