
Του Γ. Λογοθέτη, CFO Finance & Research George Moundreas Com. S.A.
Άλλη μία εβδομάδα που επικράτησε θετικό κλίμα στην αγορά με τους Cash Buyers να έχουν αρχίσει και πάλι το γνωστό «παιχνίδι» της σπέκουλας, βασιζόμενοι στα θετικά νέα από τη σταθεροποίηση των νομισματικών ισοτιμιών και την αύξηση των εγχώριων τιμών του σιδήρου.
Ο συνδυασμός των ιδιαίτερα χαμηλών εσόδων στα πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου με τις βελτιωμένες προσφερόμενες τιμές, τόσο από τους Cash Buyersόσο και από τους End Buyers, δημιουργεί θετικές προσδοκίες για την πορεία των διαλύσεων το επόμενο διάστημα.
Η Ινδία, δείχνει ότι αρχίζει να επιστρέφει στην αγορά εκδηλώνοντας ενδιαφέρον κυρίων για πλοία μεσαίου τονάζ, έχοντας βέβαια χάσει το μερίδιο της αγοράς από τις αγορές των πλοίων μεγαλύτερου τονάζ που έλαβαν χώρα το προηγούμενο διάστημα. Η αναμενόμενη «απαγόρευση» στις φθηνές Κινεζικές εισαγωγές έχει αρχίσει και προεξοφλείτε έχοντας σαν αποτέλεσμα την θετική πορεία των τιμών.
Το Μπαγκλαντές, στην παρούσα φάση θεωρείται η καλύτερη αγορά, καθώς η ζήτηση παραμένει ισχυρή και σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές καθώς τις τελευταίες εβδομάδες οι εγχώριες τιμές του σιδήρου έχουν αυξηθεί κατά $ 20 τον τόνο LDT.
Στο Πακιστάν, αρκετοί End Buyers είναι ήδη κλεισμένοι με πλοία μεγαλύτερου τονάζ που αγοράστηκαν το προηγούμενο διάστημα και δεν φαίνεται να υπάρχει έντονο ενδιαφέρον το επόμενα άμεσο διάστημα, όπως άλλωστε αντικατοπτρίζεται και στις προσφερόμενες τιμές.
Στην Κίνα, η εικόνα συνεχίζει και παραμένει η ίδια με το πρόγραμμα των κρατικών επιδοτήσεων να παραμένει σε ισχύ και θα παραμείνει έως και τα τέλη του 2015.
Οι τιμές για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια κυμάνθηκαν ως εξής:
✏ Ινδία: Από $ 380 – $ 405 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Πακιστάν: Από $ 375 – $ 400 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Μπαγκλαντές: Από $ 385 – $ 410 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Κίνα: Από $ 200 – $ 215 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Οι εταιρείες Airbus, Leonardo και Thales ανακοίνωσαν την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου ότι θα συνενώσουν τις δορυφορικές και διαστημικές δραστηριότητές τους, με στόχο να δημιουργήσουν…

Η σπορά των χειμερινών σιτηρών στην Ευρώπη προχωρά με ταχύτατους ρυθμούς, με κινητήριο μοχλό το ξηρότερο κλίμα και τις λιγότερες βροχοπτώσεις συγκριτικά με τα…

Με ταχύτατους ρυθμούς και γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το πρόγραμμα επέκτασης του στόλου της Royal Caribbean. Βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο όμιλος…

Υπό πίεση φαίνεται πως βρίσκονται οι πολιτείες της Δυτικής Ακτής των ΗΠΑ σε ό,τι αφορά τις προμήθειες καυσίμων, μετά την αναστάτωση που έχουν προκαλέσει…

Οι εισαγωγές σόγιας της Κίνας αντιπροσωπεύουν το 60% του παγκόσμιου εμπορίου, επισκιάζοντας όλες τις άλλες αγορές μαζί, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της ναυλομεσιτικής…

Το νησί Σαπιέντζα, στα ανοικτά της νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, και κατ’ ακρίβεια ο βυθός περιμετρικά της, αποτελεί εστία συσσώρευσης διχτυών ψαρέματος, τα οποία κανείς δεν…

Η επενδυτική εταιρεία KKR ανακοίνωσε την έναρξη λειτουργίας της Galaxy Container Solutions, μιας πλατφόρμας μίσθωσης εμπορευματοκιβωτίων, η οποία υποστηρίζεται από κεφάλαια ύψους 500 εκατ.…

Η Union Pacific ανακοίνωσε ότι αναμένει να υποβάλει τα έγγραφα για τη συγχώνευσή της με τη Norfolk Southern, αξίας $85 δισ., στις αρμόδιες ρυθμιστικές…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ