
Φωτό:ΑΠΕ-ΕΡΑ (ΟΡΕΣΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ)
Η εταιρεία τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Yang Ming Lines επιλέγει το λιμάνι του Πειραιά και ειδικότερα την Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά Α.Ε., θυγατρική εταιρεία της COSCO η οποία διαχειρίζεται τους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ, ως κέντρο μεταφόρτωσης εμπορευματοκιβωτίων για την ευρύτερη περιοχή της Μεσογείου και της Μαύρης Θάλασσας. Την εταιρεία πρακτορεύει η Arkas Hellas S.A. η οποία έχει αναλάβει σημαντικές πρωτοβουλίες στο πλαίσιο της στρατηγικής για την περαιτέρω ανάπτυξη του μεγαλύτερου λιμανιού της χώρας. Στις 4 Μαΐου θα αφιχθεί στις εγκαταστάσεις της ΣΕΠ Α.Ε. το πρώτο πλοίο που θα εγκαινιάσει τη συνεργασία ανάμεσα στις εταιρείες, το οποίο έχει χωρητικότητα 15.000 TEU. Συνολικά 4 πλοία της Yang Ming Lines θα προσεγγίζουν σε εβδομαδιαία βάση τον τερματικό σταθμό της ΣΕΠ Α.Ε.
Να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με τα στοιχεία Απριλίου, η Yang Ming Lines είναι η 14η μεγαλύτερη εταιρεία θαλάσσιας μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο με μεταφορική ικανότητα 478.020 TEU, ενώ έχει στα σκαριά ένα σημαντικό ναυπηγικό πρόγραμμα για την περαιτέρω ενίσχυση του στόλου της.
Η Arkas Hellas S.A. αποτελεί θυγατρική της Arkas Holding και διαθέτει γραφεία στα δύο μεγαλύτερα λιμάνια της χώρας, Πειραιά και Θεσσαλονίκη. Στην Arkas Holding ανήκει και η Arkas Line, η μεγαλύτερη τουρκικών συμφερόντων εταιρεία τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Η Arkas Line καταλαμβάνει την 27η θέση σε όρους χωρητικότητας σε παγκόσμια κλίμακα και διαθέτει στόλο 43 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Κυκλοφόρησε η ετήσια ειδική έκδοση της Lloyd’s List με τις 100 προσωπικότητες και σημαντικούς παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια ναυτιλία για το…

Τα τελευταία στοιχεία της Υπηρεσίας Κλιματικής Αλλαγής Copernicus (C3S) της ΕΕ επιβεβαιώνουν μια ανησυχητική κανονικότητα, σύμφωνα με το Reuters. Tο 2025 αναμένεται να καταγραφεί…

Μια τεκτονική αλλαγή συντελείται στον παγκόσμιο ανταγωνισμό για την ηγεμονία στην τεχνητή νοημοσύνη, καθώς το ενδιαφέρον μετατοπίζεται από τα γλωσσικά μοντέλα (LLMs) και τον…

Ένα ακόμα πλοίο-κόσμημα καθελκύστηκε από το ναυπηγείο Fincantieri στην Ιταλία. Πρόκειται για το «Seven Seas Prestige», ένα από τα δύο πολυτελέστατα κρουαζιερόπλοια νέας γενιάς,…

Ο γαλλικός κολοσσός της εφοδιαστικής αλυσίδας, CMA CGM, σχεδιάζει την έκδοση τριετών ομολόγων για τη συγκέντρωση σημαντικών κεφαλαίων. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Reuters,…

Δύο νέες ρήτρες για χρήση στις συμφωνίες αγοραπωλησιών πλοίων, με στόχο να αντιμετωπιστούν κίνδυνοι συμμόρφωσης με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς, υιοθέτησε η BIMCO. Σύμφωνα με…

Την έναρξη της κατασκευής του μελλοντικού τερματικού σταθμού κρουαζιέρας στο λιμάνι της Φιλαδέλφειας ανακοίνωσε πρόσφατα η PhilaPort. Πρόκειται για μια έκταση 16 έικρ δίπλα…

Την περαιτέρω εμβάθυνση του αποτυπώματός της στην ινδική αγορά δρομολογεί η Amazon, ανακοινώνοντας νέο επενδυτικό πλάνο ύψους άνω των $35 δισ. με ορίζοντα το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ