
Τις προηγούμενες ημέρες υπήρξαν δημοσιεύματα σε συγκεκριμένη ιστοσελίδα αναφορικά με υπερτιμολογήσεις τεχνικών έργων τα οποία εκτελέστηκαν την περίοδο 2007-2009 και οδήγησαν σε ζημία του ΟΛΠ κατά 7.000.000 ευρώ.
Απαντώντας ο ΟΛΠ εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:
“Σχετικά με ποικίλα δημοσιεύματα για πορίσματα ελέγχου επί έργων που εκτελέστηκαν κατά την περίοδο 2007 – 2009 και τα οποία πρώτος ο ΟΛΠ Α.Ε. έχει από το 2012 αποστείλει στις εισαγγελικές αρχές, γίνονται γνωστά τα ακόλουθα:
1.Στον ΟΛΠ Α.Ε. ουδένα πόρισμα ελέγχου έχει παραδοθεί για τα αναγραφόμενα θέματα.
2.Όλα τα αναγραφόμενα αφορούν έργα, τα οποία εκτελέστηκαν την περίοδο 2007-2009, πριν αναλάβει τα καθήκοντά της η σημερινή διοίκηση.
3.Αντιθέτως, η σημερινή διοίκηση του ΟΛΠ Α.Ε. από το 2012, αφού κατοχύρωσε τις οικονομικές αξιώσεις του Οργανισμού, απέστειλε πρώτη τους σχετικούς φακέλους στις εισαγγελικές αρχές, για διερεύνηση τυχόν ευθυνών.
4.Ο ΟΛΠ Α.Ε. από το 2013 έχει διατάξει ΕΔΕ κατά υπαλλήλων του, τους οποίους απομάκρυνε μάλιστα από τις θέσεις τους, μέχρι την ολοκλήρωση των εισαγγελικών ερευνών.
5.Ουδεμία ζημία από τα αναγραφόμενα έργα έχει προκληθεί στον ΟΛΠ Α.Ε. Ο Οργανισμός υποχρέωσε τις εργολήπτριες εταιρείες με “Εξώδικες Αναγνωρίσεις Οφειλών” τις οποίες και προσυπέγραψαν, να επιστρέψουν αναδρομικά, έντοκα και με ΦΠΑ το σύνολο των απαιτήσεων του.
6.Όλοι οι χειρισμοί της διοίκησης του ΟΛΠ Α.Ε. έχουν εγκριθεί από το Δ.Σ. και τις Γενικές του Συνελεύσεις, με γνώμονα την πλήρη προστασία του δημόσιου συμφέροντος.
Όλοι όσοι μέσα από διαρροές και εργολαβικές αντιδικίες θέλουν να προωθήσουν συμφέροντα, θα πρέπει να αναμένουν την πλήρη δικαστική διερεύνηση των καταγγελλομένων. Το ίδιο και όσοι νομίζουν ότι απαξιώνοντας τον Οργανισμό θα προωθήσουν πιο εύκολα πολιτικές πώλησης του”.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Στρατηγικές αμερικανικές επενδύσεις σε ελληνικά λιμάνια και ναυπηγεία δρομολογούνται, μέσα από τις επαφές της Αθήνας με την Ουάσινγκτον, όπως προανήγγειλε ο Υπουργός Ναυτιλίας και…

H Ετήσια Γενική Συνέλευση και οι Εξαμηνιαίες Συνεδριάσεις της INTERCARGO έλαβαν χώρα στην Αθήνα μεταξύ 3 και 4 Νοεμβρίου, σηματοδοτώντας τη διαρκή ανάπτυξη και…

Η τουρκική ναυπηγική βιομηχανία περνά μία από τις πιο δύσκολες καμπές των τελευταίων ετών. Πίσω από τη βιτρίνα των φιλόδοξων αμυντικών προγραμμάτων και την…

Η QatarEnergy συνεχίζει να ενισχύει τη διεθνή παρουσία της, εστιάζοντας στρατηγικά στην αναπτυσσόμενη αγορά ενέργειας της Ινδίας. Πρόσφατα, μάλιστα, ο καταριανός κολοσσός εξασφάλισε ένα…

Η Saronic Ferries, μία εταιρεία με ισχυρή και εδραιωμένη παρουσία στον Σαρονικό Κόλπο επί δεκαετίες, καλωσορίζει το νεότερο απόκτημα του στόλου της, το πορθμείο…

Οι δυτικές κυρώσεις κατά της Ρωσίας και του Ιράν οδηγούν τον όγκο πετρελαίου που αποθηκεύεται σε πλοία σε επίπεδα ρεκόρ, αποτρέποντας τη δημιουργία υπερπροσφοράς…

Καθώς εισερχόμαστε στην τελευταία στροφή του 2025, η Allied επιχειρεί μια ακτινογραφία του στόλου των πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου, διαπιστώνοντας ένα κύμα παραδόσεων αλλά…

Απόλυτη κυριαρχία του LNG στις παραγγελίες πλοίων εναλλακτικών καυσίμων έδειξαν τα δεδομένα της πλατφόρμας Alternative Fuel Insight (AFI) για τον μήνα Οκτώβριο. Σύμφωνα με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ